Dank je wel New Moon
Het is alleen lastig je emoties los te laten, als je zaken met de advocaat van de duivel aan het doen bent. Die duivel is nog niet klaar met mij, ben ik gister achter gekomen. Een hoop gedoe, maar ik blijf sterk!
Om hem los van het juridisch aspect de baas te blijven, moet ik hem bij mij thuis uitnodigen, om een 2 tal van zijn bezittingen over te dragen. Iets wat ik al bijna weg gegooid had
In de toekomst zal ik waarschijnlijk nog met hem te maken krijgen.
Maar goed, ik vertrouw er maar op dat hij nooit meer grip op mij zal krijgen en dat ik ten alle tijden in het licht boven hem kan staan
Om terug op de maansverduistering te komen...Ik woon ook in het midden van het land, ik had alleen verwacht dat de maan hetzelfde traject zou afleggen als de avond ervoor, alleen kwam hij dus een uur later op en bleef een stuk lager
Mijn vriendin wilde er niet met mij op uit...en dan maar zeggen dat ik niet romantisch ben
...als ik jou verhaal lees New Moon...had ik de auto moeten pakken en naar de lek moeten rijden...helaas, maar als je alles van te voren weet...dan leer je ook niet
Moonflowertje ... Top foto!!! ... ik ben jaloers op je lens
Mirri...bedankt voor het filmpje en de links.
Emuca ... ik ben toch benieuwd naar je foto's