Loading...
nl

Kosmische wetten

Lena
Lena jun 18 '11
Je bent verantwoordelijk voor alles wat er in je leven gebeurt. Dat komt omdat alles wat er gebeurt gebonden is aan bepaalde hoofdregels. We noemen die regels Universele Hoofdregels ofwel Kosmische Wetten.

Deze Wetten gelden altijd, ongeacht van welke afkomst je bent of van welke sociale klasse. Niemand is vrijgesteld. Als je graag wilt overzien, wat de verbanden zijn tussen wat je wel of niet doet en denkt is het belangrijk om deze Universele Wetmatigheden te kennen.

Onderzoek alles wat je doet en denkt en of je op dat moment handelt en denkt in de geest van deze wetmatigheden. We garanderen je: als je in overeenstemming met deze wetten handelt en denkt, zal je dingen bereiken waar je vandaag alleen nog maar van kunt dromen. Gedachten zijn scheppingskrachten. Alles is mogelijk voor je. De materie buigt voor jouw geest!

Deze tekst kwam ik tegen...
Is iemand hiermee bekend?
Delen:
gast
gast jun 18 '11
Ja, maar wat vind je er zelf van?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 18 '11
Het komt me heel bekend voor...

sommige dingen kun je gewoon niet maken!?
dat is het gene wat ik er bij denk...
en dat is een soort oer-gevoel...
Ik had een paar jaar geleden iets op tv gezien, over dat ze een
"Scheitje" wat dus een lollige benaming moest zijn van een schaap, die per ongeluk met een geit gekloont was ofzoiets
ik weet niet zeker (gekloned) maar het beestje half schaap en half geit...

dit kun je dus echt niet maken! niemand heeft het recht (denk ik ) om zomaar voor de lol het dna van kat, de gaan kruisen met dat van een cavia, ik noem maar wat!¿
---
Kijk en wat betreft kosmische wetten...

Kosmische wetten zijn geen wetten in de zin waarin wij een wet op aarde plegen te beschouwen. Een kosmische wet is in feite een structurele norm, geestelijk als materieel, die in het gehele wezen van de kosmos is ingebouwd. We kunnen dus een kosmische wet nooit overtreden, wij kunnen slechts een kosmische wet bewust beleven en deze dan ook voor onszelf gebruiken, of wij kunnen onbewust de kosmische wet naast ons laten voortbestaan waarbij alle gevolgen van die wet uit de aard der zaak, mens en geest, onverwacht overspoelen en overrompelen. Ik wilde dit gaarne vooropzetten opdat u zich niet zou vergissen wanneer wij spreken over kosmische wetten.Nu zijn er in de kosmos een aantal wetten die in feite varianten zijn op één en hetzelfde principe namelijk: harmonie . Wij spreken van oorzaak en gevolg, een algemeen erkende regel de causaliteit. Oorzaak betekent toestand plus keuze er moet iets zijn en er moet iets gebeuren uit de reeks mogelijkheden die bestaan, daaruit wordt de volgende reeks van keuzemogelijkheden bepaald. Daardoor zou men ook kunnen zeggen wordt het teloorgaan van de ene mogelijkheid opgevangen door het ontstaan van de andere mogelijkheid. Deze zijn in wezen gelijkwaardig ofschoon onze persoonlijke waardering daarvoor natuurlijk sterk kan verschillen.


Bron: http://solaas.jouwweb.nl/het-spel-des-le...-van-gene-zijde

als je er in geïnterresseerd bent, staat er nog veel meer over deze kosmische wetten...
het is inderdaad wel interressant, vooral ook omdat er gezegt wordt: Al met al, de mensen hebben nog altijd, zelf de keuze, en de zog. kosmische wetten, kun je eigenlijk niet overtreden...

groetjes Moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks jun 18 '11
Dat is geen klonen, maar kruisen wink
Je hebt er geen reet aan want de dieren zijn niet vruchtbaar, maar zover ik weet is hier niet genetisch gemanipuleerd.
Ik ken jouw voorbeeld wel, wel eens van lijgers gehoord? smile
akschuna
akschuna jun 18 '11

Hm
Volgens mij:
Leer in je leven te overzien de gang van zaken in jezelf als volgt,
intensie
gedachte
handeling
en dan het gevolg daarvan gaan "bekijken"........
Een goede handeling in jouw ogen hoeft nog niet goed te zijn voor een ander. Zoals er is behulpzaamheid,waarom ben je daaraan begonnen, wat was jou opzet, wat was jou uiteindelijke bedoeling en wat is ervan terechtgekomen................
New Moon
New Moon jun 18 '11
Ik ken ook wetten dat in kosmisch opzicht geen onderscheid wordt gemaakt tussen goed en fout.
Wel is er op aarde (onze planeet dus) sprake van dualiteit.
Dat betekent dat er op aarde alles een andere zijde van de munt heeft. (bv vertrouwen vs. angst... liefde vs. haat, etcetera)
We hebben zelf de keuze (vrije wil) om in vertrouwen of angst te leven en uit vertrouwen komt licht en uit angst donkerte.
Met andere woorden, we mogen zelf de zijde van de munt kiezen.
Ook zullen we worden getest/geconfronteerd met de keerzijde van de munt die we gekozen hebben op ons pad. Dit betekent ook dat mensen die het pad van de angst (bijvoorbeeld terroristen) hebben gekozen, geconfronteerd zullen worden met liefde.
Hierbij is het pad van vertrouwen niet beter dan het pad van angst in mijn optiek, al is het wel prettiger/leuker en liefdevoller.
Beide paden kennen hun eigen magie en stromingen, je kan zelf wel bedenken wat ik daarmee bedoel.

Hiermee wil ik zeggen dat wat Lena heeft opgeschreven vanuit het licht en het donker benaderd kan worden (op aarde ook wel "het goed en kwaad" genoemd, ookal zit hier een oordeel van het brein, wat sterfelijk is, aanvast.)

Mooi opgeschreven trouwens akschuna, dit is ook ongeveer de manier hoe ik hiermee werk.

New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 19 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Dat is geen klonen, maar kruisen wink
Je hebt er geen reet aan want de dieren zijn niet vruchtbaar, maar zover ik weet is hier niet genetisch gemanipuleerd.
Ik ken jouw voorbeeld wel, wel eens van lijgers gehoord? smile


shockednee! whehe wat is dat dan?
Groene_heks
Groene_heks jun 19 '11
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijger



Een hele grote poes dus smile
New Moon
New Moon jun 19 '11
Bijzonder zeg!
Ik heb er ook 1 gevonden: de zorse (kruising tussen zebra en paard)
Groene_heks
Groene_heks jun 19 '11
Ow die is wel helemaal knuffelig om te zien!
Serenity
Serenity jun 19 '11
De Kosmische wetten staan ook op Solaas ja idd MoonFlower, dank je wel.Erg leuk om te lezen. smile
- www.pateo.nl->wetten. .
- genezijde.skynetblogs.be-> komische+wetten .
- nl.wikipedia.org-> Universele_wetten .
gast
gast jun 19 '11
Juist door de tegenstellingen die er zijn is er groei mogelijk op deze aarde in materiele zin als in non-materiele zin. De mens heeft er "goed en kwaad" van gemaakt door het oordelen dat men er met het individuele denken doet. Maar ook dat heeft z'n nut voor de groei van de menselijke ziel/geest. En zoals Akschuna al zegt; voor de een is iets goed, voor de ander niet. Dit is vooral als er individueel beoordeeld wordt. Voor het geheel kan dit anders zijn....omdat daar alles altijd is zoals het is.
Neemt dus niet weg dat de dingen wel gebeuren die je als "goed en kwaad" zou kunnen interpreteren.
Het is zoals de communicerende vaten; er is altijd een zoeken naar balans, maar die komt er nooit helemaal omdat anders de beweging (leven) eruit zou gaan. Dit is dus een kosmische wet.
Serenity
Serenity jun 19 '11
Juist, ik ben het er helemaal mee eens Gast!

Dat getouw trek tussen de éénen pol en de andere pol, die energie die daaruit komt dat is denk ik dé kracht achter het leven.
Net zoals je magneten moeilijk uit elkaar kan trekken kan je ze onafhankelijk van elkaar wel bewerken hoe je het zelf wilt.
Doe je te veel omhulsels maken dan is er een mogelijkheid dat de andere magneet niet meer aantrekt noch afstoot maar ze zijn er wel, eventueel naast elkaar.
Overigens een magneet heeft een Noordpol en een Zuidpol en één van die pollen kan zowel negatief als positief geladen zijn.
De zelfde geladen pollen stoten elkaar af.
Voeg er nog een paar geladen met energie deeltjes aan toe en er komt een ketting reactie waarbij er wrijving komt en een elektrische geladen vonk.

Tadaaa dé vonk des levens!
En die vonk kan dingen zoals deeltjes laten versmelten of…uhmmm…
die versmelting is nodig om weer een chemische reactie te krijgen en dat vormt weer wat nieuws…. WAUW! ^^
Dit is zomaar een ideetje van mij en ik weet niet heel goed de feiten maar logisch klinkt het wel bij mij in mijn oren . wink

Een wrijving van energieën… humzz…
Energieën zijn ook trillingen wellicht in golven…humzz…
Golven met patronen….. kunnen wellicht een bepaald iets creëren zoals codes ….
Iedere code opent een nieuwe deur, die code, dus dat patroon, zend God dan, denk ik.

Je moet wel God zijn om een gerichte, perfecte trilling te uitzenden/geven voor een wrijving te veroorzaken die weer een vonk maakt met een bepaalde chemische reactie daarop.
Een meesterbrein heb je hiervoor nodig.

Het lijkt mij dat de mens dit ook wist te evenaren, kijk maar naar techniek hoe ver die wel niet gevorderd is.
En de medici en de wetenschap oh en de communicatie, allemaal codes die gemixt zijn, zo divers ook nog eens!
De mens is dan ook een evenbeeld van God smile, én bevat ook nog een stukje van hem. laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki