Loading...
nl

mogelijkheid voor foto lezen?

Tasha
Tasha jun 7 '11
Hoi lezers, ik ben niet zo bekend met de mogelijkheden betreft foto lezen en vroeg me af of er een mogelijkheid is, dat men gevoel ed kan aflezen wanneer de 2 betreffende personen op dezelfde foto afgebeeld zijn. Ik bevind me in een "bijzondere" positie met een iemand, waar ik eigenlijk geen raad mee weet. Mijn intuïtie wisselt soms met de dag en heb het gevoel dat het me in de steek laat. Een frisse blik zou fijn zijn, maar weet dus niet of het op deze manier ook kan. Ik hoor graag van jullie. Liefs
Delen:
Groene_heks
Groene_heks jun 7 '11
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

We lezen alleen van de mensen die zelf een foto plaatsen, niet van anderen tenzij ze daar zelf om vragen en dus lid worden hier smile
Lees eerst de regels eens, dan heb je gelijk antwoord op je vraag wellicht wink

Welkom Tasha smile
Tasha
Tasha jun 7 '11
Hoi, Dankjewel voor je reactie. Of ik heb de regels niet goed gelezen of mijn vraagniet goed geformuleerd wink. Ik sta dus met hem op de foto en dacht dat de gevoelens en info sterker zou zijn. Als het ook met één foto van mezelf kan, zou ik het ook fijn zijn als iemand een poging wil wagen. Liefs
landa
landa jun 7 '11
Ik wil het wel proberen voor je!
liefs Lanneke
Tasha
Tasha jun 7 '11
Hoi Landa, dankjewel dat waardeer ik. Wat voor foto heb je het liefst? Dan kan ik deze voor je uploaden of wat voor jou het makkelijkst is. Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '11
Hallo,

Het is alleen toegestaan als de ander ook toestemming geeft. In verband met de privacy, zijn wij hier heel streng op. Alleen om te voorkomen dat iemand ongewild met zijn gezicht op internet staat. Daarnaast is het wettelijk ook verboden om iemand op internet te zetten in verband met de wet op de privacy en het portret recht.

Ik hoop dat je dit begrijpt. Je kan dus wel je vriend lid laten worden van Merudi, en dat jullie de foto samen plaatsen. Dan is het helemaal goed!
Tasha
Tasha jun 8 '11
Hoi Nims, duidelijk dankjewel laugh.
Omdat ik nu even de gelegenheid heb, plaats ik een willekeurige foto die ik momenteel beschikbaar heb. Hopelijk is deze geschikt. http://imageshack.us/photo/my-images/818/profielfoto.jpg/
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '11


Even voor het gemak smile.
Tasha
Tasha jun 9 '11
sorry sorry sorry, ik begin hier wel lekker tegen stroming in. Ik hoop dat er alsnog iemand is die een poging wil wagen voor mij. Liefs
Marjanne
Marjanne jun 10 '11
..Als ik naar jouw foto kijk bekruipt mij de gedachte: 'ik kan mijn hoofd er niet bijhouden'. Het voelt voor mij alsof je hoofd totaal is afgescheiden van jouw lichaam; herken je bij jezelf dat je een slecht contact kan maken met jouw gevoelens en met wat jij wilt? Volgens mij krijg je ook vaak te horen: 'waar zit je met je hoofd?'
Ik vind dit zo sterk bij jou dat ik heel erg de neiging heb om bij je hoofd te blijven 'hangen':) Als ik wat dieper ga zie ik een hele lieve jonge vrouw, creatief, je kan erg enthousiast en lekker impulsief zijn. Al heb je ook een introverte kant.
Verder kom ik niet, ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Lieve groet,
Marjanne
landa
landa jun 10 '11
In eerste opzicht zie ik een hele lieve spontane meid....met t hart op de juiste plek!niks mis mee ....maar wat zit jou zo erg dwars?
Je hebt de juiste mensen om je heen maar er is 1 ding waar je erg mee worstelt...wat kan je niet begrijpen?
En ik voel een beetje dat je hier je antwoord zoekt.

Ik hoop dat je je hier iets in herkent...mocht ik ernaast zitten ..dan mijn excuses ....ik probeer het pas sinds kort de fotos te lezen....en ben daarom voorzichtig .
liefs Lanneke
Tasha
Tasha jun 10 '11
Lieve Marjanne en Landa, hartelijk dank voor de moeite die jullie genomen hebben.

Marjanne, wanneer ik me ergens op stort of concentreer kan ik me heel makkelijk van de rest van de wereld afsluiten. Op dat moment bevind ik me in een eigen "wereldje" en dat heeft zijn voor -en nadelen. Ik krijg dan ook inderdaad vaak de vraag gesteld, waar ik met mijn hoofd zit. Dit zou dus misschien kunnen verklaren waarom je een introverte kant ziet. Het gebeurd namelijk met regelmaat dat ik zo in dat "wereldje" zit, dat ik me helemaal terug trek. Enthousiast en impulsief, ja. Maar helaas houdt onzekerheid dat nog te vaak tegen.

Landa, ik ben inderdaad al enig tijd op zoek naar antwoorden en dit houd mij dan ook regelmatig bezig. Dit brengt me dan meteen op het bovenstaande. Ik stort me te diep en waarschijnlijk te vaak in het onderwerp, waardoor ik me wederom terug trek en het cirkeltje weer rond is. Je zit er dus helemaal niet naast!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki