Loading...
nl

The Mickey Ride

niels
niels jun 20 '11
deze keer heb ik een vrij grappige droom voor jullie in petto laugh

Deze nacht droomde ik namelijk dat ik in Disneyland was laugh. Wel niet het Disneyland Paris zoals ze in het echt is en ben ook maar in een stuk van het park geweest namelijk het arabische deel laugh. Ik stond voor een muur met zo een typische poort in daarlags had je een deur waarboven een plaat stond met de tekst:"The Mickey Ride" en ik dacht die wil ik wel eens proberen laugh.

Ik ging binnen en het was een lange weg die je moest afleggen om tot bij de wagentjes te komen. Ik paseerde een dooorlaat rad (zoals je die aan het begin van elke wachtrij vindt) en achter mij kwam een gezin dat bestond uit een man en vrouw en hun dochter die even oud was als ik. IK hoorde ze zich afvragen :"moeten we voor deze attractie betalen?" bij het zien van het doorlaatrad. Ik zei tegen hen dat het inbegrepen was bij de prijs van het ticket.

Toen ik daar aan kwam zat dat gezin daar al in en ik ging langs hun dochter zitten toen pas viel haar schoonheid mij op.Ze had steil blond haar die ze had samengebonden in een staart. Op haar hoofd droeg ze een bril en ook had ze een witte broek aan en een witte jas.

Door haar schoonheid vergat ik mijn gordel om te doen en pas toen de wagentjes in gang schoten realiseerde ik mij dat ik mijn gordel niet aanhad.In het donker vond ik uiteindelijk de gordel en deed hem aan. De atractie was een mix tussen een achtbaan die in het donker zeer snel naar omhoog en omlaag schoot en op bepaalde stukken werd het licht en gingen wagentjes trager en kon je rondom je heen allerlei tafereeltjes zien die met Mickey Mouse en zijn vriendjes te maken hadden.Op een van die stukken begon het meisje met me te praten ,

ik weet niet meer precies de juiste bewoordingen maar het ging erover dat ze heel erg geinterresseerd was in het spirituele en vroeg of ik dit ook was waarop ik ja zei en mijn hele verhaal vertelde. Daarmee eindigde de rit en werd ik door die familie ontvoerd.

Het volgende beeld dat ik zag zat ik thuis en was ik naar het televisie programma "Vermist" aan het kijken waar een vrouw met halflang grijs haar zo ergens rond de 50 aan het vertellen dat ze aan de hand van haar tarotkaarten mij had opgespoord en veilig terug bij mijn ouders gebracht.

Maar ik wist beter. Ik wist dat zij en haar familie mij hadden ontvoerd en zo wilden ze via mij duidelijk maken dat zij een bijzondere sterke gave had op dit gebied terwijl dit niet waar was.

Toen ik wakker was moest ik er om lachen en was ik heel erg goed gezind. Toen ik wakker was herrinnerde ik mij ook dat ik al eerder op die Mickey Ride was meegaan in een andere droom maar toen werd ik niet ontvoerd laugh

Ik hoop dat jullie er iets uit kunnen opmaken laugh
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki