Loading...
nl

chakra's en vleugels

3Dx
3Dx aug 29 '11
Vorige week leg ik contact met mijn mams via mijn vleugelchakra, ik had de intentie haar energie toe te sturen. Meteen na contact springt de 'link/connectie' onverwacht door naar mijn overleden oma.

Ik kreeg enerzijds het beeld van een wit/roze energiemassa (de bron?) waaruit 1 energie-entiteit naar de voorgrond komt en anderzijds het fysieke beeld van mijn oma.
Gevoelsmatig ga ik er vanuit dat de wit/roze energie-entiteit mijn overleden oma is.

Ik heb haar altijd al beschouwd als mijn beschermengel/gids zelfs toen ze nog in leven was. Deze ervaring topt dat.

1/ Heeft er iemand herkenning hierin? Bijkomende verklaringen?
2/ Voor zover dit noodzakelijk is en we vertrouwen in "de bron", hoe herken je overgegane zielen?
3/ Persoonlijk maak ik een overgangsperiode mee, derde oog activatie - contact gidsen ... bijkomende tips?

x
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 29 '11
wit/rose staat voor moederliefde heb ik volgens mij in het begin gelezen van dit topic!
omdat het vanaf het wortel-chakra (rood)
gemengt met de kroonchakra (violet) en het is zuivere liefde
dus met wit wordt het zacht roze
(ik ben kunstenaar, en weet wat kleuren doen als je ze mengt...)
NiMS schrijft dit ook aan het begin van het topic wink

Quote:
Groen en Roze zijn allebei de chakra kleuren van het hart. Ik heb me ook afgevraagd waarom dat zo is en heb het antwoord voor je.

Normaal is de hartchakra groen. Maar als we een geactiveerd lichtlichaam hebben, zijn al onze chakra's in verbinding en komen de 2 uitersten (rood 1e, wit 7e) samen in het midden (4e). Rood en wit maakt roze!



is jou moeder overleden?
anders wordt er gewoon kenbaar gemaakt dat jou oma voor haar zorgt... (tenminste, dat lijkt me een logische verklaring)
een overgegaande ziel, herken je in jou ziel!
hoe jou ziel het terug "spiegelt" weet ik niet, maar kan op verschillende manieren...
jou gids zal het vertalen, dmv:
gevoel, gedachten, zien, horen, ruiken... ik hoop niet dat ik er 1 vergeet... heb het gevoel van wel...
maar in ieder geval het is vrij moeilijk, om dit te herkennen...
maar als je het eenmaal hebt erkent,... dan gaat het elke dag steeds beter
een tip die ik voor je heb, is zorg dat je jezelf de tijd gunt...
dat je ff lekker alleen bent! sommige mensen doen mediteren, ik doe schilderen... op die manier maak je tijd voor je gids...
en kun je in gedachten hele gesprekken voeren wink
maar ik moet er wel bijzeggen: het is voor iedereen anders...
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/120734/Samenwerking_met_je_Gids_en.html#Post120734
groetjes moonflowertje
3Dx
3Dx aug 29 '11
Mijn mams is nog in leven...
Maar dat mijn oma voor haar zorgt vanuit de "bron" zal wel zijn. Wat ik wel opmerkelijk vond was de manier waarop de link ontstond... ik was verwonderd.

x
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 29 '11
Het is ook een mooi dat je het "mocht" zien!

groetjes moonflowertje
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki