LOL...
ik dacht ff dat je het tegen mij had
Willem (Diebrabander), is volgens mij nog jong, nog jonger dan Niels!
Niels begrijpt waar diebrabander naar toe wilt!
dit heeft niets te maken van het hebben van kinderen die in de pubertijd zitten, of er net uit zijn...
Oke, Groene heks... je bent een liefdevolle moeder, die open staat voor haar "pubers" Je staat altijd voor ze klaar, en als er iets is, kunnen ze altijd bij je terecht, vaak merk je het als er iets is, maar je bent niet zo'n moeder, die meteen vraagt: wat is er met je?
Ehm, ja dat ben ik dus wel...met vier nieuwetijdsen om me heen moet ik wel (nieuwetijds is voor mij auti)
je hebt zoiets van: als ze er over willen praten... dan komen ze vanzelf,
Soms ja, maar ik weet ook dat sommige dingen heel eng zijn om te vragen of over te praten, dus ik wil nog wel eens een beetje peuteren.
je dwingt ze niet om iets te vertellen waar ze nog niet over willen/kunnen praten... je hebt geduld, en je weet dat je geaccepteerd wordt, en dat is ook zo...
Helaas zal het nooit zo zijn, dat ze je accepteren als je mee gaat naar een avondje stappen bijvoorbeeld, met hun vrienden erbij... gewoon omdat je hun moeder bent...
dit is een stukje van hun.
Ehm...ik ga dus wel gewoon mee (met de oudste dan de rest is nog te jong.
en diebrabander wil juist omdat hij zelf een puber is, andere pubers dmv een column helpen...
Ook wil hij de ouders helpen bij een stukje inzicht van een "lastige" zoon of dochter...
want wat gaat er door hun kind heen waarom zo zo doen, en wat kunnen ze er aan doen?, en wat beter niet
de tijden veranderen... ook al zit er niet veel tijd tussen...
Het is wel zo, Willem...
dat je niet voor eeuwig in de pubertijd blijft... dus zal je wel snel iets moeten gaan ondernemen
Je zou het ook misschien online kunnen doen...
misschien zelfs op dit forum, gewoon speciaal een forum beginnen over de paranormale problemen die jongeren moeten doorstaan, en wat er aan gedaan zou kunnen worden... hier op dit forum moet het wel over spirituele dingen gaan, denk ik...
anders zou je ff moeten kijken of je misschien een eigen site/ of zoiets zou kunnen starten, waar alleen jij, de vragen mag uitwerken tot een column...
misschien kun je het later als het een beetje loopt, het kan laten bundelen in een boek... bij een uitgeverij?
* het is maar een idee, hoor...
succes ermee
groetjes Moonflowertje