Hoi Merel, ik lees niet vaak foto's maar wil het wel proberen voor jou.
Ik vind het een mooie foto trouwens en het maakt niet uit wat voor foto of het is, want je energie komt er altijd doorheen.
Jouw energie is gericht, geconcentreerd. Alsof je je energie heel goed kunt bundelen en richten op de zaken die voor jou belangrijk zijn en waar je je op richt.
Tijdloos... tijdloosheid is een woord wat naar me toe komt nu. Ik probeer te voelen wat ze daar mee bedoelen. Kan het zijn dat mensen je nooit op de juiste leeftijd schatten? Of is het iets anders, tijdloos kan ook betekenen in het nu zijn, ofwel het niet willen leven volgens geplande tijden, misschien ben je iemand die zich niet wil haasten...
Ik zie je veel praten, alsof dat iets met je werk te maken heeft. Ik zie je daar ook veel handbewegingen bij maken, om jezelf te verduidelijken visueel.
Op het gebied van liefde... voel ik een soort van blokkade. De kleur is wel goed om het zo maar te zeggen, maar niet volledig stralend, niet geheel geopend. Ben je bang om dat te doen? Of heb je de juiste nog niet gevonden? Kan veel betekenen hoor dit.
Ik zie ook dat je op het gebied van wilskracht nog mag groeien. Ben je onzeker over jezelf en over je kunnen, dat kan je verhinderen om je wil door te zetten. Ook dit kan met je liefde ofwel je hart te maken hebben. Ik heb het dan wel over liefde voor jezelf
Er is ook iets met je voeten, opeens krijg ik ze in beeld... je rechtervoet is mogelijk iets mee. Ik zie je alsof je laarzen draagt, soort uggs dingen ofzo. Wollige warme dingen. De energie daar is rood... kan betekenen dat er boosheid is over iets.
Dit was het voor nu. Hoop dat je er wat mee kunt, vragen mag altijd nog
Liefs Cialara