Loading...
nl

excuses dat ik er zo weinig ben

Moon_adamanta
Moon_adamanta jun 9 '11
Lieve mensen

Het spijt mij dat ik de laatste tijd zo weinig aanwezig ben. Door mijn nieuwe baan en opleiding heb ik het best druk

aan gezien ik hier op een ander Forum ook al ""mot"" om heb wil ik dit toch even vermelden

Dus bij deze: Sorry!!!! dat ik er niet ben en misschien traag op berichten reageer en niet snel genoeg dank je wel zeg

Moontje smile
Delen:
admin
admin jun 10 '11
Hi Moon Adamanta,
Ik zie het niet als een probleem, hoor! En wat me opgevallen is op dit forum (trouwens voor mij het eerste forum) is dat er mensen komen, gaan en weer terugkomen! En ik heb niemand hier negatief op zien reageren. We moeten allemaal weleens onze prioriteiten bijstellen. In ieder geval heel veel succes met je nieuwe baan en je opleiding!
smile
goudsbloem
goudsbloem jun 10 '11
lieve moon,

maakt niks uit dat je er minder bent ik zou het zelfs raar vinden als iemand daar cometaar op zou hebben iedereen heeft toch zijn eigen leven niemand kan zeggen of weten hoe druk je het hebt...de een heeft zijn baan de ander zit in een depressie ik heb 3 jonge kinderen 6 4 en 1 jaar dus ook ik ben er niet vaak heb meer dingen te doen dan dit...dus ik begrijp het helemaal!! succes met je nieuwe baan en opleiding!!

liefs susanne
Emuca
Emuca jun 10 '11
Maakt niet uit joh... Heel veel succes met de opleiding en de nieuwe baan! Het is heel logisch dat je dan even een nieuwe draai aan de dagelijkse planning moet maken.. Maar dat lukt je wel! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 10 '11
Inderdaad zo werkt het. Ik als eigenaar van het forum, ben ook een tijdje niet actief geweest omdat ik verhuisde, een nieuwe woning heb en nog een studie ernaast doe. Daar heb ik niemand over gehoord, want zo werkt het leven nu eenmaal.

Iedereen is welkom, en blijft dit ook. Hoe vaak je ook terugkomt wink.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki