Loading...
nl

Vreemde locatie: vakantie park

LPChip
LPChip mei 29 '07
Ik heb nu denk ik sinds een half jaar heel af en toe een droom die altijd op dezelfde plek afspeelt, en altijd een aantal overeenkomsten heeft ten opzichte van andere dromen die ik heb gehad op die plek.

Het gekke is, de locatie, een vakantie park, daar ben ik nog nooit geweest, en toch is het net alsof ik al helemaal weet hoe het park is. Ik ben alleen nog niet overal geweest.

Mijn oom en tante hebben een huisje in dit park, en daarom zijn hun, mijn ouders, mijn broer en mijn nichtjes bijna altijd wel in deze droom te vinden. Ze hoeven niet allemaal tegelijk in de droom te zijn, en soms zijn we met een selectief aantal mensen, en soms zie ik de mensen niet terwijl ik weet dat ze bijvoorbeeld in het huisje zijn, en ik de hele droom buiten ben.

De droom speelt zich altijd tegen de avond af, en het is altijd of schemerig of al donker. Ik ben al van verschillende locaties op het terrein gekomen, en kan daarom een redelijk goed beeld vormen van hoe het terrein eruit ziet.
------

De droom van vannacht:

Mijn broer, mijn oudste nichtje en ik zijn gaan lopen. Ik begin de droom dat we al aan het lopen zijn. We gaan een bos in, niet ver van het huisje af. Het bos is niet heel bebost, en je kan redelijk ver kijken. Het is schemerig, en gezien het licht zou ik zeggen dat het zo rond 5 uur is in de herfst. (de zon is al onder, maar er is nog genoeg licht om te zeggen dat het dag is)

Wanneer we door het bos lopen gebeurd er iets. Ik weet niet meer precies wat er gebeurde, maar we moesten terug naar het huisje.

Terwijl we terug gaan haar het huisje gebeurde er iets wat eigenlijk in elke droom terug komt.

We liepen langs een soort van grasveld met struiken en ik hoorde allemaal bommen afgaan met een doffe knal. Elke halve seconde ging er zo'n bom af. (timing was heel precies). Ik keek naar dat grasveld en zag een soort van donkerbruine rook in de form van een kleine napalm (denk 1 meter groot) die omhoog stoof. Daarna vormden zich wolken boven de velden, en ik dacht bij mezelf, oh dat is het watersprinkler systeem.

Vervolgens gingen we naar het huisje en voor het huisje was een deur die opslot zat, maar de sleutel zat in de deur zodat we er zo door konden. Gek genoeg was er verder geen muur naast de deur, dus we konden er zo omheen lopen.

Mijn broer en m'n oudste nichtje gingen naar binnen en ik ging naar de schuur toe. (was allemaal dicht bij elkaar). Daar was m'n jongste nichtje samen met haar man. Ik vertelde hun wat ik daar gezien had, en de man van m'n nichtje moest dat zien, en rende naar z'n busje om vervolgens nog met open deur weg te crossen. Wat er precies gebeurd is weet ik niet, maar daarna stond hij weer naast me en dat busje was foetsie... Toen gingen we met z'n 3en daarheen op de fiets. Ik zou haast zeggen, dat dat een gedachte(droom?) was binnen de droom.

Toen werd ik wakker. En gek genoeg, dat gebeurde allemaal voordat de wekker afliep, wat leidt tot het einde van de droom.
Delen:
Mimi*
Mimi* mei 29 '07
Vreemd LPChip. Het is een plek waar je nooit bent geweest wel degelijk bestaat maar je weet precies hoe het eruit ziet. En je droomt er erg vaak over.

Misschien omdat iets zo vaak herhaalt is er iets nog niet duidelijk? En wil die plek je iets duidelijk maken?
LPChip
LPChip mei 29 '07
Weet je wat het is?

Als ik een les moet leren, dan droom ik zoiets een aantal nachten of zelfs langer achter elkaar.

Maar deze droom heb ik, en dan weer een hele tijd niet. Denk dat ik deze droom een stuk of 3 a 4 keer gehad heb, verdeeld over een tijdsspanne van 5 a 6 maanden.

En gek genoeg weet ik ook redelijk hoe het terrein eruit ziet, iets wat ik in andere dromen ook niet heb, omdat die vaak rare locaties hebben waarin dingen niet kunnen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '07
Toen je zei pretpark, moest ik meteen denken aan ponypark slagharen. Misschien omdat wij daar vroeger ook altijd met onze nichtjes waren, dat dit bij je naar boven komt?
LPChip
LPChip mei 29 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Toen je zei pretpark, moest ik meteen denken aan ponypark slagharen. Misschien omdat wij daar vroeger ook altijd met onze nichtjes waren, dat dit bij je naar boven komt?
Ik zei vakantiepark, geen pretpark.

Het is verre van een pretpark. Geen attracties enzo. Maar Nims, om je enig idee te geven hoe het park eruit ziet, denk maar aan Lelystad, alleen dan een compleet andere omgeving.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 30 '07
Ah ok, zo'n park bedoel je.
jo
jo jun 7 '07
ik heb dat ook steeds ik ben steeds weer op school maar wel in andere lokalen en dan weer de kantine... maar ik blijf op die school en ik ken de school ook niet heb er nooit in het echt gezeten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki