Loading...
nl

Ik voel me zo alleen.

Onetruelove
Onetruelove jun 7 '11
Hallo allemaal. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen dus ik begin gewoon maar.

Ik ben een vrij zwart/wit iemand. Sommige dingen zijn goed in de wereld en sommige slecht. Mij is geleerd altijd het goede naar te leven. Het doordachte, het duidelijke.

Zo ook in mijn liefde's leven. Ik ben altijd opgegroeit met een vrij romantisch idee van de liefde, en mijn idee van de liefde was de held met het schild en zwaard die de prinses redt van het kwade.

Ik heb eigenlijk nooit anders geleefd dan dat. Dus terwijl ik opgroeide lag alles om me heen te neuken en te experimenteren maar ik had me bek vol van geven om, en houden van. Dit was totaal verloren op meisjes van die leeftijd natuurlijk. En toen ik 15 was had ik nog een beetje idee dat opzou klaren in je 20iger jaren maar ook dat bleek niet te zijn. En ja de wereld bleek anders in elkaar te zitten.

Pas toen ik een goed stukje ouder was, en na wel een aantal aanrakingen met het andere geslacht te hebben gehad, kreeg ik mijn eerste vriendin. Het echte werk kon beginnen. En oh wat was ze lief, en oh wat was ze mooi. En de conectie tussen ons kwam ook zo mooi uit. Niets leek fout te zijn.

Maar toen begon het allemaal minder te worden, achteraf was ze me gewoon zat en zag ik dat niet als zo in. Dat deed me best wel veel pijn, ze had toch gezegd dat enige wat ze wou was iemand die om der gaf?! Zo makkelijk was het toch? En oh wat gaf ik om haar. En deed het met liefde. Want dat doe je als je om iemand geeft.

Een maand hoorde ik niks. Toen zocht ze weer contact. Beetje op en aan relatie. Dan wou ik weer dan wou zij weer. Uiteindelijk had ik gewonnen en heb toen geprobeert duidelijk uit haar te krijgen hoe zij het wou. Gewoon lekker leven zonder aan morgen te denken of toch iets serieuser, en zeker geen gekke dingen.
Ze wou het laatste.

Hoe vaak ze me begekt heeft weet ik niet, maar denk dat nog voor heel lang pijn zal doen, en niet zo zeer haar of wat zij te bieden had, maar waarom mij dat moest gebeuren. Ik had het haar nog zo gevraagd.

Toen heb ik een aantal leuke en minder leuke one night stands gehad. Ik weet hun namen en reden's nog maar ook dat er niks voor mij bij zat.

En toen kwam ik iemand anders tegen. Deze kwam er wel voor uit dat ze toch wel stukje ervaarder was dan wat ik als gemidelt beschouwde. En eerlijk is eerlijk ik was nieuwsgierig. Het kwam dichter en dichter bij en op het laatst schrok het me af. Ze was te direct. Het was allemaal zo normaal voor haar.

En ging een jaar over heen en vrij plots kregen we weer contact. Ik kreeg het bekende gevoel weer en waarom ook niet. Ook dit meisje leek goed bij me te passen en ik hoop dat we ook leuke momenten hebben gehad. Maar ook dit meisje liet op geen enkele manier zien dat ze serieus bezig was. Maar dan ook op geen enkele manier. Zelfs dat befaamde experimenteren, dat "als er dan toch niet zoiets is als liefde, dan maar pure lust" kwam er niet van!
En hoelang kun je dingen van iemand vragen zonder dat er actie ondernomen word. Zonder dat er duidelijk antwoord op word geven. En je gaat in alles mee, maar niet te veel want dan ben je dom bezig, nooit je hand laten zien. Maar tot welk doel?
Wanneer kun je jezelf aan iemand geven terwijl je toch weet, het gaat maar zo diep.

Ik schrik soms weleens van wie ik geworden ben tegen wie ik was toen ik 14 was. En ik vind het erg, maar wat ik ook zou willen, zo naieve word ik nooit meer. De dingen waar ik bij die meiden weleens over begon... De namen die ik weleens in hun oor fluisterde. En allemaal zeiden ze "Ja".

Waarom is er een soort spel voor nodig om iemand te vinden?
Delen:
4love
4love jun 8 '11
Ik heb het gevoel dat jij eerst je verleden moet verwerken en misschien moet accepteren voor dat je verder kan.Als je dat niet doet blijf je in een cirkel door gaan en zal je de juiste persoon misschien niet vinden.Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar als je zelf er voor open zet dan gaat dat verweken vanzelf en dan pas kan je een nieuw mens worden!

Liefs 4love
Serenity
Serenity jun 8 '11
Omdat jij, Onetruelove, wellicht niet de enigst bent die het hele romantisch idee over de liefde geloofde, maar ook hun kwamen er achter dat alleenhet idee niet goed genoeg was, maar ook de persoon, en dan kan je jezelf inzetten voor 100% inzetten maar als de persoonlijkheden botsen en de één de anders zijn of haar negatieve kanten/nukken niet mee kan leven dan houd de liefde gewoon op, denk ik.
landa
landa jun 8 '11
jep...wat jij hier omschrijft herken ik meteen....dit speelt voor mij de afgelopen 3 jaar enorm heeft me tot mn botten zeer gedaan en t maar niet los kunnen laten...

ik was 20 toen ik voor t eerst mn vriendje kreeg en een jaar later gingen we pas met elkaar naar bed .

....ook bij t laatste vriendje die was echt bot keihard en maakte misbruik van mijn vertrouwen....ik kon hem niet los laten .

Want als ik iemand toelaat in mn hart voel ik dat die liefde heel erg diep gaat en zit. en dat ik er echt alles voor die persoon doe.
Dat gaat automatisch en wordt met de dag meer en meer .
...de laatste bleek in t begin heel lief begrip vol .
...iemand op mijn eigen golflengte...hij was niet mooi!van buiten maar ik keek naar binnen..maar ik kwam in een rotperiode....en bleef voor hem gaan....als zei mn gevoel t klopt niet ...al die tyd negeerde ik mn gevoel
Hy bleef zich mooi voordoen en als ik hem vertelde wat mn gevoel zei dan werdt die boos ging die me negeren en schelldde me uit voor een hoer .

terwijl ik zn kind droeg .
ik kwam in t ziekhuis en hij vroeg niet eens waar ik was en hoe t was....ik maakte hem ziek zei die en dan kwam die weer met liefde in woorden ...hij haalldde het slechtste in me naar boven en ik geloofde hem niet meer en ging hem nadat ik zn nieuw nr niet kreeg en geen adres van m

terwijl ik zn vriendin was ....ik kreeg een miskraam beldde hem op en hij zette tydens die miskraam zn telefoon uit.
..Dan wildde die weer samen wonen...wat die sterk vol bleef houden ....tot ik heel sterk gevoel kreeg dat die een relatie had en ja niet netjes maar mn gevoel dreef door en ik zag bv op de hyves dames staan de rest had die afgeschermd voor me,
en de dames die me gevoel aantrok ben ik aan gaan schrijven en wat bleek al die tyd gaf die mij de schuld wat ik erg aantrok...ik was een secreet ,een kuthoer,ik was gek....en werdt uitgescholden.
toen ik hem beldde maar hij niet opnam na 6x kreeg ik meteen de volle wind van voren.
met veel pijn en moeite heb ik hem geconfronteerd met alles wat me dwars zat en zn leugens en mij een sprookje voor bleef houden later bleek dat die in 2 jaar tyd 9 vriendinnen had en verwijtte me dingen die ik hem uit vertrouwen had gezegd.
hij nam mijn eigenwaarde af voeldde me leeg .
..en op alles negeerde die me omdat die nog een vriendin had het intereseerde hem niet dat ik mn kindje kwijt was
het intereseerdde hem niet dat die dan bot weg ineens zij via sms IK MOT JE NIET.
.ik heb er nu nog moeite mee mn gevoel blijft van hem houden....en heb hem gezegd er altyd voor hem en zn dochtertje te zijn uit zn eerste huwelijk ..dat was januari2011
afgelopen Mei stuurde ik hem een felicitatie vanwege zn verjaardag en begon die weer dat die me gemist had en blalala....en ik had daar moeite mee want mn gevoel zei anders .
.toen heb ik hem geschreven dat ik hem alles heb vergeven maar dat ik er nog steeds wildde zijn voor hem en zn kleine meid ....en heb hem uitgelegd dat ik hem niet kwijt wil. ook niet ls een vriend
.Heb hem gevraagd om aub niet met mn gevoel te spelen omdat die even niks om handen had(vriendin)of uit verveling met me praat en dan weer negeert .en daarop heeft die nergens meer op gereageerd.
Dit proces was een transformatie voor me wel op een hele harde manier maar ik ben er beter uitgekomen....tja ik voel me alleen t lijkt voor me gevoel wel dat wat ik onder liefde versta en hoe ik met liefde omga gewoonweg niet bestaat.
En of er niemand daarin op mijn niveau ligt ....men weet tegenwoordig niet meer wat het betekent zelfs niet meer als je niet bij elkaar past...en net als jij heb ik daar moeite mee...het nam me zefwaarde,mn vertrouwen in mensen in me weg het liet een leegte achter en een gemis.
Ik kreeg er een mooie gave voor terug dat ik gevoelig ben weet ik maar zo gevoelig dat ik mensen mag helpen met mijn gevoelens te spreken.
Niet altyd makkelijk wanneer je naast iemand staat en je voelt hoe die persoon zich voelt en of denkt en je mensen ziet schrikken als je er open naar vraagt maar de dankbaarheid daarvoor is een mooi geschenk dat ik er voor terug krijg....ik zie het nu als een belangrijke les om de zegening te kunnen zien en te voelen en de gave die ik van het universum mocht ontvangen te mogen en te kunnen leren te gebruiken zonder die les had ik t nooit mijn gave erkent al wist ik van kind af aan dat ik anders was...het heeft me getransformeert tot wie ik nu ben.


lieve groet lanneke
Serenity
Serenity jun 8 '11
Landa zou je jij berichten meer leesbaarder willen maken door bijvoorbeeld meer de enter knop te gebruiken.

M.v.g.
landa
landa jun 8 '11
Haha jah sorry....ligt aan mn laptop maar ik ga er op letten .dank je voor je advies ik zal het meteen aanpassen.
Liefs Lanneke
Serenity
Serenity jun 8 '11
hihihi, ik ken het ook hoor, ben je lekker enthousiast aan het schrijven vergeet je de enter knop of de punten en komma's of de hoofdletters.
Ik zelf doe tegenwoordig eerst previeuwen en dan alles netjes maken dan pas verzenden maar soms vergeet ik dat ook wel eens en zie ik pas de foutjes waneer ik al het bericht verzonden had , maar goed dat je je bericht dan kan aanpassen hihi. ^^

Dank je wel Landa.

M.v.g.
landa
landa jun 8 '11
Daarom ook...ik zal er op blijven letten....dank je wel voor je tip haha

Lieve groetjes Lanneke
Onetruelove
Onetruelove jun 8 '11
Bedankt voor de mooie woorden allemaal, het is ook niet dat me continue bezig houd hoor, maar soms s'avonds laat ga je wel dingen afvragen. Voor mezelf zeg ik, als je dan toch niet bij mekaar past, en die ander is wel lief voor je, waarom dan niet zelf op zijn minst dat kleine beetje respect terug te geven en gewoon eerlijk zijn.

Laat een koud en verbitterde smaak achter als je gaat zitten denken dat je gemeen en vals in het leven moet staan om als winnaar uit een relatie te komen.

Ik ga me best doen om het allemaal te proberen te vergeten. Nu nog zonnetje die gaat schijnen en komt wel weer goed wink
Serenity
Serenity jun 8 '11
"Laat een koud en verbitterde smaak achter als je gaat zitten denken dat je gemeen en vals in het leven moet staan om als winnaar uit een relatie te komen. "

Heb ik ook! 'Ik denk ook dat ik in deze fase ben', zo pffff da's van mijn schouder..
Groene_heks
Groene_heks jun 8 '11
Landa, ik wil je iets vragen.
Kun jij me uitleggen waarom je iemand die je zo honds behandelt nog belt en een kaart stuurt?
Mijn b..mond viel open, meisje laat gaan die man!!
Zo laat je je toch niet behandelen, probeer je eens in te denken dat je een dochter hebt die zo een man tegenkomt, zou je willen dat zij nog contact met hem opnam????
Ik denk het niet.
Waarom zou je zo iemand als vriend willen?
Groene_heks
Groene_heks jun 8 '11
Onetruelove, liefde is geen spelletje, mensen maken er een spelletje van.
Er zijn echt wel gewoon lieve aardige meiden die wel kunnen praten en die wel eerlijk en oprecht zijn, je trekt aan wat je uitstraalt zegt men wel eens.
Misschien moet er eerst iets in jou veranderen?
diebrabander
diebrabander jun 8 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Er zijn echt wel gewoon lieve aardige meiden die wel kunnen praten en die wel eerlijk en oprecht zijn, je trekt aan wat je uitstraalt zegt men wel eens.


Ja je trekt mensen aan naar wat je uitstraalt, maar je trekt ook mensen aan die misbruik willen maken van de dingen die je uitstraalt!
Groene_heks
Groene_heks jun 8 '11
Ja omdat je niet je grenzen aangeeft trek je die mensen aan, als jij uitstraalt dat je dat wel doet zal dat beslist niet meer gebeuren smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 8 '11
Misschien wil je te graag een relatie? ... dat je daardoor blind wordt, en het je niet uitmaakt waar het op uitloopt?
Het is misschien moeilijk... maar waarschijnlijk is een beetje geduld de oplossing...
Je voelt je nu eenzaam, alleen... terwijl je over een tijdje verlangd naar een moment ff alleen te zijn...
Alles komt goed winken altijd precies op tijd! Als jij er klaar voor bent!
Als je maar niet elke gelegenheid aanpakt, die je kan pakken...
Kijk de kat eerst uit de boom...
Waarschijnlijk als je dit inziet, zal je die vervelende cirkel uit kunnen stappen...
Wat jij "een spel" noemt, is alles behalve een spel!
Liefde is iets heel moois...
ik bedoel: Verliefd zijn, en het blijkt wederzijds te zijn...
Alsof je dan pas compleet bent... alles valt in 1 keer op zijn plaats!
groetjes Moonflowertje
niels
niels jun 8 '11
Ik moet MoonFlowertje volledig gelijk geven
Liefde is ook iets wat mooi hoort te zijn en al helemaal geen spelletje . Als het een spelletje zou zijn dan wel een van de enorm gevaarlijke soort want je speelt dan met elkaars gevoelens en dat kan zijn gevolgen hebben.
Wat je mischien kunt doen is meer op uw intuitie durven vertrouwen. Zo kun je een beetje aanvoelen hoe een pebaalde persoon in elkaar zit en kun je mischien zien of ze wel bij jou past. Hoewel ik intuitie enorm hoog acht denk ik tochdat het niet altijd een zekere wetenschap is maar het leven bestaat toch uit risico's durven nemen toch?
Natuurlijk je intuitie gebruiken <ordt wel moeilijker als je door de anderen laat overdonderen of je zoals MoonFlowertje zie je te graag een relatie wilt.
Dat weet ik uit eigen ervaring,ik heb ooit ( een paar jaar geleden) een meisje ontmoet die me al na 2 uur om verkering vroeg. Natuurlijk was ik daardoor overdonderd en dan ook nog eens snakken naar een leifdesrelatie en dan heb ik ja gezegd. Ik was wel verliefd maar telkens als ik haar zag had ik meer en meer het gevoel dat we niet echt bij elkaar paste dus na een paar maanden heb ik het haar uitgelegd en het uitgemaakt. Maar ik heb er wel voor gezorgd dat we vrienden bleven en af en toe zien we elkaar nog. Nu ik moet ook wel toegeven dat ik toen nog niet aan een relatie toe was omdat ik met mezelf een beetje in de knoop lag ,nu is dat al een stuk verbeterd maar ik heb er nu geen echte nood aan . Als het komt dan komt het , komt het niet dan komt het niet zeg ik altijd smile
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat ik je niet heb verward

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki