Loading...
nl

Op mijn gevoel af gaan....(?)

4love
4love jun 6 '11
Ik wil even iets kwijt!Ik heb altijd op mijn gevoel kunnen vertrouwen van jongs af aan weet ik of iets goeds is of juist niet!Personen die ik leer kennen of huizen waar ik binnen kom gedachtens die op eens in mijn hoofd zijn die waar bleken te zijn!
Mijn gevoel is sterk en ik vertouw op mijn gevoel of het over mijn kinderen gaat of niet mijn gevoel laat mij niet in de steek!Ik zeg al een hele lange tijd tegen mijn man dat de zaken beter zullen worden voor ons dat we ons dan geen zorgen meer hoeven te maken!En ik vertelde er ook altijd bij dat ik nog niet weet hoe maar wel dat het zal gaan gebeuren!
En nu weet ik het wel!Ik ben er na een lange tijd achter wat het is!En dat is zo raar met sommige dingen stort ik mij gelijk in en dan maken ik fouten en nu wacht ik zelfs rustig af tot dat de tijd rijp is...en de tijd is bijna rijp dat voel ik!Ik heb er een goed gevoel bij!Herkent iemand dit?Heeft iemand ook zo iets mee gemaakt??
Het hoeft niet altijd negatief te zijn toch?

Liefs 4love

Delen:
Serenity
Serenity jun 6 '11
Nee helaas niet maar lijkt me wel een fijn gevoel!
Wat fijn voor je dat je dit zo aanvoelt en ook mee kan omgaan, de regels ervan kent enzo, petje af daarvoor!
landa
landa jun 6 '11
pfff moest ff kijken of ik ik t niet zelf geplaatst had.....herken je verhaal tot in de puntjes ...alleen heb ik zoveel tegelijk te verwerken gehad dat ik soms in twijfel wordt gebracht en achteraf jahhh blijkt mn gevoel toch weer gelijk te hebben....en nu zit ik precies hetzelfde als wat jij omschrijft....ik wacht rustig af want het is er bijna....nee is niet altyd negatief maar dat is iets om je van de wijs te brengen waardoor je gaat twijfelen en ik houd me aan mn gevoel wat het eerste in me opkomt!want dat is t juiste .....toch?

liefs Lanneke
Beschermengel
Beschermengel jun 6 '11


Ja heel herkenbaar! smilealleen niet van jongs af aan, maar groeit sinds een aantal jaren.
landa
landa jun 6 '11
En je herkent t pas wanneer je t geleerd hebt omdat je dan ermee in overeenstemming bent ;-)
Serenity
Serenity jun 6 '11
Ohwwwww ik weet het al, ik ben dit met mijn gids aan het oefenen en het lukt al aardig zelfs uhm niet meer bewust maar vanzelfsprekend maar soms vergeet ik het toch, maar goed ik ben ook maar mens! ^^
niels
niels jun 9 '11
Ik ken dat gevoel hoor als je bij sommige mensen staat en negatieve of positieve energie voelt. Bij huizen heb ik voor zo ver ik weet niet zo een sterk gevoel over.

Ik voel de laatste tijd wel dat ik nu op een keerpunt sta ( een point of no return :D) met achter mij de donkere schaduwen maar recht voor mij een geweldig prachtig mooi wit licht en ik hoef maar 1 stapje te doen om daar te zijn. Nu hab ik het gevoel dat ik half in eht duister sta en half in het licht laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki