Loading...
nl

Wil iemand misschien mijn foto lezen :-)

ajacied30
ajacied30 jul 2 '11
Goede dag, ik vroeg me af of iemand mijn foto wil lezen als u er tijd voor heeft.
Doe dit voor het eerst dus weet niet of ik dit goed heb gedaan heb een bestand toegevoegd maar weet dus niet of dit goed is gegaan.
Alvast vriendelijk bedankt.
Fijne dag toegewenst
Warme groet,
Renee
Delen:
Marjanne
Marjanne jul 5 '11
Je foto is prima zo
Het eerste wat in me opkomt is 'astma' (??), heb je het snel benauwd? Of zit je in een situatie die jou benauwd? Je bent een erg lieve vrouw, zacht en je helpt graag mensen.
En toch.. toch voel ik ook een verdriet en een heel onverzettelijke kant in jou. Als je voor jou zelf ergens overtuigd van bent kan niemand jou nog op andere gedachten brengen. Soms is dat een valkuil voor jezelf. Ben je de laatste paar jaar erg opgebloeid? Durf je je vrouwelijkheid nu meer te tonen dan dat je eerder deed? Ik hoor namelijk 'muisje'.. was je vroeger stil en teruggetrokken misschien? Wat heb je met Rotterdam? Ook hoor ik Callumsoog. Misschien dat jij weet waar dat op kan slaan.
Ik zie je op een fiets zitten en je hebt een enorme vaart, net of je achterna wordt gezeten.
Ook dit kan weer symbolisch zijn, het is voor mij altijd maar afwachten hoe informatie bij mij binnenkomt smile
Als laatste hoor ik nog 'wacht niet af'.

Ik hoop dat je wat met deze reading kunt,

lieve groet, Marjanne
Maryssa
Maryssa jul 5 '11
Hallo Renee,

*Toen ik naar jouw foto keek kreeg ik last van een kies linksonder in mijn kaak. Heb je daar last van?

*Benauwdheid krijg ik bij je te voelen, ook duizeligheid.

*Je voelt verdrietig aan, er is een verlies geweest .

*Reizen; Suriname en Indonesië. Zweden komt ook voorbij.

*Ik krijg een figuurtje te zien dat heel hard en vrolijk aan het rondrennen is met een wapperend rood kleed boven het hoofd. Staat voor mij symbool voor dat de speelsheid en het kind-zijn heel graag er uit zouden willen komen bij jou.

*Ik krijg een spanningshoofdpijn te voelen bij je.

*Eczeem /gevoelige huid.

*Ik krijg het gevoel bij je dat je berust in je lot. Je bent teleurgesteld en eigenlijk bent bezig te leven op de automatische piloot. Je hebt gedachtes die je behoorlijk down kunnen maken. En die jou je minder laten voelen. Wees je er van bewust dat je een bepaalde richting op denkt en kijk eens of je die gedachte kunt onderzoeken. Zijn de dingen wel zoals jij denkt dat ze zijn? Kijk eens of je in de plaats van een negatieve gedachte een positieve kunt zetten.

*Heb jij last van jouw rechterenkel?

*Doe jij aan yoga? Het zou goed bij je passen ook Tai Chi past bij jou

*Je voelt moe aan alsof het moeilijk is te slapen. Je gaat moe naar bed maar wordt ook moe wakker. Kijk eens of je wat kunt innemen voor de gedachten die je moeilijk stop kunt zetten als je wilt gaan slapen. Je zou van de Bachbloesems White Chestnut kunnen proberen.

Uitleg White Chestnut (bron: http://www.spiritueelnetwerk.nl/bwhitechest.html)
Voor hen die geplaagd worden door een onophoudelijke stroom van ongewenste gedachten die men niet kan kwijtraken.
Ze voeren innerlijke discussies en eindeloze gesprekken met zichzelf zonder zich een ogenblik van verpozing te gunnen.
Negatief: aanhoudende kwellende gedachten
• Als `s avonds de discussies van de afgelopen dag voortdurend in het hoofd malen
• Als er telkens te binnen schiet wat men "had moeten zeggen"
• Als men steeds argumenten en tegenargumenten formuleert
• Bij onvoldoende concentratievermogen
Positief: geestelijke helderheid en evenwicht
• Bij chronische hoofdpijn in het voorhoofd, vooral boven de ogen, veroorzaakt door een steeds weerkerende gedachtestroom
• Bij inslaap problemen door kwellende gedachten
• Als de mentale spanning zich uit in tandenknarsen, vingers knakken e.d.

Lieve Renee, ik ga het hierbij laten, morgen weer op tijd op smileIk hoop dat je wat kunt met mijn reading. Laat het maar even weten.

Liefs Maryssa
Maryssa
Maryssa jul 15 '11
Ajacied30,

Ik heb jouw foto gelezen en zou het prettig vinden als je een reactie terug geeft.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 15 '11
Hoi Ajacied,

De volgende woordenreeks kwam gelijk boven bij het aanvoelen van jouw foto:

Vermoeidheid, het gevoel hebben dat je je gebroken voelt, misselijkheid, boosheid.

Ook moest ik enorm boeren bij jouw foto (dat klinkt een beetje goor) maar wat dat betekent is dat ik voor jou veel negatieve energie los moest laten. Loslaten van negatieve dingen zal jou verder helpen.

Ook reageerde mijn rechteroor op jouw foto, die begon enorm te steken: wat wil jij niet horen van jezelf?

Dit is hoe ver ik met jouw foto vandaag kom,

Groetjes,
L’ arbe de vie
ajacied30
ajacied30 jul 17 '11
Ha Marjanne,
Bedankt voor het lezen van mijn foto.
Ik heb geen astma maar het kan zijn dat ik in een benauwde situatie zit vanwege werk. Ik ben idd een lieve en zachtaardig persoon en wil graag andere mensen helpen. Ik ben op het moment zelf ook erg aan het ontwikkelen wat betreft mijn paranormale gave en hier kan ik ook veel last van hebben.
Ja en verdriet heb ik zeker heel veel gehad. Je zit ook helemaal goed wat betreft mijn vrouwelijkheid. Voel me idd nu pas vrouw worden en dit komt door een bepaalt mannelijk persoon die ik tegen ben gekomen die heel veel heeft los gelaten in mij. Ook zat ik toen ik deze foto erop zetten erg in de knoop door hem wat ik er mee aan moest. Was idd erg terug getrokken omdat ik altijd al anders was dan andere. Rotterdam daar heb ik niks mee ben een echte ajacied haha dus hou niet zo van die stad maar dat klopt dus wel. En Callumsoog nooit van gehoord:-)
Die fiets kan ik ook niet echt plaatsen.
Ik ben wel benieuwd of je nu nieuwe info binnen krijgt wat betreft die jongen.
Iig heel erg bedankt voor de reading.
Liefs Renee
ajacied30
ajacied30 jul 17 '11
Ha Maryssa,
Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto.
Hierbij de feedback:-)
Denk dat de eerste regel meer op de gezegdes wijzen van het voor de kiezen krijgen.
Zoals je misschien kunt lezen bij Marjanne heeft dat misschien ook te maken met die jongen.
Het verdrietig zijn en benauwd.
Grappig dat je indonesie en suriname zegt want die jongen heeft wat indonesich in zijn bloed en hij zit op het moment in ecuador:-)dat ligt natuurlijk dichtbij suriname. Zweden dat zegt me niks.
Dat kind figuur dat zou kunnen maar daar kan ik nu nog niet echt veel mee.
Heb geen hoofdpijn maar was heel druk in mijn hoofd. Ik loop ook bij een magnetiseuse die tevens paranormaal is en die vertelde dat mijn hoofd en gevoel helemaal van elkaar afwaren. Ik ben ook heel erg spiritueel aan het groeien dus krijg veel op mijn bordje op het moment.:-)
Ik heb idd soms wat last van eczeem dat komt door spanningen.
Dat ik me berust op mijn lot is niet helemaal waar. Omdat ik zo aan het groeien ben neem maak ik wel bewuste keuzes van wat ik wel en niet aanpak. Ik vind op dit moment mijn eigen ontwikkeling belangrijk en mijn werk wat ik doe wat minder. Is niet goed voor me werk in een fabriek met weinig daglicht en veel lawaai maar ja ben alleen en moet geld verdienen dus dit is een bewuste keuze. De foto die ik heb geplaast is wel al van een maand geleden ofzo en toen voelde ik me wel anders dan nu word nu een stuk sterker.
Ik heb geen last van mijn enkel.
Ja ik heb aan yoga gedaan maar heb er niet echt genoeg geld voor doe wel 1x in de week meditatie.
Over het algemeen slaap ik gewoon heerlijk maar misschien in de tijd van deze foto wat minder dat kan.
Nou hoop dat jij hier ook weer wat aan hebt en misschien is het voor jou zo ook allemaal wat duidelijker.
Liefs Renee
ajacied30
ajacied30 jul 17 '11
Hoi L'arbe de vie,
Bedankt voor het lezen van mijn foto.
Misschien zou je de feedback van de overige twee dames ook even kunnen lezen zodat mijn verhaal voor jou ook wat duidelijker is:-)
Heb idd een moeilijke tijd gehad en ook door mijn spirituele ontwikkeling voel namelijk andermans pijnen aan en daardoor werd ik heel moe. Het gaat nu al een stuk beter met me.
Dat boeren snap ik dus wel en vind ik ook niet raar:-)
Heb idd veel negatieve energie los gelaten de laaste weken.
Je hebt het over mijn oor dat zou erop kunnen wijzen dat ik mijn helderhorendheid aan het ontwikkelen ben dus dat is ook helemaal waar.
Hoop dat jij hier ook weer wat aan hebt.
Iig heel erg bedankt.
Liefs Renee
Serenity
Serenity jul 17 '11
Hoi hoi , ik ben geen foto lezer maar zal wel mijn indruk geven aan je als goede oefening op het foto lezen.

Ik kreeg de indruk een man te zien met een adamsappel verder vraag ik me af of je en man of een vrouw bent.
Verder krijg ik de indruk dat je vrij manipulerend bent door medelijden op te roepen bij een ander, maar de verantwoording die ligt niet bij een ander JIJ zult het zelf moeten doen, zelf aanpakken, zelf ondernemen, zelf vallen maar ook weer opstaan, zelf leren van je oefeningen en dan kan je iets pas.
Ja een hele onderneming is dat wel maar dat hoort bij het volwassen worden maar weg kwijnen in zelf medelijden gaat niet werken dat houd je tegen op je pad, je gaat dan niet vooruit maar blijft stil staan.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk!

Dit is mijn indruk die ik kreeg sorry dat hij niet positief overkomt, ik probeer niemand te kwetsen of tegen het zere been te schoppen.
Ik lees graag je reactie, groetjes.
ajacied30
ajacied30 jul 17 '11
Ha lieve miri,
Bedankt dat je een poging doet, maar er klopt niet zo veel van:-)
Misschien kan je mijn feedback lezen die ik net heb geplaast bij de andere 3 mensen die mijn foto hebben gelezen.
Ik ben zelf een vrouw en ik ben zeker niet iemand die manipulerend is door medelijden op te wekken! Ik weet heel goed wat ik wil en wie ik ben en help andere mensen ook heel graag en daarbij stel ik mezelf eerder achter dan dat ik andere mensen medelijden voor mij laat hebben. Dus dit verhaal komt niet echt overeen met wie ik ben. Sorry:-)
Iig bedankt voor het proberen.
Liefs Renee
ajacied30
ajacied30 jul 17 '11
Hoi lieve allemaal,
Heb een nieuwe foto erop gezet die is van vorige week dus wat recenter:-)
Liefs Renee
Serenity
Serenity jul 17 '11
Dank je wel voor je reactie en poeh hé wat een poging deed ik hahaha

Fijn dat je het zo goed opneemt, erg positief van jouw!!
Marjanne
Marjanne jul 19 '11
Hoi Renee,

Nee, over die man krijg ik geen info. Bovendien heb ik van hem geen toestemming om evt informatie te geven smileVolg je eigen intuïtie hierin, vertrouw daar maar op.
Die fiets en die vaart kan ook symbolisch zijn. Bijvoorbeeld dat jij van vaart houdt.. vaart in je leven, je houdt misschien van snelheid. En heb je een hekel aan getreuzel.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 19 '11
het enige wat ik de hele tijd doorkrijg is:
meisje... je maakt het jezelf niet makkelijk shocked

volg je intuïtie, het komt wel goed...
je bent ergens bang voor, ik voel een knoop net boven mijn navel...
door deze angst, kun je niet meer normaal functioneren...

wees nu eens goed voor jezelf!
laat de anderen voor wat ze zijn!
... je zal deze knoop door moeten hakken, anders word je alleen maar ongelukkig...
want je blijft hierin hangen, zolang je geen beslissing neemt...
het is een levensles! iets waar je binnenkort niet meer omheen kan (of misschien nu al niet meer)
je blijft hier mee rondlopen... en zal er telkens weer tegen aan lopen shocked

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske