Loading...
nl

Opnieuw voorstellen

Lin
Lin jun 10 '11
Hoi allemaal, Ik ben Linda ik wil me even opnieuw voorstellen aangezien het al even geleden is dat ik hier ben geweest.
Ik ben niet volledig terug maar wilde even iets van me laten horen.

Ben inmiddels 7 schetsopdrachten verder, 1 fotoreading bij mensen thuis en een enorme groei doorgemaakt de afgelopen tijd. Zeg maar rustig door de keel gedrukt.

Ook ben ik nog veel bij mijn opi (86), hij komt morgen weer uit het ziekenhuis , ze kunnen niks meer voor hem doen.
Hij is alles voor mij , en heeft ook een hele belangerijke rol gespeeld in mijn leven, in mijn opvoeding. Waar hij was, was ik ook.
De laatste dagen van zijn leven wil ik zoveel mogelijk bij hem zijn, ook de nachten wil ik bij hem waken. Dat als hij sterft hij niet alleen is.


Lieve groet en tot snel.

Liefs Lin
Delen:
admin
admin jun 10 '11
Lieve Lin, Mogen de laatste momenten met je Opi in liefde en rust verlopen. Ik wens jou en je Opi heel veel kracht, licht en liefde toe! Xx
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 10 '11
Welkom terug en sterkte met het afscheid nemen. Mooi dat je er nu ook de tijd voor krijgt om het goed te doen!
Esther
Esther jun 10 '11
Veel sterkte!!!
Groene_heks
Groene_heks jun 10 '11
Hai lieve Lin,

Ik miste je al een beetje, maar ik snap dat je veel belangrijkere dingen aan je hoofd hebt.
Fijn dat je zo in alle rust afscheid kan nemen van jouw Opi.
Ik wens voor jullie dat hij in alle liefde en rust mag overgaan.

xxxx
akschuna
akschuna jun 10 '11

Lin

Ik wens jou/jullie heel veel kacht toe de komende tijd!

Veel liefs Akschuna (nougnag)
Lin
Lin jun 11 '11
Dank jullie wel lieve allemaal

Nougnoug wat fijn om je hier weer te zien !

Morgenmiddag ga ik naar mijn opi toe
Morgenochtend eerst een fotolijst ophalen voor mijn 2e schetsopdracht nav de reading.

Nogmaals bedankt voor jullie steun

Liefs Lin
Lin
Lin jun 18 '11
De komende tijd zal ik niet of nauwelijks hier te vinden zijn,
het loopt hier mega uit de hand.
Zover dat mijn vader mijn moeder in het verzorgingshuis bedreigt heeft om haar over de reling naar beneden te gooien als ze niet onmiddelijk uit de buurt bleef van zijn vader.
Mijn moeder en ik hebben een papier gekregen (die hij zelf heeft geschreven maar met een naam van een jurist eronder) met oa het verbod nog langer voor mijn opi te mogen zorgen en niet naar zijn begravenis te mogen, en hij wil mijn 2 meisjes 2 dagen in de maand opeisen (terwijl hij ze nog nooit gezien heeft en wel geboorte kaartjes heeft gekregen en nooit op heeft gerageerd)
Hoe dit allemaal gaat lopen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het heel anders voor mijn opi had gewenst. Hij was ook helemaal in paniek toen hij hoorde wat mijn vader tegen mijn moeder heeft gezegd.

Rechts gedlig is het papier niet maar blijkbaar wil hij duidelijk maken dat hij er wel werk van gaat maken...
das nog eens respect hebben voor degene die op sterven ligt die je dit gestress niet wenst.

Mja .......

tot schrijfs
akschuna
akschuna jun 18 '11

Hey Lin,

Jeetje mina zeg dat is heftig en erg sneu allemaal !!!
Poeh sterkte heb je een beetje weinig aan,
ik zal aan je denken meis,keep up the good spirit !!!

Liefs Akschuna
Groene_heks
Groene_heks jun 18 '11
Mijn kaarsje brand voor jou en je opi en je familie Lin xx
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 18 '11
Jeetje wat naar dat dit zo moet gaan. Heel veel sterkte de komende tijd en blijf vooral in jezelf voelen, wat het juiste is. Sommige mensen kunnen niet omgaan met een naderend afscheid, en dat is in jouw vader's geval wel heel duidelijk.
admin
admin jun 18 '11
Hi Lin, wat een pijnlijke situatie voor een ieder die hier bij betrokken is! Ik wens dat jullie het nog kunnen bijleggen voordat opi vertrekt naar de Engelen! Ik hoop dat de Engelen jullie allen bij kunnen staan. Laat boosheid niet de boventoon voeren bij het afscheid!
niels
niels jun 18 '11
Dat is inderdaad een heel pijnlijke situatie en zeker voor jouw Opi. Ik wens jullie allemaal veel geluk en kracht om het te kunnen bijleggen.
Lin
Lin jun 18 '11
Lieve allemaal bedankt voor jullie meeleven.
Ik wil even melden dat mijn opi afeglopen nacht om 3.15 uur is overleden. Zoals ik vermoedde heeft hij nog erg last gehad van de situatie van mijn ouders.Mijn moeder is de nacht gebleven samen met mijn broer. En ze hebben het voor elkaar gekregen om mijn opi weer doen lachen en grapjes maken. Hij heeft na weken niet meer te hebben gegeten en alleen op water te leven, nog koffie, sapjes, banaan gegeten en gedronken. Hij is heel rustig gegaan en daar ben ik mijn moeder en broer ook erg dankbaar voor.
Aan die fijne momenten schenk ik ook mijn aandacht. De dagen en nachten dat ik contineu bij mijn opi ben geweest, het vast houden van zijn hand, hem water geven, zijn mond met watjes nat houden waren handelingen die ik met liefde voor hem heb gedaan.
Ben heel trots op mezelf en kreeg veel steun van de medebewoners.

Donderdag a.s word hij begraven.

tot zover even weer wat nieuws van mijn kant.
Liefs Lin
Ben niet verdrietig om het heen gaan van opi maar ben opgelucht dat hij niet langer in pijn hoeft te lijden.
akschuna
akschuna jun 18 '11

Gecondoleerd Lin

Ik zal een kaarsje voor hem/jullie branden,
veel sterkte voor jou en jouw familie de komende tijd !

Veel liefs Akschuna (nougnag)
Groene_heks
Groene_heks jun 18 '11
Toch nog een lach, gelukkig smile
Gecondoleerd Lin, sterkte! xx
New Moon
New Moon jun 18 '11
Hee lieve Lin,

Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat.
Fijn om te lezen dat hij op zo'n mooie en liefdevolle manier is overgegaan.
Weet dat er ook daar aan de andere kant goed voor hem gezorgd wordt smile
Veel sterkte een gecondoleerd met je verlies..

Liefs New Moon
Lin
Lin jun 19 '11
Dank jullie wel !

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki