Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen?

missje
missje jun 17 '11
dit is de url foto
groetjes,
missje smile
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '11

Even voor het gemak smile.
niels
niels jun 17 '11
Hey lieve missje ik heb geprobeerd om je foto te lezen maar ik moet er wel bijzeggen dat ik dit nog nooit heb gedaan en er waarschijnlijk niet veel van heb gebakken maar ik wou het toch proberen laughdus hier komt ie.

Zoals ik denk heb je in je leven al tegenslagen meegemaakt dingen die je heel droevig stemmen . Ik ook iets met het woord kind misschien dat het op louw slaat of dat het iets met een kind te maken had ik had ook iets van een scheiding opgeschreven. Van karakter den k ik ben je heel rustig iemand die denkt voodat ze zegt .Je bent wel een leiveke en heel attent een luisterend oor. Voor de rest heb ik nog een paar woorden opgeschreven zoals liefde,hoop op geluk,wit licht,beschermd,angst ,hoop ,nieuwe start maken. Dit was het zo een beetje

Wees alstublieft niet al te boos als er niets van klopt maar makk je maar absoluut geen zorgen er lopen hier veel ervaren en goede fotolezers hier rond

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 17 '11
je lijkt zoveel op een vriendin van mij, van vroeger!
en daardoor wordt het moeilijk om een foto te lezen...
er komen herinneringen bij mij naar boven,... die ik eigenlijk al vergeten was, naja vergeten... ik dacht er niet meer aan wink
bedankt laugh
groetjes Moonflowertje wink
missje
missje jun 18 '11
Hoi Niels,
Bedankt voor je antwoord, ik ben zeker niet boos om wat je schreef hoor, al herken ik mijzelf niet helemaal in je antwoorden.
Nu ga ik niet meteen neerzetten wat wel en niet klopt, ik hoop dat nog iemand anders (of meerdere mensen, weet niet hoe dat precies gaat) mijn foto wil lezen. smile

Moonflowertje: grappig! Hopelijk waren het leuke herinneringen? Ik denk dat ik je niet ken, maar wie weet?
niels
niels jun 18 '11
dank je voor je antwoord missje laugh
Ik heb nog veel te leren maar ik wou het toch eens proberen laugh
Veel succes Missje laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 18 '11
Whehe... weet je wat? ik ga het gewoon proberen...
Momenteel zit je in een ontzettende moeilijke tijd,
wonder boven wonder weet je ondanks alle moeilijke tegenslagen, toch je hoofd boven water te houden!
op de een of andere manier ben je je hele leven al in aanraking met de spirituele kant van het leven...
Je bent niet iemand die zich makkelijks iets laat wijs maken shocked
ook vertrouw je niet iedereen meer... in deze periode ben je bezig de kaf van het koren te scheiden...
Qua de mensen in jou directe omgeving...
je denkt veel na over de banden die je met mensen hebt, en waarom je die banden hebt!
Je bent wel iemand die soms uit bepaalde moeilijkheden, iets heel simpels haalt, waardoor mensen erom gaan lachen...
Je bent een intelligente meid, en ziet vaak dingen gebeuren in je leven, waarvan je denkt: dit kan geen toeval zijn!
ook herken je vaak de "onzichtbare" boodschap in bepaalde dingen
Ook zegt iets in me dat je vaak hoofdpijn hebt, of in ieder geval een druk op je hoofd, misschien is het druk in je hoofd?
soms kan je daardoor je niet goed concentreren ofzoiets...

Nou, er is nu visite, dus mijn concentratie is weg... ^^
whehe dus dat kan ook de druk op mijn hoofd betekenen tongue

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki