Ik wil hier ook graag even op reageren.
Ik ben hier terecht gekomen omdat ik inderdaad graag mijn foto wilde laten lezen. Ik ben echter wel blijven hangen, ondanks dat ik zelf geen gave heb (of heb ontwikkeld). Ik probeer zoveel mogelijk informatie op te zuigen. Ik post zelf niet zoveel, omdat ik mijns inziens geen toevoeging ben. Zoals al gezegd heb ik niet de gave om mensen te helpen of van adviezen te voorzien. Ik heb geen ervaringen op spiritueel gebied om te delen.
Maar op dit forum lees en leer ik wel veel.
Ik ben er dan ook bijna dagelijks te vinden, maar om iets te posten.. Zover ben ik nog lang niet ben ik bang
Ik leer mezelf stukje bij stukje beter kennen, doordat ik door jullie allemaal over mezelf en mijn leven en het universum ben gaan nadenken en dat vind ik opzich al en hele mooie ervaring.
Dus dank allemaal voor het inzicht in mijn leven.
Liefs Merel
Jij straalt op de een of andere manier een positief gevoel uit!
en dat is voor iedereen positief, ( neem ik aan)
je staat open...
overweegd dingen, en vraagt om advies...
dit is iets anders als, sommige mensen die echt de energie uit mensen zuigen,
en dit zijn er eigenlijk maar weinig gelukkig...
( die vragen of je wil lezen voor hun...)
maar kom niet te dichtbij...
ze zijn dan gewoon nieuwsgierig, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen, als je nog nooit zoiets gedaan
hebt, als bijvoorbeeld, je foto laten lezen
... sommigen houden zich gewoon stug vast aan een zelf-beeld die ze zouden willen zijn, en wat ze niet willen... als een fotolezer dan iets uit de foto haalt, wat ze niet willen inzien, is dit gewoon zonde van de energie, want een foto laten lezen, vind ik, is iets waar de "foto-lezer(s)" soms echt een heel werk van maken ...
en daarom wordt dit gezegt, van eerst een paar berichten en dan pas foto-lezen... sommige plaatsen zelf een foto, en komen nooit meer terug
dat is niet leuk voor iemand die er een heel werk van maakt!
dus om te voorkomen dat iedereen gewoon voor de fun een foto plaatst, en vervolgens geen feedback geeft, of gewoon melige vriendinnen die overal raar over lopen te doen, is dat niet leuk, natuurlijk
je snapt wel dat zo iemand op elke "lezer" commentaar zit te leveren, terwijl
het soms een stukje inzicht is...
Merel-Marij, voel je niet aangesproken wil ik zeggen, want jij bent wel degenlijk een toevoeging
juist door de dingen die jij je soms afvraagt, komen andere weer tot een conclusie, waar normaal nooit aan gedacht wordt
dat is geven en nemen, (onbewust)
tenminste, zo is het bij mij dan, hoor!
de kennis ontdek ik vaak pas, als het gevraagt wordt
en dat is (h)erkenning en ook een stukje inzicht!
groetjes Moonflowertje