Juist, ik ben het er helemaal mee eens Gast!
Dat getouw trek tussen de éénen pol en de andere pol, die energie die daaruit komt dat is denk ik dé kracht achter het leven.
Net zoals je magneten moeilijk uit elkaar kan trekken kan je ze onafhankelijk van elkaar wel bewerken hoe je het zelf wilt.
Doe je te veel omhulsels maken dan is er een mogelijkheid dat de andere magneet niet meer aantrekt noch afstoot maar ze zijn er wel, eventueel naast elkaar.
Overigens een magneet heeft een Noordpol en een Zuidpol en één van die pollen kan zowel negatief als positief geladen zijn.
De zelfde geladen pollen stoten elkaar af.
Voeg er nog een paar geladen met energie deeltjes aan toe en er komt een ketting reactie waarbij er wrijving komt en een elektrische geladen vonk.
Tadaaa dé vonk des levens!
En die vonk kan dingen zoals deeltjes laten versmelten of…uhmmm…
die versmelting is nodig om weer een chemische reactie te krijgen en dat vormt weer wat nieuws…. WAUW! ^^
Dit is zomaar een ideetje van mij en ik weet niet heel goed de feiten maar logisch klinkt het wel bij mij in mijn oren .
Een wrijving van energieën… humzz…
Energieën zijn ook trillingen wellicht in golven…humzz…
Golven met patronen….. kunnen wellicht een bepaald iets creëren zoals codes ….
Iedere code opent een nieuwe deur, die code, dus dat patroon, zend God dan, denk ik.
Je moet wel God zijn om een gerichte, perfecte trilling te uitzenden/geven voor een wrijving te veroorzaken die weer een vonk maakt met een bepaalde chemische reactie daarop.
Een meesterbrein heb je hiervoor nodig.
Het lijkt mij dat de mens dit ook wist te evenaren, kijk maar naar techniek hoe ver die wel niet gevorderd is.
En de medici en de wetenschap oh en de communicatie, allemaal codes die gemixt zijn, zo divers ook nog eens!
De mens is dan ook een evenbeeld van God
, én bevat ook nog een stukje van hem.