Loading...
nl

diamanten????

tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 18 '07
Ik heb vannacht een hele rare droom gehad die ik wilde delen met jullie. Zal wel wat achtergrond informatie geven. Ik heb sinds november een huis gekocht. Hierbij zijn heel veel problemen meegekomen, veel gebreken, we worden steeds dwarsgezeten waarschijnlijk door geesten, en als het goed gaat met een klus dan hebben we ineens weer een lekkage of iets dergelijks.

Hier komt ie:

Ik krijg bezoek van de geest van de vorige bewoner van mijn nieuwe woning. Hij zegt tegen mij, dat ik tegen zijn kinderen (die een bakkerij hebben) de volgende boodschap moet doorgeven: "De vogels zitten nog steeds op het dak". en dan verdwijnt de geest.

Dan word ik wakker (in mijn droom) en denk wat zou die boodschap betekenen. Ik ga in mijn droom naar de zolderetage. Daar zie ik dat in de afvoer van de schoorsteen een losse steen zitten.
Ik probeer de steen er uit te halen en kijk. De steen is hol en er zit een raar zakje in. Als ik het zakje open maak zitten er heel veel diamanten in. Ik ga hiermee naar een juwelier en volgens die man heb ik voor minstens 5 miljoen euro aan diamanten in het zakje.

En toen werd ik wakker
Delen:
Wendy's
Wendy's mei 18 '07
Wat een aparte droom!!

Misschien heeft het wel een betekenis..

ik kan helaas geen dromenverklaren, dus kan zo ook niet zeggen hoe of wat..
Mimi*
Mimi* mei 18 '07
Ben je niet echt gaan kijken of er iets lag?
Wie weet..
Debiorah
Debiorah mei 18 '07
Tjeetjejul ik zal een aantal dingen voor je opzoeken en vertellen wat ik hieruit opmaak. Dan kan je kijken of jij dit herkent in je eigen leven.
Debiorah
Debiorah mei 18 '07
Deel 1 de boodschap

Bakker: We beschikken allemaal over het vermogen om onze benadering of houding ten opzichte van het leven te veranderen. Als we dromen over bakkers worden wij hierop gewezen.

Vogels: Staan vaak symbool voor voertuigen van de ziel. In dromen worden zij vaak gebruikt om inzicht te krijgen in het gedrag van de mens.

Geest: Als er een geest in onze dromen verschijnt worden we mogelijk gewezen op oude zijnstoestanden. Tijdens onze spirituele ontwikkeling breidt onze waarneming zicht uit van het alledaagse naar andere aspecten en dimensies die wij tot onze beschikking krijgen. De functie van een geest in dromen is meestal de dromer vooruit te helpen. Het spirituele zelf heeft toegang tot het collectieve onbewuste.

Dak: Dromen over een dak symboliseert het beschutting biedende aspect.

Deel 2 Ontwaken in een droom.
In spirituele zin betekent ontwaken in een droom bewustwording. Het wijst ons erop dat we bepaalde ideeën en concepten moeten bekijken, het kan ons wel wat tijd kosten om deze ook echt in ons te laten ontwaken.

Deel 3 De zolderetage

Zolderetage: Een bovenste etage staat meestal voor mentale of spirituele eigenschappen, elk voorwerp in dit vertrek vertegenwoordigt een idee of concept.
Als je een trap hebt beklommen om op deze etage te komen is dit een aanwijzing voor de inspanning die je moet leveren om toegang te krijgen tot de spirituele kant van je wezen.

De voorwerpen op de zolderetage:

Steen: dit wijst op de ondoordringbaarheid en onvernietigbaarheid van de opperste werkelijkheid.

Edelstenen: Symboliseren vrijwel altijd de dingen waar wij waarde aan hechten.

Diamant: Licht. leven, zon, duurzaamheid, integriteit, onoverwinnelijke geslaagdheid, oprechtheid en onschuld.

Edelstenen taxeren: Duid erop dat wij aan een periode van bezinning zijn toegekomen.

Schoorsteen: Als we dromen over een schoorsteen maken we contact met een heel oud idee, namelijk de ontsnapping uit het aardse in vrijheid.
In psychologische zin staat het voor het kanaliseren van energie op een meer productieve manier dan tot nu toe het geval is.

Samengevat:
Het kan zijn dat er inderdaad een geest in je woning is. Daarom is het wat lastig om deze droom te interpreteren. Het zou namelijk best mogelijk kunnen zijn dat deze geest jou een boodschap wil doorgeven. Daarentegen kan deze geest ook een projectie van je onderbewuste kunnen zijn omdat je hier wel mee bezig bent. Ik zal proberen samen te vatten wat ik uit je droom haal.

Om vooruit te komen in je spirituele ontwikkeling is het misschien belangrijk te kijken naar wat oud en vertrouwd is en naar wat je nodig hebt om vooruit te komen.
Door inzicht te krijgen in jezelf kun je veranderingen toepassen. Voor mijn gevoel mag je wat meer aan en om jezelf denken. Vooral ook omdat uit je droom naar voren komt dat je jouw energie beter moet gaan kanaliseren.

Stel jezelf bijvoorbeeld de volgende vragen:
Waar hecht je waarde aan en hoe ga je hiermee om in je leven?
Hoe ga jij om met je spirituele kant en ervaar je hier problemen mee? Hoe zou je deze problemen kunnen oplossen?
Hoe ga jij om met je energie? Welke dingen zuigen de energie uit je, en hoe zou je dit kunnen veranderen?

Ik hoop dat je iets aan mijn lezing hebt. Het is erg veel maar misschien kun het eens in alle rust bekijken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '07
 Quote:
Origineel van Mimi*:
Ben je niet echt gaan kijken of er iets lag?
Wie weet..
Precies wat ik ook dacht. Heb je ook contact proberen te zoeken met de kinderen van de vorige bewoner?
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 18 '07
Ik dacht zelf, het is maar een droom. Dus waarom zou ik op het zolder gaan kijken.

En ik wil eigenlijk geen contact met de kinderen van de vorige bewoners. Omdat ik behoorlijk boos ben geweest op hun door het verzwijgen van een hoop onderhoud e.d. Eigenlijk hebben ze ons flink opgelicht met de verkoop van de woning. En het ergste is, die mensen kennen mij al vanaf kleins af aan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '07
Waarom zou je dat niet doen? Misschien vind je die diamanten wel. Kan jij mooi de verbouwing van dat huis betalen. En daarbij, waarom zou jij jezelf laten kennen door boos op hen te zijn? Verdient niet iedereen een 2e kans? Bedenk je eens goed, waarom juist nu jou dit overkomt? Denk je niet dat er een grote plan of een test voor jezelf achter zit? Waarom zou je je woede niet overwinnen en omzetten in iets positiefs? Wraak is echt iets waar de wereld niet beter van wordt. En je weet het, verbeter de wereld begin bij jezelf.

p.s. Dit is gewoon mijn mening hoor, dus voel je vooral niet persoonlijk aangevallen!
Acheliah
Acheliah mei 19 '07
Idd verbeter de wereld begin bij jezelf en wraak daar schiet idd niemand iets mee op mss konden ze niet anders.

Liefs Dieneke
jo
jo mei 20 '07
als ik jou was ging ik ook meteen kijken wie weet ligt er wel iets! en zo niet ja pech gehad maar dan hoef je er in iederg geval ook niet meer aan te denken!
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 21 '07
Ik ben niet iemand die gauw boos word en boos blijft hoor. En wraak daar doe ik al helemaal niet aan, daar pak ik alleen mezelf maar mee.

zal vanmiddag eens kijken op het zolder.
Acheliah
Acheliah mei 21 '07
Is goed we horen het graag
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '07
En was er iets te vinden?
jo
jo mei 22 '07
ja ik ben ook erg benieuwd!
Mimi*
Mimi* mei 22 '07
Ik ben ook heeel erg nieuwschierig of er nu werkelijk iets lag!
Wendy's
Wendy's mei 22 '07
daar ligt niks (volgensmij!) :p

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki