Lieve Maryssa
Heel erg bedankt . Ik heb over sommige dingen even moeten nadenken maar ik herkende heel veel dingen hoor
Wat hooggevoeligheid betreft heb je gelijk ik ben nu naar een soort van dokter aan het gaan ( werkt met bachbloesems en andere technieken) die heeft ook gezegd dat ik hooggevoelig was en om die reden is hij mij nu aan het helpen om het meer dragelijk te maken (allee dat denk ik toch :D) Voor allergieen ben ik heel gevoelig heb ieder jaar last van hooikoorts .
Ik ben ook heel onzeker en er is een soort van dominantie in mijn gezinssituatie daar had je ook gelijk in.
Op het moment heb ik niet echt last van mijn linkeroor maar vorig jaar heb ik er wel een infectie op gehad door mijn klieren (vrij pijnlijk) en soms (als ik bv lang muziek luister) heb ik er nog een beetje last van.
De laatste tijd lees ik veel fantasy boeken en volksverhalen ( de laatste tijd ben ik een hevige fan van Ierse volksverhalen :D)
Maar met tovenaars zelf heb ik niet zoveel ik lees liever over elfjes,feeen etc. Nu op dit moment ben ik eigenlijk meer aan het bijleren over de Nieuwe Tijd zoals hier op deze site uitgelegd. Maar een paar jaar terug heb ik me wel verdiept in Wicca maar het spreekt mij nog altijd heel erg aan en ik heb ook een heel grote honger naar kennis (ben ook erg nieuwsgierig in alles)
Over gevoelige knieen heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Ik weet wel dat ik op mijn knieeen toen ik vroeger klein was gemakkelijk een blauwe plek kreeg en als ik lang op mijn knieeen lig op een harde grond zijn meestal pijnlijk en blauw dus ik denk wel dat je gelijk hebt daarin.Stramme vingers kan ik zelf niet thuis brengen Ik tennis of squash ook niet op het moment maar heb het wel altijd een fantastische sport gevonden
Over die onuitgesproken dingen doet me aan dit weekend zeggen. Zo gingen we naar mijn stieffamilie eten en ik wist het pas de dag zelf.
Ik ben erg gesloten van karakter en ik geef me heel erg langzaam aan iemand bloot. Het heeft te maken met mijn angst om mij volledig bloot te geven aan iemand. Ben dan bang om gekwetst te worden. Ik ben ook iemand die meer naar mensen luistert naar wat ze zeggen en te vertellen hebben dan dat ik zelf spreek
Zelf hou ik van de natuur in al zijn seisoenen maar de Herfst is wel een van de mooiste seisoenen.Nu ik ben heel graag in de natuur, zo graag dat ik te vaak de tijd uit het oog verlies
Mischien dat het daar iets mee te maken heeft.
Allesinds wil ik je heel fel bedanken want ook dit was weer een verijking voor mij .
Veel liefs
Niels