Loading...
nl

Ik ga me nog eens voorstellen...

rosalba
rosalba jun 17 '11
Hallo iedereen, mijn naam is Rosalba, ik ben 27 jaar en bijna 6 jaar getrouwd, heb nog geen kinderen op dit moment. Ik werk als verkoopster in een kledingzaak, doe het heel graag! smile
Mijn hobby's zijn vooral muziek luisteren en dansen, fitnessen doe ik ook wel graag. Ik ben op deze site terechtgekomen omdat ik geinteresseerd ben in het paranormale, ikzelf heb geen gave, maar het boeit me enorm om mensen te leren kennen die het wel hebben. smile
Moest je nog iets willen weten, mag je gerust altijd vragen.
Groetjes rosalba
Delen:
Emuca
Emuca jun 17 '11
Welkom Rosalba! smileLeuk dat je er bent.
New Moon
New Moon jun 17 '11
Van harte welkom hier Rosalba!
niels
niels jun 17 '11
Heel erg welkom Rosalba (mooie naam trouwens :D) je zal hier zeker je hartje kunnen opluchten laugh
Beschermengel
Beschermengel jun 20 '11

Welkom!
Serenity
Serenity jun 20 '11
Hoi hoi en lees jezelf lekker in er is een divers aan informatie hier te vinden! ^^
Cialara
Cialara jun 20 '11
Hoi Rosalba, welkom bij Merudi.

Zeg nooit dat je geen gaven hebt, ik dacht dat vroeger ook, maar blijkt heel anders te zijn wink

Liefs Jorine
rosalba
rosalba jun 22 '11
Hoi cialara, ja het zou kunnen dat ik een gave heb, intuitie misschien, maar negeer het altijd confused. xRosalba
Emuca
Emuca jun 22 '11
Waarom negeer je je intuitie? smile
rosalba
rosalba jun 22 '11
Hey emuca, tja ik weet niet waarom, ik probeer altijd iets goeds achter iemand te zoeken, ofwel weet ik dat er iets slecht achter die ene persoon schuilt en negeer ik het. Ik ben ook wel wat naief en veel te gevoelig confused
xxxxxxxx
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
ieder z'n ding, en alles op z'n tijd...

welkom Rosalba smile
groetjes Moonflowertje
New Moon
New Moon jun 23 '11
Origineel bericht van: rosalba