Hallo Renee,
*Toen ik naar jouw foto keek kreeg ik last van een kies linksonder in mijn kaak. Heb je daar last van?
*Benauwdheid krijg ik bij je te voelen, ook duizeligheid.
*Je voelt verdrietig aan, er is een verlies geweest .
*Reizen; Suriname en Indonesië. Zweden komt ook voorbij.
*Ik krijg een figuurtje te zien dat heel hard en vrolijk aan het rondrennen is met een wapperend rood kleed boven het hoofd. Staat voor mij symbool voor dat de speelsheid en het kind-zijn heel graag er uit zouden willen komen bij jou.
*Ik krijg een spanningshoofdpijn te voelen bij je.
*Eczeem /gevoelige huid.
*Ik krijg het gevoel bij je dat je berust in je lot. Je bent teleurgesteld en eigenlijk bent bezig te leven op de automatische piloot. Je hebt gedachtes die je behoorlijk down kunnen maken. En die jou je minder laten voelen. Wees je er van bewust dat je een bepaalde richting op denkt en kijk eens of je die gedachte kunt onderzoeken. Zijn de dingen wel zoals jij denkt dat ze zijn? Kijk eens of je in de plaats van een negatieve gedachte een positieve kunt zetten.
*Heb jij last van jouw rechterenkel?
*Doe jij aan yoga? Het zou goed bij je passen ook Tai Chi past bij jou
*Je voelt moe aan alsof het moeilijk is te slapen. Je gaat moe naar bed maar wordt ook moe wakker. Kijk eens of je wat kunt innemen voor de gedachten die je moeilijk stop kunt zetten als je wilt gaan slapen. Je zou van de Bachbloesems White Chestnut kunnen proberen.
Uitleg White Chestnut (bron: http://www.spiritueelnetwerk.nl/bwhitechest.html)
Voor hen die geplaagd worden door een onophoudelijke stroom van ongewenste gedachten die men niet kan kwijtraken.
Ze voeren innerlijke discussies en eindeloze gesprekken met zichzelf zonder zich een ogenblik van verpozing te gunnen.
Negatief: aanhoudende kwellende gedachten
• Als `s avonds de discussies van de afgelopen dag voortdurend in het hoofd malen
• Als er telkens te binnen schiet wat men "had moeten zeggen"
• Als men steeds argumenten en tegenargumenten formuleert
• Bij onvoldoende concentratievermogen
Positief: geestelijke helderheid en evenwicht
• Bij chronische hoofdpijn in het voorhoofd, vooral boven de ogen, veroorzaakt door een steeds weerkerende gedachtestroom
• Bij inslaap problemen door kwellende gedachten
• Als de mentale spanning zich uit in tandenknarsen, vingers knakken e.d.
Lieve Renee, ik ga het hierbij laten, morgen weer op tijd op
Ik hoop dat je wat kunt met mijn reading. Laat het maar even weten.
Liefs Maryssa