Loading...
nl

Eigen nestje en overleden ouders.

Frangipani
Frangipani jun 9 '11
(Ik bak er nog niets van geloof ik, nog een keer proberen)
Ik heb net 3 fotootjes geplaatst in het photoreading album.
Ik zou graag willen weten wanneer we ons eigen nestje gaan bouwen, ook al zitten we er heel leuk bij , het is niet mijn ziel die erin zit, en ik heb allerlei redenen om het verlangen van dat nest te hebben en snak er echt naar.

Ook zou ik graag willen weten hoe het met mijn ouder is , die zijn afgelopen jaar in 6 maanden tijd overleden, kunnen zij mij gadeslaan, denk het wel, maar zou zo graag een bevestiging willen en hoop dat uit een reading te halen, ik heb mijn vader niet meer kunnen spreken, we zijn 2 jaar geleden geemigreerd en dat vond ie heel erg, heel verdrietig, mijn moeder heb ik nog wel kunnen zien, die heb ik 2 weken verzorgd, ben dus afgelopen jaar 2x voor minder leuke reden naar Nederland gevlogen vanuit Australia, tussen deze 2 door is mijn schoonvader ook overleden, voor mijn kinderen zijn dat wel 3 grootouders, maar ze doen het goed. Wie heeft zin, inspiratie, tijd en motivatie om mij wat inzicht te geven op ons eigen huis en het contact met mijn ouders. alvast heel erg bedankt en ontzettend lief als je de tijd wilt nemen,
x Frangipani
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 9 '11
Voor het gemak even de foto hier neergezet Frangipani smile

Frangipani
Frangipani jun 9 '11
Dank je, ik kreeg het niet voor elkaar.Heb ik toch een beschermengeltje!! :-)
Beschermengel
Beschermengel jun 9 '11

Jazeker! wink
Groene_heks
Groene_heks jun 13 '11
Op verzoek van Frangipani zijn de foto's verwijderd.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki