Loading...
nl

foto angstige hond

archangel
archangel jun 16 '11
Hoi mensen,

Ik ben nieuw hier maar heb een vraag aan jullie. Kunnen jullie bijgaande foto eens lezen. Het gaat om de hond van een neef van ons. Ik ken de hond al vanaf pup en er is nooit een probleem geweest totdat hij volwassen werd. Vanaf volwassen leeftijd is hij extreem bang voor mij, hij vlucht naar boven of springt zelfs uit een open raam om weg te komen. Ik heb alleen werkelijk geen idee waardoor. Ik ben zelf paranormaal waardoor ik wel eens denk dat het misschien door mijn energie komt. Daarnaast heb ik zelf vier honden en ben hier roedelleider, ook dat zou kunnen dat hij dat merkt. Ik hoop dat jullie iets kunnen bijdragen.

Grote dank alvast!

Barry
Delen:
Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Ik lees geen foto's zeg ik eerlijk.
Juist als je een roedelleider bent zou dat toch positief moeten uitpakken?
Paranormaal zijn zou ook niets moeten uitmaken.
Ik zou denken dat hij iets naars heeft meegemaakt en dat op jou focust, of wellicht heeft dat nare indirect met jou te maken gehad zonder dat jij dat in de gaten had?

Heb je al geprobeert met hem te gaan wandelen? Even alleen met hem?
Caius
Caius jun 16 '11
Ik heb weinig verstand van honden.
Wel heb ik laatst een docu gezien over wolven!
Juist als jij roedelleider bent is dit een trigger voor andere honden. Bij leeuwen is het zo dat er maar een man in een groep geduld wordt! mannelijke welpjes worden verstoten of vermoord, vrouwelijke welpjes worden in de groep opgenomen.
Dieren en mensen lijken veel op elkaar.
Als de hond een reu is, zou bovenstaande een verklaring kunnen zijn, waarom hij op volwassen leeftijd bang voor je geworden is!
gast
gast jun 18 '11
Als ik dit zo lees Archangel dan zou ik deze hond een tijdje helemaal negeren. Dus echt geen aandacht aan geven, zelf niet naar hem kijken. Misschien kom je te dominant over en is ie daarom bang voor je. Dus voorlopig even net doen of ie er niet is en dan kijken hoe zijn gedrag dan is.
Maryssa
Maryssa jul 30 '11
Als ik zo naar hem kijk is de hond enorm van iets geschrokken terwijl jij er was. Hij heeft dit in zijn geheugen aan jou gelinkt. Het gaat volgens mij om een heel hard geluid. Probeer eens of je telepatisch contact kunt leggen met hem als je niet in de buurt bent. Dus dmv een foto. Leg hem uit dat jouw intenties goed zijn met betrekking tot hem en dat hij niet bang hoeft te zijn.

Groetjes Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420