Loading...
nl

Lang vergeten

niels
niels jun 16 '11
Ooit groots en mythisch sterk
ooit misleidend en duister
ooit magisch en zuiver
ooit roddelend en gelukkig

Leven gaf mij alles en nam alles weer terug in tijd

Ooit was ik heerseres en werd mythisch door mijn kunsten
ooit misleide ik een duister heerser en kreeg mijn zin
ooit leefde ik in schaduwen en werd gered
ooit kende ik niets anders dan mijn wereld

Leven gaf mij alles en ontnam mij mijn eigen leven weer

ooit stierf ik in mijn laatste strijd
ooit werd ik veraden door mijn eigen vlees en bloed
ooit vermoorde de geheimzinnige liefde mij
ooit vergiftigde de haat van een verbitterd moederhart mij

leven gaf mij alles en ontnam mij alles zelfs mijn enige reden

Leven ontnam mij mijn alles
ontnam mijn macht
ontnam mijn geliefde
ontnam mijn geluk

Hoewel ik vaak dacht aan het einde blijft mijn zoektoch voortduren
en ooit zal ik mijn alles,geliefde,geluk terug krijgen in 1 leven
na strijd,na verraad,na vergif, na zelfmoord
blijf ik voor altijd zoeken

Herrinner en u zal vinden
Delen:
Serenity
Serenity jun 16 '11
Mooi, ik zat gelijk ook te bedenken dat dit op een ziel slaat en niet aan een mensenleven maar meerdere mensenlevens hier op aarde dat opnieuw beëindigde en begon.
niels
niels jun 16 '11
Dit is ook zo Miri laugh
Ik had dit gedicht geschreven (net als Sterre) naar aanleiding van beelden die ik had gezien tijdens het beluisteren van een liedje laugh
Serenity
Serenity jun 16 '11
Leuk zeg, ik had na het beluisteren van een chakra cd ook een ingeving en pas dagen later begon ik eerst poëtisch te schrijven waarna het een verhaal werd, ik wil deze nog op mijn gemakje uitwerken en dingen erbij google'n. Alhoewel woorden, alleen al genoeg kunnen zijn om mooi te wezen ipv vele informatie erbij…humzz.
niels
niels jun 16 '11
Daar heb je gelijk in laugh

Ik denk zelfs dat woorden meer zeggen dan een hele uitleg erbij laugh
Ik sta te popelen om jouw verhaal te lezen laugh
Serenity
Serenity jun 16 '11
OMG hij is wat warrig, het gaat over het bigin van alles en gassen die massief worden en die massieve dingen weer uitstralen, uitstoot gas aanmaken en dus leven.
Alles leeft en overleeft en om te overleven moet men zich delen en ontwikkelen en daarvan groei je pas waneer je alle facetten bij elkaar in balans weet te houden en dan vloeit het harmonieus door elkaar heen.
En tadaa een heel nieuw iets is gecreëerd wellicht geëvolueerd.
…Oke hier komt ie: Ik weet niet hoe ik moet beginnen maar waneer er een beginnentje er is zal er woorden vloeien.

Woorden na de droom op 1ste Pinkster dag 2011, over de enkele gedachten en imploderende gassen en uitstoot gassen en het ontstaan van het Universum.
_____________________________________________________________
God’s gedachten.
zend en verspreid.
vormt gassen die laten zich uit.
Ze knallen tegen elkaar zo worden ze zwaar.
In een vaste vorm magnetiseren ze elkaar.
Aangetrokken door positief of negatief, het maakt niets uit ze zijn verbonden aan elkaar.
Nu kunnen ze zich delen en delen.
Maar wat leeft moet zich voeden zo trekken ze meer en meer aan en word het sterker en sterker zo groot als de maan.
Alles wat leeft en zich voed moet het kunnen verteren.
Nu worden ze slim en ze delen en delen tot dat er banen vormen.
Alles komt in beweging en het groeit en groeit, het dijt uit!
Zo ver voorbij onze dromen men kan daar geen voorstelling van maken.
Nu door de tijd zit het vast en in een structuur het ervarden de voordelen en onderging de nadelen.
Met deze bewustwording kon het gaan denken.
En het deelden weer en weer groeiden het, in zijn beperkingen nam en benutten hij zijn ruimte.
Alles wat leeft, voed zichzelf maar scheid ook uit die uitscheiding had zo zijn voordelen maar ook zo zijn nadelen.
En weer begon het te denken en ondernam weer stappen.
Veel geavanceerder dan toen want door de tijd heen heeft het ervaren en nagedacht
Details worden uitbundig weergeven en ja, alles heeft zo weer zijn voordelen maar ook weer zijn nadelen en ook hier voor komen er weer nieuwe oplossingen.
En het deelt zichzelf en verspreid zich langzamerhand verder en verder om zijn beperkingen heen benutte het elke kans die daar was om sterker te worden
Krachtig genoeg om te scheppen zelfs individuele, los van de aarde maar toch verbonden
Het schepte door te delen, en dat is de sleutel van het leven.
Wil je groot, sterk, gevoed worden en zuivere, reine uitscheiding produceren deel dan met de aarde we zijn zelfs zover dat we krachtig genoeg zijn om te delen met de schepper van al wat bestaat immers komen wij voort uit hem.
God deelden zichzelf met een gedachten bedenk even hoe krachtig hij is....

En nu vraag ik mezelf af , wat zal God afscheiden?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki