Loading...
nl

Bijzondere droom met bijzonder resultaat!

Janena
Janena jun 15 '11
Vorige week heb ik een bijzondere droom gehad.
Ik weet er niet veel meer van maar wat ik me wel herinner is dit:

*We gingen op reis en zaten in een vliegtuig.
*Iemand sprak me aan op het feit dat ik tijdens de vlucht 'weg' was....dat ze geen contact met me kregen. In die tijd dat ik 'weg' was droomde Ik (een droom in een droom dus) en vertelde Michael Jackson me:'you can see it in the eyes, you can see everything in the eyes'.

Ik ben al jaren een grote fan van hem, ben ook vrij fanatiek als fan. Dit maakt deze droomt wellicht wat logischer.
Goed, ik werd wakker en vooral die uitspraak is blijven hangen, ik vond het een wonderlijke droom.

2 dagen later ben ik aan het surfen langs topics op een groot Michael Jackson forum.
1 van de titels van die topics was 'Am i crazy or do my eyes really look like michaels ?'
Ik besluit het topic te openen, het was verder niks bijzonders maar ik dacht bij mezelf: nou, als haar ogen op die van Michael lijken dan lijken de ogen van mijn kinderen er meer op!
Hierdoor besluit ik eens wat foto's te gaan bekijken van mijn kinderen op mijn eigen hyves. Ik beland aan bij onze vakantiefoto's die er al sinds januari 2011 opstaan en ineens valt mijn blik op een foto die ik op de luchthaven van Dakar gemaakt heb. In het raam van de ruimte zie ik een gezicht!
Ik herken er het gezicht in van Michael.

Normaal gesproken zou ik denken dat het een weerspiegeling is o.i.d. maar door mijn droom waarin Michael voorkwam en zijn uitspraak 'you can see it in the eyes' en het topic wat ik las over ogen waardoor ik deze foto onder ogen kreeg.....pffff...
Kreeg er kippevel van.
Bovendien is deze foto gemaakt op de luchthaven en speelde mijn droom zich af in een vliegtuig.
Met dat ket kwartje bij mij valt en ik moet glimlachen valt mijn ketting (die op mijn computer ligt) eraf. Toeval?

Ik zal de foto's plaatsen en ben benieuwd wat jullie ideeen zijn hierover.Kijk, ik vind het leuk en grappig dit hele verhaal maar vraag me af of ik misschien een bepaalde boodschap over het hoofd zie?
Ik herken er Michael in maar doen jullie dat ook?
Kortom: toch een aantal vragen hierover!!!

de link naar de originele foto:

http://janena.hyves.nl/album/61350236/Vakantie_Senegal_2010_2011/cMsv-H7C/fotos/1204604677/0/QIGz/



met pijltje naar het gezicht:



Uitvergroot:

Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 15 '11
whehe... ik vind het wel een bizar verhaal, inderdaad...
en overal kun je een boodschap uit halen wink

er zijn zeker wel gelijkenissen, alleen ik kan de foto niet direct linken aan Michaël tongue

groetjes Moonflowertje
Serenity
Serenity jun 15 '11
hahaha een opmerkelijk verhaal is dit zeg en ik ben blij dat het voor jouw enorm veel betekend.

Ik kijk en herken Michael er niet in wel denk ik dat het gezicht op een beeldscherm achter het glas in een andere ruimte is.

Maar het maakt niets uit hoe ik erover denk want als het voor jouw een symbolische betekenis heeft dan kan jij er zelf een betekenis bij vinden, het hoeft niet maar kan wel, dit is jouw waarheid.

Wellicht was dit gewoon even een herinnering dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn zolang je je ogen maar open houd . ^^
Janena
Janena jun 15 '11
Ik wil wel geloven in een symbolische betekenis voor mezelf....
Achter het glas bevinden zich de bussen naar de runway.
Er is dus verder geen ruimte achter maar het kan evengoed een weerspiegeling zijn van een reclamebord in de buurt of een passagier in onze ruimte?

Maar goed, ik vind de combinatie van deze droom (over vliegtuigen en 'ogen'), het ogen-topic op het mj-forum en deze foto op het vliegveld ZO opmerkelijk....de wonderen zijn de wereld inderdaad nog niet uit :-D.

Mijn foto doet me vooral denken aan dit beeld:

[img]http://i874.photobucket.com/albums/ab308...pg?t=1266262836[/img]

En dan is er nog een beeld uit het einde van het nummer 'will you be there' wat ik in mijn hoofd heb maar ik kan er zo gauw geen plaatje van vinden...
(toevallig heb ik ook een stuk tekst uit het einde van 'will you be there' laten tattoeeren op mijn rug in 2009).
Serenity
Serenity jun 15 '11
Ja leuk is dat he, een soort kosmische binnenpret hihi dat zijn ook van die mystieken die het leven zo spannend en leuk houd! ^^

Zo had ik van het weekend gedroomd over het ontstaan van alles (Al, het begin) en las ik in de dag tekst een bijzonder stuk die ik weer vond herleiden naar mijn droom..

Ik heb er wel een stukje over geschreven maar ik wil het nog niet delen omdat het te vaag geschreven is, ik wist namelijk niet waar ik moest beginnen met schrijven dus begon ik met kort feiten en toen rijmen en later kwamen er mooie teksten in mij op dus ik wil dit even laten bezinken tot dat ik weer een ingeving krijg om weer te gaan schijven ...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki