Loading...
nl

Good old pendelen

Groene_heks
Groene_heks jun 27 '11
Maar ik kan me voorstellen als je aan het *achtbanen* bent, dat je even ruimte nodig hebt wink
niels
niels jun 27 '11
Hey lieve Caius

Ik vind het enorm spijtig om het te moeten zeggen maar ze hebben mij verhinderd om mijn diploma te kunnen halen.

Sorry confused
Caius
Caius jun 27 '11
Mijn leven zit inderdaad even in een "achtbaan"...
mooi verwoord smile
Ik stop er niet mee vanwege je vraag/opmerking.
Ik waardeer je mening en vragen...ik concentreer mij gewoon en laat de pendel zijn werk doen...
ik heb moeite met loslaten...
en omdat ik nu in die "achtbaan" zit is het verstandig om even niet te pendelen...anders ga ik het te vaak doen wink

Angel...bedankt voor je feedback.
Vervelend, dat je dochter moet herkansen...
Hopelijk kan ze de herkansingen goed voorbereiden en haalt ze het!
Caius
Caius jun 27 '11
He Niels...bale zeg confused
Wie hebben je verhinderd?
Sterkte!
niels
niels jun 27 '11
weet ik nog niet
dat weet ik pas donderdag
Groene_heks
Groene_heks jun 28 '11
Quote:
Mijn leven zit inderdaad even in een "achtbaan"...
mooi verwoord
Ik stop er niet mee vanwege je vraag/opmerking.
Ik waardeer je mening en vragen...ik concentreer mij gewoon en laat de pendel zijn werk doen...
ik heb moeite met loslaten...
en omdat ik nu in die "achtbaan" zit is het verstandig om even niet te pendelen...anders ga ik het te vaak doen


Ik snap je helemaal Caius, als je aan het *achtbanen* bent is het even tijd voor jezelf wink
Grappig, toen ik je berichtje las zag ik je in een karretje over een achtbaan vliegen, vandaar mijn opmerking.
Ik ben blij dat ik je niet heb beinvloed, want dat is echt niet mijn bedoeling.

Knuffie en hou je taai!
Vari
Vari aug 23 '11
Origineel bericht van: Vari
Origineel bericht van: Caius
Graag gedaan Niels smile
Vari...nog geen verhuis plannen dus ...dit jaar is halverwege ... spannend ik ben benieuwd!
Je vraag over je dochter is nu duidelijk geformuleerd...hopelijk zit mijn pendel ernaast ... ze haalt in 2012 dat diploma...


Inderdaad spannend smile
Wel ik hoop dat je pendel verkeerd is maar we zullen dit weldra weten. Einde van de maand. Ik hou je op de hoogte.
Bedankt nogmaals


Niels, M'n dochter had een 2e zit (herexamen) voor 2 vakken. Ze is geslaagd. Dus ik ben reuze tevreden dat je pendel ernaast zat smile
Ik wou je dit toch laten weten.
Dank je wel hoor
Liefs
Vari
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki