Loading...
nl

tot rust komen

niels
niels jun 7 '11
Hey iedereen
Ik zit voor het moment in de examens en heb ik vaak last van zenuwen . Ik denk dat iedereen daar wel last van heeft maar soms vergeet ik de helft van mijn leerstof door de zenuwen en dat is niet altijd goed. Ik vroeg me af of iemand een meditatie oefening of iets dergelijks weet om tot rust te komen en zenuwen onder controle te krijgen.

Liefs
Niels
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 7 '11
Niels, allereerst zou ik zorgen dat je alles wat je kan leren, ook gaat leren... zodat je niet voor verassingen komt te staan!
als je goed genoeg hebt geleerd, is het eigenlijk niet meer nodig om te gaan stressen...
goede nachtrust is ook een wondermiddel!
ik zou niet meteen aan de medicijnen gaan, iig

maar waarschijnlijk heb je hier niks aan ^^
dus zeg ik dan ;valeriaan
http://www.apotheek.nl/Medische_informat...04&rId=1435
ik zou gewoon de thee- variant proberen!
probeer het wel ff ruim van te voren uit...
dan weet je ook wat het met je doet wink

ik ben helaas niet zo goed in mediteren, maar ik weet dat er mensen hier op dit forum komen die voor examen- stress of vrees wel een makkelijke meditatie hebben!
suc6 wink
groetjes moonflowertje
niels
niels jun 7 '11
beste MoonFlowetje
Allereerst doe probeer ik altijd mijn best te doen en alles zo goed mogelijk te leren. Ik heb wel altijd het gevoel dat ik het kan maar dan komen soms de zenuwen optreden net voor het examen begint en begin ik dingen te vergeten die dan wel na het examen me weer te binnen schieten veel te laat natuurlijk smile
Maar ik zal zeker die Valeriaan eens proberen smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 8 '11
winklaat vooral ook ff weten of het iets is...


Valeriaan helpt ook bij concentratiemoeilijkheden!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki