de maat is gewoon vol! of emmer
er moet wat uit gegooit worden, dat vertelde de vrouw die me gaat helpen met mijn ademhaling...
ik voelde dat het klopte! ik krop alles maar op! en van binnen kook ik gewoon, het zal je wel niet verbazen als ik zeg , dat ik nog gewoon kan glimlachen, terwijl ik ieder moment kan ontploffen
waarschijnlijk komt het omdat ik niemand wil afvallen, zegmaar, bang om iemand te kwetsen, vaak... uiteindelijk ben ikzelf de gene die mezelf kwets... ik moet leren om voor mezelf op te komen! en dat vind ik ontzettend moeilijk! tenminste, bij de mensen van wie ik hou
ik wil goed voor hun zijn, omdat ze dat ook voor mij zijn!
het inzicht is er al wel bij mij... want nu ik weet, hoe ziek ik mezelf maak, door alles maar te slikken, probeer ik toch wel te laten blijken dat ik het ergens niet mee eens ben!
en eigenlijk hoef ik niet eens uit te leggen, hoe ik me voel...
meestal hebben ze het wel in de gaten, al denk ik van niet!
ook word ik echt razend als ik merk dat iemand zit te liegen; vooral door de wetenschap dat, mensen tegen je liegen, dat doen omdat ze denken dat ik de waarheid niet aankan!
daar word ik chagrijnig van! en daardoor nog bozer!
nu heb ik ook pas ontdekt dat ik een "indigokind" ben!
en vandaar dat ik vol zit met soms onverklaarbare woede! ik weet soms echt niet waar dit vandaan komt!?
maar ik zal waarschijnlijk bij de psycholoog waar ik 30 juni weer een afspraak heb, uit kunnen zoeken, waar het vandaan komt...
groetjes moonflowertje