Loading...
nl

Volle maan met een totale maansverduistering

Emuca
Emuca jun 15 '11
Ik hoop heel wat energie op te kunnen zuigen vannacht.. want ik ben afgelopen nacht helemaal leeggezogen... ik loop de hele dag al als een zombie rond.
Serenity
Serenity jun 15 '11
Zag veel wolken maar geen maan….jammer maar nu ga ik wel direct slapen hahaha, wel-te-rusten iedereen.

Liefs..
Emuca
Emuca jun 15 '11
Ik zit buiten te wachten laugh
Serenity
Serenity jun 15 '11
humm vertel me morgen alles maar! ^^
Emuca
Emuca jun 15 '11
Ik hoop dat ik hem zo zie en foto's kan maken laughIk zit klaar met mijn camera buiten en laptop op schoot.
Caius
Caius jun 15 '11
Ik heb de maan gezien ...jippie ... is helaas ook alles meegezegd...vandaag zat er veel tegen ... dus dit kan er ook wel bij wink
Helaas was het te bewolkt ... verder blijft de maan een stuk lager dan gister en kwam hij een stuk later op!
Ik heb wel geprobeerd een mooie foto te maken, tijdens een kleine opklaring...maar helaas het was te donker buiten wink
New Moon
New Moon jun 15 '11
YES! Ik heb echt een prachtige eclips gezien!
Het was hier (midden nederland) de hele dag dik bewolkt, behalve 's avonds...
De maan was eerst roodachtig en wazig, daarna een prachtige schaduw van de aarde en daarna werd hij superfel door de zon!
Heb lekker door een weiland en over de dijk gebanjerd vergezeld door mijn maansteen.
Toen ik hem voor het eerst zag begonnen vreemdgenoeg alle kikkers in de sloot hard te brullen/kwaken, vleermuizen vlogen vrolijk rond (echt kippenvel..)
Ik kreeg veel energie en kwam ook nog bekenden tegen op de dijk.
Erg gezellig al die mensen, neergenestelde stelletjes met glazen wijn in het gras en fietsers en wandelaars die niet wisten wat ze overkwamen.
Hij is nog steeds zichtbaar vanuit mijn kamer laugh
Mijn camera is helaas stuk dus ik heb geen foto's kunnen maken, anders had ik ze hier geplaatst...

Liefs New Moon laugh
New Moon
New Moon jun 16 '11
Origineel bericht van: JustLove
Hele mooie foto! Ik heb mijn kristallen al buiten gelegd voor oplading! smile

Graag zou ik weten wat deze maansverduistering inhoudt op spiritueelgebied! Wat het te weeg brengt! Want zoals we weten heeft de maan altijd invloed op mens en dier!
Wie weet?


Het schijnt dat de eclips samenhangt met emoties...
Ik heb net even gegoogled en heb een erg interessant artikel gevonden over de invloed van de eclips (en energieën in juni 2011) op het planten- en dierenrijk (incl. de mens).
Veel leesplezier!
stichtingpoort.->de_spirituele_sfeer_van_juni_2011->los_slaan
Ik hoop dat jullie je weer snel beter voelen Emuca en Caius (en alle anderen die last hebben van emoties die losgelaten moeten worden)

Liefs New Moon
Serenity
Serenity jun 16 '11

Zo ik heb lekker vast geslapen, maar te veel wolken dus, gelukkig hebben we you tube! laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '11
Thanks Lily wink
ik had hem toch nog gemist...
Omdat ze in deze stad van die leuke hoge gebouwen neer gezet hebben smirk

toch heb ik net na 12 uur toch een paar mooie foto's kunnen maken, van de volle maan smile



heb er meteen maar een Merudi plaatje van gemaakt tongue



groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '11
Oooh, shocked
En mijn stenen liggen ook nog op het schuurdakje tongue
Emuca
Emuca jun 16 '11
Ik moet mijn foto's nog op de computer zetten... smilezijn er niet veel omdat mijn camera niet zo mooi kam inzoomen, maar wel iets. Voor de mensen die mij op fb en twitter hebben merken vast dat de maan hier heel lang niet te vinden was.. en toen opeens was ze er! laughja ik heb buiten gezeten smile

Foto's komen nog.
Serenity
Serenity jun 16 '11
Ohhh wat leuk gedaan Moonflowertje, dank je voor het delen !!
Tja dat word nu klimmen … even wachten tot het weer droog is hahaha!

Zooo Emuca wat een doorzettingsvermogen, ik ben benieuwd naar de foto's van jouw!

Heeft iemand anders nog foto's die je wilt delen, ik ben benieuwd!! ^^
4love
4love jun 16 '11
Heb niks gezien:S
admin
admin jun 16 '11
Hi New Moon, bedankt voor de link! smile
New Moon
New Moon jun 16 '11
Graag gedaan JustLove smile
Caius
Caius jun 16 '11
Dank je wel New Moon laugh
Het is alleen lastig je emoties los te laten, als je zaken met de advocaat van de duivel aan het doen bent. Die duivel is nog niet klaar met mij, ben ik gister achter gekomen. Een hoop gedoe, maar ik blijf sterk! smile
Om hem los van het juridisch aspect de baas te blijven, moet ik hem bij mij thuis uitnodigen, om een 2 tal van zijn bezittingen over te dragen. Iets wat ik al bijna weg gegooid had tongue
In de toekomst zal ik waarschijnlijk nog met hem te maken krijgen.
Maar goed, ik vertrouw er maar op dat hij nooit meer grip op mij zal krijgen en dat ik ten alle tijden in het licht boven hem kan staan laugh
Om terug op de maansverduistering te komen...Ik woon ook in het midden van het land, ik had alleen verwacht dat de maan hetzelfde traject zou afleggen als de avond ervoor, alleen kwam hij dus een uur later op en bleef een stuk lager confused
Mijn vriendin wilde er niet met mij op uit...en dan maar zeggen dat ik niet romantisch ben wink...als ik jou verhaal lees New Moon...had ik de auto moeten pakken en naar de lek moeten rijden...helaas, maar als je alles van te voren weet...dan leer je ook niet smile
Moonflowertje ... Top foto!!! ... ik ben jaloers op je lens wink
Mirri...bedankt voor het filmpje en de links.
Emuca ... ik ben toch benieuwd naar je foto's smile
admin
admin jun 16 '11
Ik heb de maansverduistering gemist! confused
Zat te kletsen aan de telefoon ........dat begrijp je toch niet! Ga ik smiddag speciaal een boek kopen over de kracht van de maan, terwijl ik al 2 boeken over de maan heb! Had 14 juni mijn kristallen al gereinigd en buiten geplaatst. Maar ja.....naar mijn idee heeft de kracht van de maan wel invloed op me gehad! Ik was ontzettend moe toen ik ging slapen......en heb de hele nacht goed geslapen! Moet wel zeggen dat ik me nog wel duf voel in mijn hoofd!

smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '11
Bij de Lek?!
Ik woonde eerst (tot 4 jaar geleden) ook aan de Lek! tongue
In Culemborg shocked
ontzettend mooie streek daar laugh
mooi stadje, ook...
Ik woon nu aan de Waal smile

Het fototoestel wat ik heb gebruikt voor deze foto is een Olympus
geen speciale lens, hoor... gewoon de standaard...
alleen wel vet ingezoomd! en op een stabiele ondergrond gehouden...
whehe er staat daar een Hijskraan- achtig apparaat, met zo'n grote bak voorop, daar heb ik hem ff op gezet wink
groetjes moonflowertje

* whoeiiiii het onweerd ook nog smile
we worden wel verwend vandaag zeg tongue
^^ ik zou wel eens een mooie bliksen willen fotograveren smile(s'nachts, dan hé?)
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki