Loading...
nl

Planet Earth, I love it!

admin
admin jul 3 '11
We leven op een prachtige planeet en soms vergeten we gewoon om daar even bij stil te staan! Ik dacht dat het wel leuk is om via dit topic even een moment te nemen om te beseffen hoeveel geluk we wel niet hebben dat we hier op deze planeet mogen leven, mogen we ERVAREN. Het speelt al een tijdje in mijn gedachten. En nu helemaal naar aanleiding van de meditatie van St. Germain die BeschermEngel deze ochtend op het forum heeft geplaatst. Maar zeker ook nav New Moon haar verhaal.

Quote New Moon: Mijn gids (lid/engel van mijn zielenfamilie "boven") vraagt me af en toe: "hoe is dat nou nu, in een mensenlijf, hoe voelt dit? etc".
Hij kan mij supergoed advies geven van "bovenaf", maar van sommige praktische/lichamelijke zaken snapt hij echt geen snars. Hij vindt het leven spannend om naar te kijken vergeleken met de veilige/compassievolle dimensie waar hij vandaan komt (als een soort tv-kijken dus)


Plaats een foto van hetgeen jou (weer) doet beseffen dat het toch wel heel TOF is hier! En dat kan van alles zijn! Van die ene mooie vlinder, leuke volkswagenbusje, je nieuwe badkamer, zonsopgang etc.

PS. Ik had een hele mooie foto......maar lukt niet om deze er op te plaatsen. confused(ik ben zo slecht met computers)
Maar ik blijf proberen........ smile.......Het is gewoon GELUKT! JiPPY
Delen:
admin
admin jul 3 '11
Ik draai me nog een keertje om als ik zo'n mooi busje voorbij zie rijden! Blij dat ik er op die manier van mag genieten! wink
admin
admin jul 3 '11
Ooit midden in het regenwoud bij een waterval gezwommen op St. Vincent! Deze foto doet me daar aandenken. Prachtig.......lekker genieten van het pure van de natuur!
New Moon
New Moon jul 3 '11
Wauw, echt kippenvel dit topic, vooral die eerste foto van jou, JustLove, deed me beseffen hoeveel ik van deze planeet hou (mijn hart ging helemaal open)

Wil ook graag een foto met jullie delen die ik op reis heb gemaakt vorig jaar op een heel speciaal moment in mijn eentje (maar zeker samen met mijn hele "familie") tijdens zonsopgang op Gotland.

Liefs, New Moon
admin
admin jul 3 '11
Nu krijg ik kippevel! laugh
New Moon
New Moon jul 3 '11
Ik ben ook dol op bomen, en heb een diep respect voor "the Standing People", zoals de Native Americans ze noemen.
Door naar bomen te kijken en mee te communiceren heb ik heel veel van deze aarde-"wezens" (want dat zijn ze), kunnen leren, over hoe mensen zijn.
Ik heb hierdoor onbewust ook een vriendin kunnen helpen, die tijdens een diepgaand gesprek over haar verdriet opeens naar een boom wees waaronder we zaten en zei: "hee! er zitten heel veel dode takken in die boom! waarom zitten die er nog in?"
Zonder bomen geen mensen, ik beschouw ze als leermeesters.
Met bomen is mijn spirituele reis begonnen, toen ik heel jong was. Ze hielpen me mezelf, hoe ik in wezen ben, te herinneren.
Klinkt misschien zweverig, maar bomen vinden het prettig om behandeld te worden als gelijken.
(je hebt echter ook bomen met negatieve energie)

Alle bomen van onderstaande afbeeldingen leven nog steeds in de natuur, zonder manipulatie van de mens smile
*jullie herkennen wellicht de boom uit Tomb Raider, die in Cambodja groeit*

New Moon
Groene_heks
Groene_heks jul 3 '11


Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki