We leven op een prachtige planeet en soms vergeten we gewoon om daar even bij stil te staan! Ik dacht dat het wel leuk is om via dit topic even een moment te nemen om te beseffen hoeveel geluk we wel niet hebben dat we hier op deze planeet mogen leven, mogen we ERVAREN. Het speelt al een tijdje in mijn gedachten. En nu helemaal naar aanleiding van de meditatie van St. Germain die BeschermEngel deze ochtend op het forum heeft geplaatst. Maar zeker ook nav New Moon haar verhaal.
Quote New Moon: Mijn gids (lid/engel van mijn zielenfamilie "boven") vraagt me af en toe: "hoe is dat nou nu, in een mensenlijf, hoe voelt dit? etc".
Hij kan mij supergoed advies geven van "bovenaf", maar van sommige praktische/lichamelijke zaken snapt hij echt geen snars. Hij vindt het leven spannend om naar te kijken vergeleken met de veilige/compassievolle dimensie waar hij vandaan komt (als een soort tv-kijken dus)
Plaats een foto van hetgeen jou (weer) doet beseffen dat het toch wel heel TOF is hier! En dat kan van alles zijn! Van die ene mooie vlinder, leuke volkswagenbusje, je nieuwe badkamer, zonsopgang etc.
PS. Ik had een hele mooie foto......maar lukt niet om deze er op te plaatsen. (ik ben zo slecht met computers)
Maar ik blijf proberen........ .......Het is gewoon GELUKT! JiPPY