Loading...
nl

Misschien een gek foto lees verzoek

Spud
Spud jun 5 '11
Hoi Allemaal,

Allereerst, wanneer ik inlog voelt het eigenlijk altijd alsof ik hier altijd iets neem en nooit wat geef. wrs is dat mijn gevoel want ik heb al regelmatig van jullie terug gehoort dat ik dit best anders mag zien. Maar bij deze nieuwe vraag/gedachte spinsel wil ik het wel even gezegd hebben. Misschien dat ik het ooit anders ga voelen. wink

Maar dan komt ie dan:Ik zou zo ontzettend graag eens mijn foto laten lezen maar... en En.... ik ben zo bang, niet voor de reactie maar wel mijn neus hier zomaar in het wilde weg op het net te zetten. Ik weet wel dat het bij jullie veilig is maar ik vertrouw dat www niet zo die doen vreet veel met je gegevens zonder dat je er erg in hebt. Nu ben ik niet iemand die nooit eens een foto van haarzelf op het net heeft gezet, maar dat waren eigenlijk altijd foto´s waar ik een rare bek op zet dus niet echt serieus.

Ik vind het prima dat iedereen alles over me weet op het net anders zou ik niet zoveel over mezelf schrijven, daar heb ik geen problemen mee. Dat ik daar mijn gezicht aan ga hangen dat is een veel groter probleem voor mij. Dan raak ik mijn annoniemiteit gevoelsmatig kwijt. Voor mezelf geen probleem, maar ik zou het gewoon vervelend vinden als ik iemand uit mijn privé leven kwets als ik hier sommige dingen van me afschrijf er komen nu eenmaal vaak gevoelige dingen in mijn leven voor waar ik in rl niet met anderen over kan praten, maar wat ik soms wel kwijt moet. (ik heb een hekel aan moeten, maar zo is het nu eenmaal anders kook ik zelf over)
Ik zit in een dubbele 2 strijdt. Dat van vrienden kwetsen maar ook dat ik ontzettend graag een fotolezing wil doen die hier komt te staan zodat jullie mij nog beter leren kennen. Want hoewel ik jullie nooit in levende lijven heb gezien zijn jullie mij wel dierbaar ookal kom ik niet dagdagelijks.
Wanneer er mensen zijn die mijn foto zouden willen lezen, is het dan mogelijk dat ik deze via pb stuur en jullie de reactie in dit topic zetten?

Huhuhu vermijdend ben ik zekers. wink

Ik ben gewoon zeer benieuwd wie er mee aan het lopen zijn op mijn levenspad. Ik ervaar namelijk de laatste maanden een positieve energie om mij heen.(krijg ik ineens de slappe lach, om iets grappigs wat ik met een dierbare dode ooit meegemaakt heb) Ik heb altijd begrepen dat je die hulp enkel krijgt als die nodig is. Ik snap niet zo goed waarom die energie er is omdat ik vanuit mezelf al zo goed bolder. Tof vind ik het wel! Omdat ik denk dat het bekenden zijn. Ben alleen benieuwd waarom ze zich zo laten voelen en of ik op de manier hoe ik nu met ze communiceer de kop op de spijker sla.

Jeps ik ben me ervan bewust dat ik zo een fotolezing niet echt makkelijk maak. Maar alle info is welkom hoor! Hoeft niet expleciet een antwoord te zijn op mijn vragen want zo vind ik het ook prima. Ik wil mezelf beter leren kennen.

Verders weet ik het ook niet, voor de mensen die mij volgen, Mick begint weer met zijn benauwdheid, Vida mijn papflesserd is 27 mei 1 jaar geworden en ik heb me vandaag een super lieve 4 teen schildpad aangeschaft na een nacht wikken en wegen. grin
Hij was namelijk met 3 en toen ik verliefd op hem werd was ik in staat ze alle 3 te kopen (want 1 alleen laten zitten is zielig) gelukkig deed de pin het niet en kwam mijn verantwoordelijkheidsgevoel naar boven dat ik er eerst een nachtje over moest denken (nu ja de nachtdienst vliegt voorbij hoor met dit soort denkstof) Grappige van alles is dat het lot diezelfde dag al bepaald had, want na mij kwam er iemand die er 2 van de 3 meegenomen heeft en stomtoevallig mijn poepertje niet. grinDat noem ik bestemd.

Groetjes,
Dees
Delen:
Duifje
Duifje jun 5 '11
Stuur maar naar mij.... ik wil best een poging wagen.
Spud
Spud jun 8 '11
Hé dat is tof Duifje, hoe kan jij mijn foto het beste lezen?
Alleen mijn hoofd of dat je ook mijn achtergrond nog ziet? Mag ik daarbij iets vasthouden of moet dat werkelijk alleen ik zijn?
Voor het beste leesresultaat.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki