Loading...
nl

Samenwerking met je Gids(en)

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 22 '11

Dit vond ik op deze site...
bron: http://www.migora.nl/persoonlijk/index.html
En komt gedeeltelijk wel een beetje overeen met wat mijn visie is over Gidsen en Engelen...
Mijn visie komt alleen niet uit een "boekje" ( de Bijbel, bedoel ik dan...)
Ieder zijn ding... heb ik geleerd hier smile
toch komt het in grote lijnen overeen, zodoende deze topic...
Voor iedereen, die zijn Gids en engelen ervaring wil delen, of gewoon nieuws/ leergierig is, misschien erkenning zoeken,...

Gidsen zijn personen zonder lichaam. Ze zijn altijd bij ons, al van bij onze geboorte en heel vaak hebben ze ook vorige levens met ons samengeleefd. Mensen die niets van gidsen weten en er één waarnemen denken dat ze een engel gezien hebben, omdat gidsen in dezelfde wereld leven als engelen. Eigenlijk is er geen verschil tussen gidsen en engelen omdat het verschil alleen zit in de taak die zij uitoefenen. Engelen hebben vaak een veel algemenere taak voor meerdere mensen of groepen mensen. Gidsen zorgen voor één persoon tijdens hun hele leven. Je kunt ze zomaar aanspreken en hun aandacht is voor honderd procent op jou gericht. Ze grijpen niet in je levenswandel in, je bent volledig vrij want een gids dringt nooit iets op. De Gidsen staan voor liefde. Dit betekent dat als je met je gids contact maakt, je verbinding legt met de bron van Liefde. Ook jij mag eruit putten en vragen om wat je nodig hebt. Liefde is voor iedereen. Als je ervan gebruikt, mag je er steeds meer van ontvangen.

Je kunt samenleven met je gids op een bewust niveau. Sommige mensen noemen het hun soulmate, hun begeleider of hun beschermengel. Iedereen heeft wel eens gemerkt dat er aanwijzingen worden gegeven of dat je ineens weet hoe je een situatie op moet lossen. Als je deze informatiebron bewust gebruikt en de persoon die je de informatie aanreikt leert respecteren, dan begrijp je hoe je de aanwijzingen van je spirituele helper kunt gebruiken en hoe je kunt samenwerken. Het contact is meestal zeer intens, omdat het geen verzonnen idee is, maar een concrete ervaring! Je voelt en beleeft op een andere manier heel veel Liefde. In ieder geval is het een heel prettige en fijne ervaring, waar jij je geborgen bij voelt. Zij vinden het belangrijk om goed voor ons te zorgen zodat we ons rustiger en gelukkiger gaan voelen. Dat is hun hoofddoel.

Een van de meest gestelde vragen is “heb ik ook een Gids?” en “Heb ik een of heb ik meerdere Gidsen?” Het antwoord op deze vragen is dat iedereen een hoofdgids heeft, die geholpen wordt door meerdere Gidsen. De Gids die zich op de voorgrond stelt, noemen we je hoofdgids.

De Gids wil graag dat je weet dat je niet alleen leeft en vindt het plezierig als je zijn/haar aanwezigheid herkent.
Voor jou is het een verrijking van je leven omdat je leven daardoor veel waardevoller en intenser zal verlopen.
Je hebt vaak sneller in de gaten waarom gebeurtenissen plaatsvinden.
Je kunt door het verkregen inzicht in jezelf begrijpen waarom situaties in je leven zich voordoen.
De Gids helpt je bij het leerproces om het snel en doeltreffend te integreren in je leven.
Jij bent als mens zelf verantwoordelijk voor de beslissingen die jij in jouw eigen leven neemt.
De Gids kan je stimuleren op het gebied van ontwikkeling van je eigen emoties en je helpen om je gevoel en verstand in balans te brengen.
Bedank je Gids voor alles wat hij je geeft en wat hij voor je doet. Dankbaarheid zal je leven verrijken.
Je kunt op veel manieren contact maken met je Gids. Automatisch schrijven is er één van.

Bij channelen nodig ik de Gids uit waar we contact mee willen maken.
Ik sta in verbinding met de Liefdevolle Goddelijke Wereld.
Daardoor komen de boodschappen altijd in liefdevolle vorm door. Iedereen ervaart het altijd als positief en opbouwend.
De Gids schrijft zoals hij/zij leeft. Onze wereld heeft een andere beleving dan de wereld waarin de Gids leeft.
De manier waarop zij aan ons boodschappen doorgeven is van een andere strekking dan dat wij als normaal ervaren.
Zij leven in een wereld waarin tijd geen betekenis heeft en de concrete gedetailleerde belevingen die wij op aarde hebben,
vinden zij meestal op een andere manier waardevol dan dat wij het beleven.

Contact met je dierbare overledene



Het contact met je dierbare overledene verloopt net zo als het contact maken met je gids.
Ook zij kunnen je helpen met je leven omdat ze nu in de wereld wonen waar alleen maar Liefde is.
Zij hebben ook het recht om je te helpen, zeker als jullie band op aarde ook een hechte is geweest.
Iedereen die over is gegaan naar de Liefdevolle Goddelijke Wereld heeft ook daar een taak uit te voeren.
Een van de taken kan zelfs bestaan uit het intensief begeleiden van jouw leven. We noemen hun taak dan Beschermengel.
Veel mensen vragen zich af hoe het met hun dierbare aan de voor ons onzichtbare zijde is, maar kunnen alleen naar het verleden kijken,
terwijl de onderlinge relatie nog steeds doorgaat ook al is die niet meer zichtbaar voor mensen.
De overledenen bouwen nog steeds aan onze relatie, terwijl wij als mensen ons dat niet bewust zijn.
Het houdt niet op bij het sterven van het lichaam.
Hoe meer de mens geleefd heeft met zijn ziel, hoe meer zal er kunnen worden herinnerd.

De dierbare overleden ziel zal op zielsniveau een boodschap overbrengen, net zoals de gidsen het doen.
Zij vertellen graag wat op dat moment belangrijk is om aan je te vertellen.
Ook kan je vragen stellen, maar verwacht niet dat iemand meer weet waar het bonnetje ligt van de aankoop van de mobiele telefoon.
Dat zijn mensenzaken die op aarde thuishoren en deze details worden niet meegenomen naar de volgende bestaanswereld.

Jouw energie kan de overledene nog nodig hebben om in de geestenwereld door te groeien.
Je kunt iedereen helpen die je lief hebt door jouw Liefde te geven in je aandacht of in een gesprek.
Ook een kaarsje branden is daar een geschikt middel voor.

Automatisch schrijven
Channeling kan doorgegeven worden via het fysieke lichaam.
Het kan doorgegeven worden via de stembanden (automatisch spreken), via de oren (helder horen), via het lichaam (het medium wordt een andere persoon)
of via een combinatie van de arm, hand en ogen is het mogelijk dat iemand boodschappen via automatisch schrijven ontvangt.

Bron:http://www.migora.nl/index.html

normaal doe ik niet veel kopieeren, maar dit voelt wel "goed" )
Delen:
New Moon
New Moon jun 22 '11
Wat een mooie en goede informatie.
Je krijgt hierbij de hartelijke groetjes en dank van mijn gids (Salameh), die het fijn vindt dat deze info nu op Merudi staat. smile

New Moon
Serenity
Serenity jun 22 '11
Oehhh leuke info !!
Dank je wel voor het delen ik vond het heel erg luek.
En ik moest steeds denken aan mijn jeugd toen ik achterin de auto zat en heel veel keertjes iemand van buitenaf meerende met ons, en ja hij kon ons bij houden hahahahaha.
Soms had hij wel benen en soms vloog/zweefden hij, hij was mijn vriend en we hadden samen lol, en ik was niet alleen. wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
whaha... had ie zich zeker vast geknoopt aan de spiegel tongue
dat is een heel oud truckje smirk

haha, nee hoor wink
maar ik zie het plaatje zo voor me, en de figuur die mee rend, die kijkt echt alsof ie me voor de gek houd... hij hangt gewoon aan alsof ie op een onzichtbare, luchtledige fiets fietst shocked
Ik zie mijn gids nooit, tenminste niet in een lichaam, of geest, ik zie eigenlijk alleen maar de kleur blauw/ paars
en dan niet in orbs, maar meer in vlekken ofzo...
Ik ben er ook achter gekomen welke vlekken er zijn van bijvoorbeeld een lamp, op je netvlies en een aura...
een aura, mits het van een persoon is die gewoon op de stoel zit, die kan soms wel heel iets "waven" en het felle licht op je netvlies, neem je zelfs mee naar de wc shocked

haha... ik denk, ik zeg het ff
vroeger toen ik nog niet wist wat deze kleuren betekende, dacht ik dat alle orbjes en blauwe vlekken die groter werden kwamen omdat ik in de zon had gelopen en gekeken tongue

trouwens ik heb ontzettend veel lol met mijn gids soms... laatst nog... mijn vriend had een nieuwe douche kop gehaald, nou echt waar, ik zei had op: beetje chagrijnig, jeetje het lijkt wel een spuit waar ze varkens mee schoonspuiten!!!
Eigenlijk als ik chagrijnig ben, is er maar weinig om me mee op te vrolijken... loop ik te voeteren... moeten ze me echt ff met rust laten shocked
nou... Ik voelde met hart en ziel dat mijn gids ff uit zijn rol viel, want daardoor begon ik gewoon echt keihard te lachen, tranen over mijn wangen... ik weet al niet eens meer wat mijn gids zei... het kwam in mijn bewustzijn binnen!
en het riep zoveel blije emoties op, dat ik echt bang was dat ik er in bleef tongue
...
groetjes Moonflowertje
Serenity
Serenity jun 23 '11
'high on spirits' L.O.L.
New Moon
New Moon jun 23 '11
Hahahaha nice, komt me ook erg bekend voor Moonflower!
Mijn gids (die nog niet echt lang mijn hoofdgids is), heeft ook een erg goed gevoel voor humor (zal wel een gids-ding zijn ;))
Soms is het inderdaad echt lachen met hem, dat voelt ook alsof hij zich nauwelijks kan inhouden op dat moment (terwijl hij eerst altijd zo serieus was en een beetje afstandelijk)
Onze band wordt steeds beter en dat is erg prettig laugh

Groetjes! laugh
Serenity
Serenity jun 23 '11
Ik heb ook heel vaak (erg creatieve) binnenpretjes, dan schiet ik gewoon midden op straat in de lach, en dan doe ik net alsof ik moest kuchen of niezen en dan met het 'in de lach schieten' doe ik snel mijn hand voor mijn mond en wrijf ik langs mijn neus als mensen naar me kijken…. ik hoop dat ze erin trappen, maar helaas zijn mensen niet achterlijk! ^^
(ik ben zo blij met mijn dradlocks, dan zie je er al lekker alternatief uit, dus hoef je geen verklaring voor je gedrag af te leggen, mensen leggen die link al automatisch L.O.L.)
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
hahaha... OMG
het is geen excuus, hoor
en vaak kijken de mensen omdat ze denken, wat valt er te lachen?
kun je misschien beter zeggen; binnenpretje!
tegenwoordig heb je zoveel nieuwe tijdsmensen, en nieuwetijdsmensen staan al vanaf jonge leeftijd in contact met hun gids(en).
vandaar dat deze personen vaak in zichzelf praten, of lachen...
wat een ander daarvan vind, is hun les!
hun zullen het niet begrijpen, behalve als ze zelf ook zo zijn! dan zullen ze met je mee lachen, de andere hebben de inzicht nog niet, en zullen dat nog wel leren!

het moraal>> trek je niets van een ander aan! je bent wie je bent... precies zoals het de bedoeling is... houd het kind in je levend!
anders word je dood-ongelukkig....
wat en hoe je ook doet, je blijft uiteindelijk toch jezelf wink
groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
Origineel bericht van: New Moon
Wat een mooie en goede informatie.
Je krijgt hierbij de hartelijke groetjes en dank van mijn gids (Salameh), die het fijn vindt dat deze info nu op Merudi staat. smile

New Moon


laughbedankt! en de groetjes terug wink
dat vind ik wel lief!
... wat mooi dat je er een naam bij hebt!
Mijn gids heeft geen naam, denk ik...
ik heb het wel eens gevraagd, maar ik kreeg niets, behalve een les, dat het niet zo belangrijk is...
ook dat hij mijn spiegel is...
en het grappige is, meestal als ik iets kwijt ben, en ik ben ten einde raad...
ga ik ff zitten, doe mijn ogen dicht, en probeer het beeld op te halen, van het laatste moment...
dan zie ik bijvoorbeeld, mijn sleutel...
ook mijn gevoel van richting zit er mee gemengt, op de 1 of andere manier?
ik leg het links neer op het aanrecht in de keuken, en nu heb ik ontdekt, dat als ik het me terug herinner... in beeld, dan...
komt het in spiegelbeeld!
dus het ligt dan uiteindelijk aan de andere kant van de keuken, op de tafel...
ik zie ook niet de aanrecht waar ik het op leg... maar wel de keuken, en links...
soms (ik ben echt altijd alles kwijt?) doe ik dan wel eens direct het tegenover gestelde, en kijk
meteen aan de rechter kant, ipv... links zoals mijn innerlijke informatie zegt...
en sinds ik dat weet, en doe hoef ik niet zo vaak meer te zoeken!
misschien hebben meer mensen dit?
ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!? smile
groetjes moonflowertje
diebrabander
diebrabander jun 24 '11
Origineel bericht van: moonflowertje

en het grappige is, meestal als ik iets kwijt ben, en ik ben ten einde raad...
ga ik ff zitten, doe mijn ogen dicht, en probeer het beeld op te halen, van het laatste moment...
dan zie ik bijvoorbeeld, mijn sleutel...
ook mijn gevoel van richting zit er mee gemengt, op de 1 of andere manier?
ik leg het links neer op het aanrecht in de keuken, en nu heb ik ontdekt, dat als ik het me terug herinner... in beeld, dan...
komt het in spiegelbeeld!
dus het ligt dan uiteindelijk aan de andere kant van de keuken, op de tafel...
ik zie ook niet de aanrecht waar ik het op leg... maar wel de keuken, en links...
soms (ik ben echt altijd alles kwijt?) doe ik dan wel eens direct het tegenover gestelde, en kijk
meteen aan de rechter kant, ipv... links zoals mijn innerlijke informatie zegt...
en sinds ik dat weet, en doe hoef ik niet zo vaak meer te zoeken!
misschien hebben meer mensen dit?
ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!? smile
groetjes moonflowertje


Ik weet het niet, nog nooit geprobeerd, ik zal het eens proberen hahaha lijkt me wel handig smile
Merel-Marij
Merel-Marij jun 25 '11
Wat bijzonder om te lezen dat jullie je gids kennen en hiermee kunnen communiceren.
Het enige dat ik weet is dat mijn gids een jongere vrouw is, dat is mij van de week door een medium verteld.
Kan iedereen contact maken met zijn gids? En hoe doe je dat dan?
Ik vraag dat omdat ik te horen heb gekregen dat mijn gids me een bepaalde kant op wilt leiden en ik blijkbaar altijd de andere kant kies. Ik wil naar mijn gids leren luisteren, maar ik weet niet hoe.

Groetjes Merel
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 25 '11
je zou eens moeten proberen, om je gedachten leeg te maken...
dat kan op verschillende manieren.

bijvoorbeeld, proberen je op je ademhaling te concentreren...
Ik ben zelf geen held daarin, moet ik eerlijk zeggen,, hoor!

tijdens schilderen al heel vroeg, heb ik het ontdekt... telkens die gedachten, die niet van mij waren... en daar besefde ik ook, dat ik het eigenlijk al zo lang heb dan ik me kan herinneren...

soms ben je gewoon te druk in je hoofd, en dan kom je niet bij je gids...
je moet volledig kalm zijn, niets aan je hoofd, beter ook zorgen dat je voor de rest niets anders te doen hebt, niet dat je ff een uurtje gaat mediteren, maar meer van, ik heb de hele middag niets te doen...
de eerste bewuste contacten zijn erg belangrijk...
als je gedachten leeg zijn, zou je voorzichtig kunnen vragen: gids ben je daar? dit doe je gewoon in gedachten...
vaak krijg je antwoord, in je gedachten terug, want een gids kan alleen maar communiseren met je, door middel van je eigen gedachten... bijv. ja ik ben hier...
vaak geven mensen het hier al op! omdat een gids het in je eigen gedachte doet (jou gids spreekt door jou gedachten terug) en dan lijkt het net alsof je het zelf denkt...
maar dat is dus niet zo... in het begin kun je je andere dingen afvragen... als je je gids ziet als een leraar of lerares, weet je ook meteen wat je je gids kan vragen...
alle zaken, op het gebied van het leven...
ben ik goed bezig? ... nu wel ja
gids, zou je me de levenslessen wat duidelijker kunnen maken?
...ja dat kan wel, maar zorg dat je eerst ff stil staat bij, wat mensen aan je vragen, bijv. jij gaat meestal meteen aan de slag, als je soms hetgene wat je door heen gaat op een rijtje zal zetten, dan kun je nog dingen vragen... soms moet je je gewoon afvragen: waarom vragen ze het aan mij?
dan geef je je gids ook ruimte om dat uit te leggen!
dromen, (tenminste dat denk en voel ik steeds vaker) zijn ook van je gids... want dat is meteen de reden dat als je wakker word, je denkt: pffff wat een rare droom...
omdat het allemaal in bepaalde soort van codes gaat, en symbolen...
dat je pas veel later ook in de gaten hebt, dat je er in je droom voor werd gewaarschuwd!

groetjes moonflowertje
Merel-Marij
Merel-Marij jun 25 '11
Dank je wel voor je duidelijke antwoord Moonflowertje.
Nu ik dit heb gelezen heb ik het gevoel dat ik inderdaad al wel contact met mijn gids heb gehad. Maar er mezelf nooit van bewust ben geweest. Ik heb wel vaker dat ik me bijvoorbeeld iets afvraag en mezelf een antwoord hoor denken. Zou dat het kunnen zijn?
Ik zal er op een rustige dag voor gaan zitten en bewust contact proberen te maken.

Groetjes Merel
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 25 '11
Inderdaad, Merel- Marij, Dat is het wink
goed bezig dus!!
(als het goed is, en je leest dit, voel je zonnevlecht open gaan)
toen ik jou berichtje las voelde ik het ook!
het voelt alsof je gaat huilen...
^^ dat is het!!! ik probeer het gevoel telkens uit te leggen, ik leg het uit als saamhorigheid, je gaat open staan! (zonnevlecht chakra)
het voelt alsof je moet huilen...
als je een tijdje gesloten ben geweest, ga je ook daadwerkelijk huilen wink
maar das maar ff smile
thanks^^ Merel-Marij! tongue

zie je, ik leer niet alleen van mijn gids, maar ook van iedereen hier op Merudi! en eigenlijk leer je van alles en iedereen!
maar ik moet wel zeggen, dat doordat ik hier op Merudi ben gekomen, voor mijn gevoel, in grote stappen inzicht hebt gewonnen... de dingen die ik beleef, een plaatsje kan geven, door jullie (h)erkenning, dus bedankt allemaal wink
en vooral NiMS bedankt!, voor het opzetten van dit fantastische forum wink
groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 5 '12
Gidsen...wat zijn ze, waar zijn ze, hoe zien ze eruit?

Gidsen zijn mensen zonder stoffelijk lichaam. Ze zijn altijd bij ons, al van bij onze geboorte en reeds lang daarvoor. Mensen die niets van gidsen kennen en er een waarnemen denken dat ze een engel gezien hebben. Je hoofdgids is iemand waar je al eens een leven mee gehad hebt en toen een innige band mee had. Het is een oeroude ziel die niet meer incarneert en je begeleider is voor altijd. Hulpgidsen. Mensen die je in dit leven hebt gekend en waar je een innige band mee gehad hebt. Het kan ook iemand zijn uit een vorig leven...hoeft niet perse een familielid te zijn, een vriend of vriendin kan ook. Ze zijn er om je voor een korte, of langere, tijd te begeleiden en je helpt door moeillijke periodes heen te gaan.

Ik voel dikwijls de aanwezigheid van mijn gids, ik ervaar een zeer warm en vertrouwd 'iets" en weet zeker dat hij bij me is. Gidsen "leven" in de vierde dimensie.Onze wereld is er een van drie dimensies. In de vierde dimensie bestaat geen tijd en afstand. Ze handelen uit pure en allesomvattende liefde en zijn er altijd voor je. Je hoeft ze maar aan te spreken en hun aandacht is voor honderd procent op jou gericht. Ze grijpen niet in je levenswandel, je bent volledig vrij, een gids dringt NOOIT iets op.

Bron: http://www.onzegidsen.com/gidsen2.htm
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 5 '12
Vragen en antwoorden over Gidsen
Gidsen hoeven zich niet als een bepaalde persoon te manifesteren, maar kunnen hun aanwezigheid ook laten voelen of kunnen je benaderen in hun energielichaam van licht, kleur en geur.

Waarom ken ik mijn gids niet instinctief?
Als het iets vanzelfsprekends zou zijn dat je je van je gidsen bewust bent, zou je waarschijnlijk nooit leren je eigen keuzen en beslissingen te maken of je eigen leven te leven.
Het is een spirituele paradox dat gidsen gewoonlijk het duidelijkst met je communiceren wanneer je een levens-en ontwikkelingsstadium hebt bereikt waarin je het liefst je eigen beslissingen neemt.
Gidsen zijn hier niet om jouw leven voor je te leven of je te beschermen voor de gevolgen van je daden
Kan mijn pasgestorven grootmoeder mijn gids zijn?
Je echte gidsen zijn hoogontwikkelde wezens. Het is heel goed mogelijk dat je grootmoeder of een ander familielid een deel van een zeer ver ontwikkelde zielenstengel of -streng is geweest en dus na de dood jouw gids kan worden.
Dit komt echter niet zo vaak voor.
Meestal moet er na de dood verwerkt en genezen worden voordat de verdere weg van werk en ontwikkeling kan worden gekozen.
Soms kun je gewaarworden dat een geliefde direct na de dood heel dicht bij je is om je door het verdriet en eventuele moeilijkheden te helpen.
Ook is het belangrijk te beseffen dat het achterlaten van het fysieke lichaam nog geen wijsheid hoeft te brengen. Sommige mediums zijn gespecialiseerd in het doorgeven van boodschappen van gestorven familieleden of vrienden.
Voordat we ons haasten om te rade te gaan bij "oom Fred" moeten we onszelf eerst afvragen of het simpele feit dat hij nu gestorven is, zijn inzichten nu waardevoller maken dan zes maanden geleden, toen hij nog leefde en wij er misschien nauwelijks naar geluisterd zouden hebben.
Een dwaas in dit leven kan ook in het hiernamaals een dwaas zijn.
Kan ik meer dan één gids hebben?
Wanneer je je eenmaal bewust bent geworden van gidsen is de kans groot dat je er meer dan één zult ontmoeten die speciaal voor jou iets te zeggen heeft.
Sommige mensen worden zich ervan bewust dat hun gids de "zegsman" van een groep gidsen is. Het is onverstandig je zomaar zonder speciale scholing open te stellen voor iedere onstoffelijke entiteit die contact met je wil maken.
Als je in contact met de andere wereld wilt komen is het beter te proberen een verbinding met één bepaalde gids te ontwikkelen, zodat er een vertrouwensrelatie kan worden opgebouwd en de authenticiteit gewaarborgd is.

Bron http://www.onzegidsen.com/vragenovergidsen.htm
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 5 '12


groetjes moonflowertje


Het begin is een beetje langdradig...
Maar ik vind het wel een mooi filmpje om te laten zien hoe gidsen te werk gaan...
( Bij het verlies van een dierbare )
groetjes wink
Serenity
Serenity feb 5 '12
Mooi filmpje dank je wel voor het delen ervan.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 5 '12
Mijn Gids(en) is één maar ook twéé, hoe vreemd het ook klinkt.
Mijn Gids heeft een mannelijke kant: Joshua en een vrouwelijke kant: Elisabeth. Met Elisabeth heb ik al vele jaren "contact".
Joshua was er natuurlijk ook al maar contact met hem is pas ontstaan na mijn inwijding tot Reiki Master. Ik wist dat hij er was maar richtte me eigenlijk helemaal op Elisabeth.
Mijn Master Teacher maakte mij opmerkzaam op dit feit.
Toen ik mij eenmaal had opengesteld voor Joshua was het contact al snel heel frequent. Beide Gidsen begeleiden mij maar soms treed er een op de voorgrond als dat nodig is.

Beiden zijn er om mijn mannelijke en vrouwelijke (ying-yang) te balanceren.

Deze uitleg met dank aan mijn Gidsen.

Namasté
Elrian
spiri
spiri feb 9 '12
Graag had ik ook wat meer geweten over mijn gids(en). Kan ik te weten komen wie hij/zij is? Ben hier nog een leek in dus alle info is welkom.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki