Loading...
nl

Wie kan mij helpen?

L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 30 '11
Hoi Ladouchie

Welkom hier op Merudi:D Ik las je verhaal en wil daar even een reactie op geven.

Tip 1: Weet je al iets over ' hoe jezelf kunt afsluiten '?
>Wat denk ik jou kan helpen is dat je voordat je gaat slapen een ' piramide van licht maakt': dit doe je door je een lichtpunt boven je hoofd voor te stellen, waarvan uit je in gedachten vier lijnen trekt die -oneindig- naar beneden gaan, dus je trekt een lijn vanuit de lichtbron naar rechts voor en achter je, links voor en links achter je, en een vanuit het midden naar beneden en een vanuit het midden naar achteren. Wat je vervolgens kunt doen is alle energieen die in jou piramide zitten, maar niet bij jou horen, naar buiten duwen: zeg dat ook hardop en doe het vanuit jou eigen kracht.

Tip 2: draag een rode steen aan een kettinkje of doe er een in je zak, dat helpt jou om te aarden, dat wil zeggen in jou lichaam te zitten, waardoor je minder last hebt van jouw omgeving;-)
En koop een zwarte steen die jou beschermd tegen negatieve energieen.
(bijvoorbeeld bij De Tuinen).

Tip 3: Idd je kunt ook de entiteiten 'aangaan' in de zin van naar het licht sturen: maak hun energie klein tot een kleine bol en gooi het omhoog naar het licht.

Tip 4: Jaag de entiteiten weg door heel boos te zijn en vanuit al jouw kracht te zeggen: Dit is mijn huis, dit is mijn energie, wegwezen. Kan ook helpen;-)

Hoop dat je er wat mee kunt,

Groetjes, L' arbe de Vie
Ladouchie
Ladouchie jul 2 '11
Dank jullie wel voor alle reakties!
Ik blijf hier lezen en de sites bekijken

Veel liefs,
LD
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki