Loading...
nl

Heeft er iemand tijd om mijn foto te lezen?

niels
niels jun 11 '11
hey iedereen
een foto laten lezen is iets wat ik altijd heb willen laten doen dus hoop ik dat iemand tijd kan vrijmaken om mijn foto te lezen .Ik hoop dat mijn foto niet te donker is. Kijk alvast uit naar jullie readings laugh
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 11 '11
eigenlijk zie ik een hoop verdriet, je voelt je "anders"
vaak door niemand begrepen...
eigenlijk weet ik al te veel van jou, om " echt " alleen maar van de foto uit te kunnen gaan...
daarom zal ik niet te veel zeggen,
wat ik nog niet wist, en wel van de foto af kan lezen is:
je hebt de gave, om te kunnen hypnotiseren...
dat zie ik aan je ogen, licht van kleur, sterre-ogen! met een donkere rand eromheen... dit heeft een vrouwtje (een medium) me eens uitgelegt!
groetjes moonflowertje
niels
niels jun 12 '11
Hey MoonFlowertje
bedankt om het te proberen laugh
En je hebt me weeral iets nieuws bij geleerd laugh
Ik wist niet dat ik kon hypnotiseren maar ik heb mijn ogen wel altijd speciaal gevonden omdat ze afhankelijk van het licht en de licht inval ofwel blauw lijken , ofwel grijzig blauw ofwel grijzig,blauw groen laugh
niels
niels jun 12 '11
Ik heb 2 foto's bij gemaakt . Die zijn denk ik duidelijker en veel recenter laugh
Emuca
Emuca jun 12 '11
Okee ik ga het ook maar weer eens proberen.. Ik lees bijna nooit foto's... maar soms moet je dingen proberen toch?

Vooral bij je eerst foto voel ik meteen een hoop verdriet opkomen. Alsof je hebt moeten toekijken naar dingen die je niet begrijpt en die je pijn doen. Je voelt je wellicht wat machteloos over bepaalde situaties.. Geen nood, je kan niet alles in de hand houden! Steek er niet teveel energie in.. richt je juist op de dingen waar je zelf sterk in bent. Want jij hebt mensen snel door, en weet wat hun intenties achter dingen zijn.. benut dat juist om slachtoffers te helpen. Ja dat kan je denk ik wel, een schouder zijn voor anderen.
Heb jij iets met dieren? Ik zie een hond en een ziek vogeltje dat je vasthoudt... Alsof je er voor wil zorgen.

Zo en nu ga ik lekker valsspelen en laat ik de foto voor wat het is en ga ik lekker op mijn eigen manier kijken.
Ik zie een waterziel bij jou.. maar geen ziel die oorspronkelijk van de aarde komt.. JIj komt eerder van de sterren.. hier heul ver vandaan. En je bent daar heeeel erg lang geweest. Verder is je ziel, naast waterblauw, ook heel wit met wat zilver en wat paars. Komt over als iemand die van een andere beschaving komt waar er heel erg veel kennis en wijsheid is... En jij mag die kennis op aarde gooien.
Ik zie een sterretje bij je.. bij je voorhoofd en bij je hart.. maak ik weet niet waar dat voor staat...

Zo... dat was hem maar weer. smile
niels
niels jun 12 '11
Dankje wel Emuca laugh
Ik moet zeggen dat je het heel goed hebt gedaan laugh
De eerste foto is al van een paar maanden terug en toen zat ik ook met een hele boel verdriet (er was toen ook van alles gebeurd) nu heb ik er nog last van maar het betert laughIk moet toegeven dat als ik iemand voor het eerst zie ik telkens keer een gevoel heb over de aard van die persoon. Zo kan ik het gevoel hebben van hmm das een droevige of blije of gestresseerde;etc. Het valt me ook op als ik met mensen praat ze 8/10 keren over hun problemen of zorgen praten laughHet is ook altijd mijn droom geweest om kinderen met problemen of gekwetste kinderen te helpen.
Wat ik heel speciaal vond is dat je over dieren begon. Ik houd heel veel van dieren en ja Emuca ik heb een heeeeel lieve hond laughen het trof mij ook dat je over dat ziek vogeltje begint. Wel een jaar of 2 geleden was een van onze kippen aan het broeden (we hebben dus kippen) van die eieren kwamen e 2 kuikentjes maar een van de kuikentjes werd lelijk gebeten door de kippen. Dus haalde ik het kleine kuikentje uit het kippenhok,belde naar mijn neef (heeft een vogelwinkel) om te vragen wat ik moest doen? Heb ik daarna het kleine kuikentje zo goed en zo kwaad als het ging verzorgd maar het had niet mogen baten. Uiteindelijk stierf het kleine kuikentje frown
Ook vind ik het heel speciaal als je over mijn ziel begint laugh
Dus met andere woorden je hebt het goed gedaan laughheb weer iets kunnen bijleren laugh
Emuca
Emuca jun 12 '11
Graag gedaan smileben blij dat er iets van klopt.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '11
het klopt wel, Emuca! wink
kijk deze dingen kon ik niet opschrijven, want ik had het daar al over gehad met Niels wink
ik voelde hoe een rechtvaardigheidsgevoel Niels heeft tegenover de dieren, toen hij me vertelde over de haan!
toen wist ik het zeker! een Nieuwetijdskind wink
groetjes moonflowertje
Emuca
Emuca jun 12 '11
Jazeker.. smile
Maryssa
Maryssa jun 12 '11
Hallo Niels,

*Je bent heel gevoelig voor energieën en sfeer. Hooggevoelig zou ik je willen noemen. Dit werkt door in jouw darmen en in jouw huid. Allergieën daar ben je gevoelig voor.

*Je staat niet altijd zo stevig in het leven als je zou willen. Onzekerheid en eerdere gebeurtenissen hebben dit veroorzaakt. Dominantie in de gezinssituatie krijg ik te voelen.

*Heb je last van jouw linkeroor op het moment?

*Wat heb je met tovenaars? Fantasy boeken. Lees je die graag? Volgens mij ben je je ook aan het verdiepen in magie / wicca / sjamanisme. Je hebt een enorme honger naar kennis en het in contact staan met de natuur spreekt je heel erg aan bij deze stromingen.

*Ik krijg bij jou ook mn knieën te voelen. Zijn deze gevoelig bij je?

*Nu worden ook mijn vingers wat stram/stijf . Herken je dat?

*Squash jij of tennis jij?

*De zin “Er zijn zoveel dingen mij niet duidelijk en ik wil nu eindelijk wel eens weten hoe het zit!” Denk je dat vaak? Heeft volgens mij met onuitgesproken dingen in de familie te maken. Het maakt je boos dat die openheid om het op tafel te gooien er niet is.

*Ben jij zo gesloten van karakter? Je kijkt de kat uit de boom en langzaam geef je jezelf wat meer bloot. Iemand die graag observeert, kijkt naar wat er gebeurd. Heel gedetailleerd later kan navertellen wat je hebt gezien.

*Is de herfst jouw lievelingsseizoen? Krijg paddenstoelen en een herfstbos te zien. Ik zie je ook rennen door dat bos nu. Te laat komen heeft het mee te maken en de tijd vergeten zijn, maar ook een stukje geschrokken zijn krijg ik er bij te voelen. Kan het zelf niet helemaal plaatsen misschien jij wel.

Liefs Maryssa
niels
niels jun 12 '11
Lieve Maryssa

Heel erg bedankt . Ik heb over sommige dingen even moeten nadenken maar ik herkende heel veel dingen hoor laugh
Wat hooggevoeligheid betreft heb je gelijk ik ben nu naar een soort van dokter aan het gaan ( werkt met bachbloesems en andere technieken) die heeft ook gezegd dat ik hooggevoelig was en om die reden is hij mij nu aan het helpen om het meer dragelijk te maken (allee dat denk ik toch :D) Voor allergieen ben ik heel gevoelig heb ieder jaar last van hooikoorts .
Ik ben ook heel onzeker en er is een soort van dominantie in mijn gezinssituatie daar had je ook gelijk in.
Op het moment heb ik niet echt last van mijn linkeroor maar vorig jaar heb ik er wel een infectie op gehad door mijn klieren (vrij pijnlijk) en soms (als ik bv lang muziek luister) heb ik er nog een beetje last van.
De laatste tijd lees ik veel fantasy boeken en volksverhalen ( de laatste tijd ben ik een hevige fan van Ierse volksverhalen :D)
Maar met tovenaars zelf heb ik niet zoveel ik lees liever over elfjes,feeen etc. Nu op dit moment ben ik eigenlijk meer aan het bijleren over de Nieuwe Tijd zoals hier op deze site uitgelegd. Maar een paar jaar terug heb ik me wel verdiept in Wicca maar het spreekt mij nog altijd heel erg aan en ik heb ook een heel grote honger naar kennis (ben ook erg nieuwsgierig in alles)
Over gevoelige knieen heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Ik weet wel dat ik op mijn knieeen toen ik vroeger klein was gemakkelijk een blauwe plek kreeg en als ik lang op mijn knieeen lig op een harde grond zijn meestal pijnlijk en blauw dus ik denk wel dat je gelijk hebt daarin.Stramme vingers kan ik zelf niet thuis brengen Ik tennis of squash ook niet op het moment maar heb het wel altijd een fantastische sport gevonden laugh
Over die onuitgesproken dingen doet me aan dit weekend zeggen. Zo gingen we naar mijn stieffamilie eten en ik wist het pas de dag zelf.
Ik ben erg gesloten van karakter en ik geef me heel erg langzaam aan iemand bloot. Het heeft te maken met mijn angst om mij volledig bloot te geven aan iemand. Ben dan bang om gekwetst te worden. Ik ben ook iemand die meer naar mensen luistert naar wat ze zeggen en te vertellen hebben dan dat ik zelf spreek laugh
Zelf hou ik van de natuur in al zijn seisoenen maar de Herfst is wel een van de mooiste seisoenen.Nu ik ben heel graag in de natuur, zo graag dat ik te vaak de tijd uit het oog verlies laugh
Mischien dat het daar iets mee te maken heeft.
Allesinds wil ik je heel fel bedanken want ook dit was weer een verijking voor mij .

Veel liefs
Niels
Maryssa
Maryssa jun 12 '11
Hallo Niels,

Wat fijn een uitgebreide reactie terug te ontvangen van je! Ik ben blij dat je er wat mee kunt en het kunt plaatsen.

Het is graag gedaan voor je.

Liefs Maryssa
niels
niels jun 13 '11
Hey Maryssa ik ben blij dat ik je blij heb kunnen maken met mijn uitgebreide reactie:D
Heel erg bedankt laugh

Liefs Niels
niels
niels jun 17 '11
Als er iemand nog ein heeft om mijn foto te lezen laat je dan zeker niet tegen houden laugh

Liefs
Niels
niels
niels jul 6 '11
hey allemaal
misschien dat ik dit niet zou mogen doen maar ik doe het toch laugh
Ik ga hier nog een foto toevoegen voor degene die zin hebben om een foto te lezen en zeker degene die graag willen oefenen op mijn foto ga je gang laugh

Veel leesplezier denk ik laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420