Loading...
nl

Iemand mijn foto lezen.....

DeniseFe
DeniseFe jul 4 '11
Hallo beste mensen,

Heeft er iemand interesse om mijn foto te lezen?

Alvast heel erg bedankt! Kijk uit naar de reacties.

Durf niet te veel info te geven , ik laat het allemaal maar op me afkomen
Delen:
Marjanne
Marjanne jul 12 '11
Beste DeniseFe,
al een paar keer dat ik je foto heb gezien, en om onbegrijpelijke reden kon ik steeds niets voelen of er kwam niets door. Nu heeft dat voor mijn gevoel te maken met dat jij je wel graag open wílt stellen, maar dat je dat moeilijk vindt (?) Als ik dieper voel, komt er het woord 'zaken' in mij op. Heb je onlangs of in het verleden een probleem gehad met een zakelijke instantie? Of heb je moeite met zaken? Je voelt voor mij als een lieve vrouw, doorleeft en niet bang om diep te gaan. Ik voel bij jou een spiritueel ontwaken, maar er zijn nog 'zaken' die jou dwars zitten en voor mijn gevoel is dat op het relationele vlak. Wat heb jij met geld? Heb je daar problemen in (gehad)? Heb jij je bedrogen gevoeld i.v.m. geldelijke zaken? Iemand wat geleend en niets teruggekregen?
Ik krijg ook iets door van een 'zakelijke familie' , je hebt liefde gemist in jouw beleving.
'I am on my own again' hoor ik .. voel je weinig hulp en steun vanuit je omgeving, of vind je die juist moeilijk toe te laten uit onzekerheid of wantrouwen?
Edelstenen vind ik bij jou passen, heb je daar veel gevoel bij? Neem even rust en overzie alles van een afstandje, ren niet door. Dat is een advies wat ik hoor smile
Ik hoop dat je hier wat mee kunt, en bedankt voor je geduld, je hebt even moeten wachten op een reading.

Lieve groet,
Marjanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske