Loading...
nl

voorstellen géén plicht.

Frangipani
Frangipani jun 9 '11
Hi allen,

Ik ben helemaal vers, blanco en nog onbekend met het forum en ik vind dit een goeie post, want om jezelf meteen bloot te geven op een forum waarvan je nog niet weet hoe het werkt en wat je mag verwachten en wat niet is best wel iets om over na te denken, als je al een tijdje meeloopt op een forum wil je dat eerste gevoel misschien weleens vergeten , het aftasten etc, lijkt me logisch, voor mij is deze post dus al een goed begin .

Ik heb meteen een vraag, als dat mag hier, hoe kun je een foto laten lezen van een overleden persoon , die kan zich immers niet meer aanmelden, en mijn moeders of vaders foto op internet zetten zou ik haar/hem geen plezier mee doen.

Vind het forum er mooi uitzien.
Door de tijd zal iedereen wel wat meer van mij en ik van jullie te weten komen, fijne dag iedereen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '11
Hoi Frangipani,

Welkom op Merudi. Ik heb je berichtje even verplaatst naar het voorstel forum, zodat dit jouw eigen topic wordt smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '11
Om je vraag te beantwoorden zou ik je graag verwijzen naar dit topic:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Hierin staat ook hoe het zit met fotolezen van overleden mensen en dat het inderdaad de bedoeling is om het op Internet te zetten en waarom. Privé lezingen doen we in principe niet aan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki