Loading...
nl

Ik ga me nog eens voorstellen...

rosalba
rosalba jun 17 '11
Hallo iedereen, mijn naam is Rosalba, ik ben 27 jaar en bijna 6 jaar getrouwd, heb nog geen kinderen op dit moment. Ik werk als verkoopster in een kledingzaak, doe het heel graag! smile
Mijn hobby's zijn vooral muziek luisteren en dansen, fitnessen doe ik ook wel graag. Ik ben op deze site terechtgekomen omdat ik geinteresseerd ben in het paranormale, ikzelf heb geen gave, maar het boeit me enorm om mensen te leren kennen die het wel hebben. smile
Moest je nog iets willen weten, mag je gerust altijd vragen.
Groetjes rosalba
Delen:
Emuca
Emuca jun 17 '11
Welkom Rosalba! smileLeuk dat je er bent.
New Moon
New Moon jun 17 '11
Van harte welkom hier Rosalba!
niels
niels jun 17 '11
Heel erg welkom Rosalba (mooie naam trouwens :D) je zal hier zeker je hartje kunnen opluchten laugh
Beschermengel
Beschermengel jun 20 '11

Welkom!
Serenity
Serenity jun 20 '11
Hoi hoi en lees jezelf lekker in er is een divers aan informatie hier te vinden! ^^
Cialara
Cialara jun 20 '11
Hoi Rosalba, welkom bij Merudi.

Zeg nooit dat je geen gaven hebt, ik dacht dat vroeger ook, maar blijkt heel anders te zijn wink

Liefs Jorine
rosalba
rosalba jun 22 '11
Hoi cialara, ja het zou kunnen dat ik een gave heb, intuitie misschien, maar negeer het altijd confused. xRosalba
Emuca
Emuca jun 22 '11
Waarom negeer je je intuitie? smile
rosalba
rosalba jun 22 '11
Hey emuca, tja ik weet niet waarom, ik probeer altijd iets goeds achter iemand te zoeken, ofwel weet ik dat er iets slecht achter die ene persoon schuilt en negeer ik het. Ik ben ook wel wat naief en veel te gevoelig confused
xxxxxxxx
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
ieder z'n ding, en alles op z'n tijd...

welkom Rosalba smile
groetjes Moonflowertje
New Moon
New Moon jun 23 '11
Origineel bericht van: rosalba
Hey emuca, tja ik weet niet waarom, ik probeer altijd iets goeds achter iemand te zoeken, ofwel weet ik dat er iets slecht achter die ene persoon schuilt en negeer ik het. Ik ben ook wel wat naief en veel te gevoelig confused
xxxxxxxx


Hey,
Dit komt mij zooo bekend voor, heb dit zelf ook.
Nu weet ik dat op aarde afgrenzen (die mensen buiten jouw persoonlijke ruimte houden), helaas heel belangrijk is.
Zou het kunnen dat je een nieuwetijdskind (mens) bent?
Dit wil zeggen dat je misschien ergens weet dat ieder mens licht in zich heeft, dat we allemaal verbonden met elkaar zijn/voortkomen uit de zelfde bron, en daarom zijn of haar negatieve kanten vergeeft/negeert. smile
Emuca
Emuca jun 23 '11
Ik denk dat negatieve kanten vergeven of negeren niet echt iets te maken heeft met je intuitie volgen. Ja, natuurlijk altijd wel een beetje, maar het is er slechts een onderdeel van.
Het goede in de mens zien is niet slecht of naief, dat is mensen zien vanuit liefde. smile
niels
niels jun 24 '11
Trouwens in ieder mens zit iets goeds hoe klein ook. Daarmee kan het moeilijk zijn om te weten wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen denk ik smile
Maar ja ik kan er ook naast zitten.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '11
wat is goed? en wat is niet goed?
daarover zijn de meningen nogal verdeeld...
het is eigenlijk allemaal een soort van levensles...
dus je kan niets fout doen, en een ander ook niet...
want juist doordat je een ander het niet accepteerd, en het dus niet goed keurt,wat die gene doet, zou een stukje inzicht moeten geven, waardoor de ander het misschien op een andere manier gaat proberen, om wel te worden geaccepteerd!
het is wel zo dat , als je bepaalde gevoelens negeert, bijvoorbeeld, een leugen... dat je je ook afsluit voor de waarheid wink
de kijk op een ander, vorm je door verschillende factoren:
Hoe ziet degene eruit? wat straalt ie uit? hoe reageer je erop?
wat heeft de persoon te vertellen, kan ik mijn ei kwijt, bij hem/haar?
wat wordt er over diegene gezegt? wat neem je zelf waar?
dit gebeurt altijd in je onderbewuste ( en je intuïtie helpt het vertalen naar jou toe)
als je dat negeert... kan je soms wel eens je hoofd stoten...
omdat diegene iets kwaads in de zin heeft, je telefoon jatten... bijv!
alleen omdat je niet naar je intuïtie geluisterd hebt, eigenlijk...
want die gaf al aan... dmv een wantrouwend gevoel uit te stralen, dat die gene geen goede bedoelingen had!
achteraf... kun je alleen maar teleurgesteld zijn in : jezelf
en het de volgende keer beter wel luisteren naar je gevoel...
of intuïtie, dit zintuig zit er niet voor niets!
uiteindelijk als je hiermee leert communiceren (verstand en gevoel op 1 lijn) dan ga je het zien als een soort van gave...
in de ogen van een ander is het al een gave, alleen de inzicht ontbreekt dan nog bij jezelf!
groetjes moonflowertje

Ps: het heeft te maken met de zonnevlecht-chakra
als je goed luisterd, naar deze chakra, het erkent, en er ook iets mee doet, dan is het,instinctief weten...
daarmee moet je wel uit kunnen gaan van alle aspecten...
luister naar je zonnevlecht is dus niet letterlijk met je oren luisteren, maar gewoon met je gedachten in overeenstemming brengen, wat je voelt, en dat in woorden kunnen uitdrukken...
als je dat kan, kun je dus luisteren naar je gevoel! en daar draait het om! Intuïtie en je bewust zijn...
Als je de waarheid weet, en degene die tegenover je zit verteld iets anders, dan zou je eigenlijk moeten denken: hij/ zij liegt tegen me omdat ze denken dat ik de waarheid niet aan kan! hij neemt me niet serieus, of denkt dat ik dom ben, in deze gevallen wordt het misschien makkelijker, om je mond open te doen!
want anders blijft het rot gevoel, bj jou hangen!
en de ander lacht je achter je rug om, gewoon uit!
keer op keer...
en wees vooral tegen zulke mensen, niet niet meelevend, geef niet toe aan de meedelijdens gevoelens... want het is zonde van de energie wink
en anders ben jij strax de gebeten hond...

naja... een heel verhaal, juist omdat ik het heel goed probeer uit te leggen, snappen de meeste het niet meer, soms laugh
daarom stop ik maar met typen...

intuïtie hebben is iets heel moois!
Als je er dankbaar voor bent, en er naar luisterd,
kun je jezelf vaak een hoop narigheid besparen, wil ik hiermee zeggen tongue
groetjes Moonflowertje
niels
niels jun 24 '11
Hey MoonFlowertje
Het is helemaal niet onduidelijk of verwarrend. Het is juist heel helder en mooi uitgelegd om zoiets moeilijks als intuitie uit te leggen .

Bedankt MoonFlowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 26 '11
tonguegeen dank, hoor!
zonder de vragensteller had ik er ook nooit over begonnen blush
eigenlijk leer ik heel erg veel door andermans vragen...
dan ga ik het gevoel pas, vertalen naar gedachtes eigenlijk wink
dus eigenlijk moet ik jullie bedanken smile

groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki