Loading...
nl

Zou er iemand tijd hebben om mijn foto te lezen?

Merel-Marij
Merel-Marij jun 21 '11
Hallo,

Heeft er misschien iemand tijd om mijn foto te lezen?

http://images.merudi.net/albums/userpics/13308/normal_Snapshot_20110619_4.JPG

Alvast bedankt!

Groetjes Merel
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '11

heb de foto ff zichtbaar geplaatst, dat maakt het wat makkelijker om te lezen wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 21 '11
En wat groter
Merel-Marij
Merel-Marij jun 25 '11
Hallo,

Zonder heel erg ongeduldig over te willen komen.. wink
Is mijn foto misschien niet geschikt?
Kan ik beter een andere foto uploaden?
Nogmaals, ik wil niet ongeduldig zijn hoor, maar ik ben zo benieuwd smile

Groetjes Merel
diebrabander
diebrabander jun 25 '11
Haha sorry ik wil je graag helpen maar ik ben geen ster in foto-lezen dus ik laat het graag over aan mensen die het wel kunnen tongue
Cialara
Cialara jun 25 '11
Hoi Merel, ik lees niet vaak foto's maar wil het wel proberen voor jou.

Ik vind het een mooie foto trouwens en het maakt niet uit wat voor foto of het is, want je energie komt er altijd doorheen.

Jouw energie is gericht, geconcentreerd. Alsof je je energie heel goed kunt bundelen en richten op de zaken die voor jou belangrijk zijn en waar je je op richt.

Tijdloos... tijdloosheid is een woord wat naar me toe komt nu. Ik probeer te voelen wat ze daar mee bedoelen. Kan het zijn dat mensen je nooit op de juiste leeftijd schatten? Of is het iets anders, tijdloos kan ook betekenen in het nu zijn, ofwel het niet willen leven volgens geplande tijden, misschien ben je iemand die zich niet wil haasten...

Ik zie je veel praten, alsof dat iets met je werk te maken heeft. Ik zie je daar ook veel handbewegingen bij maken, om jezelf te verduidelijken visueel.

Op het gebied van liefde... voel ik een soort van blokkade. De kleur is wel goed om het zo maar te zeggen, maar niet volledig stralend, niet geheel geopend. Ben je bang om dat te doen? Of heb je de juiste nog niet gevonden? Kan veel betekenen hoor dit.

Ik zie ook dat je op het gebied van wilskracht nog mag groeien. Ben je onzeker over jezelf en over je kunnen, dat kan je verhinderen om je wil door te zetten. Ook dit kan met je liefde ofwel je hart te maken hebben. Ik heb het dan wel over liefde voor jezelf wink

Er is ook iets met je voeten, opeens krijg ik ze in beeld... je rechtervoet is mogelijk iets mee. Ik zie je alsof je laarzen draagt, soort uggs dingen ofzo. Wollige warme dingen. De energie daar is rood... kan betekenen dat er boosheid is over iets.

Dit was het voor nu. Hoop dat je er wat mee kunt, vragen mag altijd nog smile
Liefs Cialara
Merel-Marij
Merel-Marij jun 26 '11
Beste Cialara,

Hartstikke bedankt voor het lezen van mijn foto.

Dat tijdloosheid kan ik zelf niet helemaal plaatsen eigenlijk. Ik wil me niet haasten, dat klopt wel, ik ben misschien nogal lui aangelegd..

Ik praat inderdaad veel op mijn werk. Ik werk bij een reisorganisatie en heb veel telefonisch contact met reisbureaus en hoteliers etc. Ook komen er regelmatig andere collega's vragen stellen.

Tja, de liefde.. Hierover stuur ik je liever een PB. Dat is nogal privé en heb ik liever niet openbaar. Sorry.

Wilskracht. Ja, ik ben heel onzeker over mezelf. Ik heb niet veel zelfvertrouwen.

Mmm, mijn voeten heb ik zover ik weet geen problemen mee. Boosheid is er wel, maar dat is dan weer meer gerelateerd aan mijn liefdesprobleem denk ik..

Groetjes Merel
Maryssa
Maryssa jun 27 '11
Hallo Merel Marij,

Ik wil je foto wel lezen, even kijken naar je...

*Als eerste hoor ik je zeggen als ik naar jouw foto kijk: Jaaaaa dat kun je nou wel zeggen maar ik geloof er nietssssss van. Twijfel jij zo aan de intenties van anderen?

*Landelijke omgeving, modder, karrespoor, wandelen. Vaag.. ik weet niet of je er wat mee kunt met wat ik nu opratel maar krijg het te zien..

*Ben je wat kortademig? Heb ook het idee dat rookt.

*Je ziet er redelijk rustig uit op de foto zo op het eerste gezicht maarrr ik krijg best wel een gejaagd en onrustig gevoel bij je. Alsof je zoveel moet doen maar steeds te weinig tijd hebt. Ook veel prikkels die te heftig zijn voor je.

*Ik krijg ballet en dans te zien bij je.

*Wat heb jij met boten en water? Krijg je te zien op een schip, zou zo in de film Titanic passen.

*Je bent bescheiden van karakter en heel zachtaardig. Harmonie is iets wat bij je past. Ruzie kun je niet tegen.

*Kindjes laten ze me zien; hmmm werk je met kindjes?

Er wil verder niet zo veel doorkomen; de informatie ging niet als vanzelf dus ik hoop dat het een beetje klopt wat ik heb getypt.

Groetjes Maryssa
Merel-Marij
Merel-Marij jun 27 '11
Hoi Maryssa,

*Als eerste hoor ik je zeggen als ik naar jouw foto kijk: Jaaaaa dat kun je nou wel zeggen maar ik geloof er nietssssss van. Twijfel jij zo aan de intenties van anderen?
Ik ben normaalgesproken juist te goed van vertrouwen volgens mij, maar de laatste tijd twijfel ik inderdaad aan de intenties van 1 persoon in het bijzonder. Deze persoon zegt van me te houden, maar ondertussen gedraagt hij zich anders.

*Landelijke omgeving, modder, karrespoor, wandelen. Vaag.. ik weet niet of je er wat mee kunt met wat ik nu opratel maar krijg het te zien..
Hier kan ik niet veel van maken, behalve dat mijn ouders op het platteland wonen, maar wandelen, karrespoor, modder?? Nee dat zegt me niets.

*Ben je wat kortademig? Heb ook het idee dat rookt.
Ja, ik rook en ga veel te weinig naar de sportschool. Ik ben inderdaad af en toe wat kortademig.

*Je ziet er redelijk rustig uit op de foto zo op het eerste gezicht maarrr ik krijg best wel een gejaagd en onrustig gevoel bij je. Alsof je zoveel moet doen maar steeds te weinig tijd hebt. Ook veel prikkels die te heftig zijn voor je.
Ja, dat klopt. Ik kom inderdaad rustig over op andere mensen, maar kan behoorlijk tuut tuut tuut tuut zijn. In mijn hoofd heb ik het altijd te druk.

*Ik krijg ballet en dans te zien bij je.
Ik hou van dansen, dans ook vaal zomaar thuis in mijn eentje met mijn mp3 speler op. Ballet heb ik sinds mijn 5e niet meer gedaan.

*Wat heb jij met boten en water? Krijg je te zien op een schip, zou zo in de film Titanic passen.
Ik heb helemaal niks met boten en water, integendeel. Mijn schoonouders hebben een boot en ik probeer het altijd te ontlopen dat we meegaan.

*Je bent bescheiden van karakter en heel zachtaardig. Harmonie is iets wat bij je past. Ruzie kun je niet tegen.
Ja, klopt wel. Ik ga confrontaties dan ook het liefste uit de weg en kan daardoor moeilijk nee zeggen.

*Kindjes laten ze me zien; hmmm werk je met kindjes?
Nee, ik werk niet me kindjes, maar ben wel helemaal gek op kinderen. Ik heb zelf 1 kind, maar zou er heel graag meer willen. Ik zit er wel aan te denken om de avond PABO te gaan doen en zodoende lerares te worden.

Nogmaals dank voor het lezen van mijn foto.

Groetjes Merel
Merel-Marij
Merel-Marij jun 27 '11
Misschien vraag ik nu veel hoor, maar is er iets over mijn liefdesleven in te lezen?
Ik doorga nu een beetje een verwarrende periode..

Groetjes Merel
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 28 '11
ga de confrontatie aan, schiet er door me heen!

probeer de dingen eerst voor jezelf op een rijtje te krijgen...
probeer goed af te wegen wat je nu eigenlijk wil...
en wat je voelt

en ik voel ook dat het voor jou niet makkelijk is om dingen uit te spreken.
daarom is het beter om bepaalde punten op te schrijven, misschien?
bedenk, dat als je niets doet of verteld, dat het gewoon blijft zoals het nu is, want alleen jij ben degene die dit kan veranderen... het zijn namelijk jou emoties wink
probeer het gewoon uit te spreken...
mannen zien sommige dingen vaak niet, omdat ze er niet zoveel over nadenken,...
succes !!

groetjes moonflowertje
Merel-Marij
Merel-Marij jun 28 '11
Dank je Moonflowertje.
Pff, die dingen op een rijtje krijgen valt niet mee, mijn gevoelens schieten ook alle kanten op.
Ik zal alles inderdaad eens op papier zetten.
Dank voor je advies.

Groetjes Merel
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 28 '11
wink
taro
taro jul 2 '11
Hoi lieve Merel,

Ik werk met 2 gidsen en met beide wil ik oefenen.
Dus je krijgt 2 verschillende lezingen, Wil je op beide even je reactie terug geven.

1..
Merel je bent zoekende maar waar jij naar op zoek bent, daar hoef je niet naar te zoeken. Het is er al.
Je angst weerhoudt je daarvan, het maakt je blik troebel.
Je angst laat je denken dat je niet goed genoeg bent, Waarom zo onzeker zijn. Je bent iemand die veel meer van zichzelf mag gaan laten zien.
Duw jezelf niet in een hokje, laat je gevoel los en durf daar op te vertrouwen.

Ga met je intuïtie aan de slag, leer jezelf daardoor beter kennen.
En vandaaruit kun je je angst beter begrijpen en zul je zien dat het gebaseerd is op iets wat je jezelf aan doet. En dat je niet afhankelijk bent van een ander. Het zijn jou overtuigingen die ervoor zorgen dat je jezelf belemmerd.

Haal jezelf niet naar beneden. Jij bent iemand die het waard is om samen mee te leven.

Denk jezelf niet klein, denk jezelf groot.

2..
Stop met willen, laat het verleden los maar nog belangrijker laat de toekomst los.
Je bent zo op zoek naar geluk, naar meer, naar beter.
Daardoor vergeet je dat je in het nu leeft.
Heel belangrijk voor jou is, om te voelen hoe je je nu voelt en betrek daar niet het verleden of de toekomst in.
Hoe voel jij je nu op dit moment...voel je pijn, voel je je blij, ben je ontspannen, ben je gestresst...???
Met die gevoelens die je nu voelt daar oet je wat mee, ben je moe / ga dan lekker even slapen. Ben je gestresst / ga dan even sporten om je hoofd leg te maken. Ben je ontspannen / geniet daar van, geniet van het mooie weer, geniet van de natuur etc

Ik voel druk van vrienden, pas jij je aan? ben je je daar bewust van of gebeurt dat onbweust.
Probeer jezelf niet leuker te maken dan je al bent, daardoor ga je je zo aanpassen dat het stress geeft en dat is niet goed voor je. Ga lekker doen wat voor jou goed voelt en laat alles en iedereen even los. Mensen gaan je waarderen als je, jezelf bent. Want als je jezelf bent dan straal je, je staat dan in je eigen kracht en dat zullen mensen zien.

Lieve Merel, ga veel meer met je intuïtie / gevoel aan de slag en breng je gedachten steeds weer terug naar het NU.
Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
taro
taro jul 2 '11
Hoi Merel,

Ik had je andere reacties nog niet gelezen ivm zuiver een lezing kunnen doen, maar heb ze net gelezen, je vraagt naar de liefde?

Mijn 1e lezing gaat over jou en de liefde, lees goed wat ik schrijf, je laat je blik vertroebelen door angst en onzekerheid.
Durf te zien wie je bent, jij bent het waard om naast iemand te staan, diegene die bij jouw hoort, behandelt jou met respect, jij staat gelijkwaardig aan diegene. Zoek niet teveel, ga voelen. Dan zul je zien dat de liefde al in je leven is.

Heel veel liefs Taro
Merel-Marij
Merel-Marij jul 3 '11
Lieve Taro,

Dank voor het lezen van mijn foto.

De eerste lezing is duidelijk dat dit voor mij over mijn liefdesleven gaat. Als je het goed vindt wil ik dat even nader toelichten in een PB.

Wat betreft de twwede lezing. Ik ben inderdaad heel erg met verleden en toekomst bezig, waardoor ik het hier en nu nogal eens vergeet. Toevalling (toeval bestaat niet) heb ik mezelf hier gisteren nog op aangesproken. Dat mijn beide benen op de grond moeten blijven en ik in het heden moet blijven.
Ik pas me inderdaad aan iedereen aan. Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik wil dat iedereen me leuk en aardig vindt. Ik doe dat zowel bewust als onbewust.

Ik kan hier zeker wat mee en zal je adviezen zeker ter harte nemen.

Nogmaals dank voor je lezing lieve Taro.
PB met wat meer uitleg komt er aan.

Liefs Merel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske