Loading...
nl

Te eerlijk??

Moon_adamanta
Moon_adamanta jun 1 '11
Soms vraag ik mij weleens af ben ik te eerlijk naar mensen toe? of te hard?

De laatste tijd gebeurd het steeds meer dat ik een legging doe of een foto lees en dan geen enkele reactie krijg maar het zijn meer de foto,s

Dan denk ik ben ik te eerlijk of te hard?

wat is jullie mening?

Moontje
Delen:
Emuca
Emuca jun 1 '11
Welnee joh! smileVergeet niet dat er ook altijd wel mensen zijn die even langs komen en hun foto neergooien en nooit meer terugkomen.

Je bent nooit te eerlijk... als mensen eerlijkheid niet aankunnen ligt het meer aan hen dan aan jou. Vind ik dan.
Serenity
Serenity jun 1 '11
Hier lieverd ik vond voor mezelf hier 'toevallig' erg recent een antwoord, dat wil niet zeggen dat het jouw antwoord zal geven maar wellicht wel wat stof om over na te denken. ^^

Dagtekst van zaterdag 28 mei 2011.
"Je wordt bewoond door gedachten, gevoelens, verlangens,…bepaalde mensen of bepaalde dingen trekken je aan, terwijl andere je afstoten…
Denk je dat jijzelf het altijd bent die zich vrij uitdrukt of handelt?
Nee, ook al heb je enige moeite het toe te geven, in werkelijkheid zijn die gedachten, die gevoelens, dat gedrag vaak uitingen van voorouders die tijdelijk in jou hun intrek komen nemen.
Zij zijn het die via jou reageren, eisen, protesteren.
De Inwijdingswetenschap noemt ze familiegeesten.
Waarom is het soms zo moeilijk het gedrag van bepaalde personen te verklaren?
Omdat we onvoldoende rekening houden met het feit dat een mens de som is van alle wezens die hij in zich draagt, en dat hij meestal negeert wie ze zijn en wat ze via hem willen bereiken."
&
Dagtekst van zondag 29 mei 2011.
"Ieder van ons is een individuele entiteit die zijn eigen leven heeft.
Maar we zijn niet alleen, wij zijn onderdeel van een geheel en het vraagstuk waarvoor we gesteld worden, is te weten hoe we de noden van het individuele leven kunnen verzoenen met die van het collectieve leven.
Elk individu is bijzonder, de kosmische Intelligentie heeft deze diversiteit van wezens geschapen en we moeten niet proberen ze te nivelleren of te standaardiseren.
Eenieder heeft het recht zich te uiten met zijn verschillen, zijn oorspronkelijkheid, maar op voorwaarde dat hij zich harmoniseert met het geheel, zoals in een orkest.
Wat een verschillen zijn er qua vorm, materiaal en geluid tussen de viool, de cello, de piano, de hobo, de fluit, de harp, de trompet, de bekkens, de grote trom!
Maar uit die verscheidenheid komt een volmaakte harmonie voort."
&
Dagtekst van maandag 30 mei 2011.
"Hoeveel mensen beroemen zich erop de waarheid te spreken, terwijl ze vaak beter hadden kunnen zwijgen!
Zo is er bijvoorbeeld een man die aan een vriend toevertrouwt dat de houding van zijn vrouw hem doet twijfelen of zij hem niet ontrouw is. En de vriend, die weet hoe de vork aan de steel zit, vindt het zijn plicht om de
waarheid te vertellen: hij bevestigt dat zijn vrouw hem inderdaad bedriegt.
Resultaat: de echtgenoot, ziek van jaloezie, betrapt uiteindelijk zijn vrouw en haar minnaar, doodt hen met een revolver, en jaagt zich vervolgens in wanhoop een kogel door het hoofd.
Je zult vinden dat het een nogal simplistische voorstelling van zaken is, maar dat is niet zo.
Kijk eens naar al het kwaad dat mensen doen onder het voorwendsel de waarheid te vertellen!
De waarheid is een uitstekende zaak, maar op voorwaarde dat je eerst bij de wijsheid te rade gaat om te weten hoe, wanneer en tot wie je haar kunt zeggen.
Zo niet, is niets rampzaliger dan de waarheid zolang de wijsheid er niet is om haar te doseren, te richten, en natuurlijk ook de liefde. Want deze drie horen bij elkaar en moeten altijd samen optrekken: de liefde, de wijsheid en de waarheid."
Omraam Mikhaël Aïvanhov
Groene_heks
Groene_heks jun 2 '11
Dat is precies de reden dat ik pas na 25 berichten voor iemand de kaarten leg.
Ik wil graag helpen met inzichten, maar ga dat niet voor de kat zijn jeweetwel doen smile
Moon_adamanta
Moon_adamanta jun 2 '11
dat is waar hoewel de lezingen die ik laast heb gedaan waren toch wel voor mensen die hier wat vaker kwamen sinds ik de reading heb gedaan zie ik ze niet meer tonguenouja

Moontje
Groene_heks
Groene_heks jun 2 '11
De meeste mensen komen hier ook alleen voor readings, en dat mag, die mogelijkheid is er.
Jij stelt zelf jouw eigen regels, sommigen hier hebben er geen moeite mee, maar anderen weer wel, maak je eigen voorwaarden als het je stoort wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 2 '11
Soms zijn mensen het ook gewoon vergeten. Wat ik meestal doe is ze ook nog een PB sturen om te laten weten dat ik ze gelezen heb, met de vraag of ze een reactie willen plaatsen. Ook wacht ik vaak wel of ik iemand zie terugkomen op het forum en ook nog andere berichtjes plaats.

Helaas zijn er soms mensen die wel vragen, maar niets teruggeven. Zo heb ik bijvoorbeeld voor kaartleggingen de 25 berichten regel. Alleen maar om te stimuleren dat ze hier ook posten.

Je zou bijvoorbeeld in een fotoleestopic ook even kunnen zeggen dat je graag de foto wilt lezen als ze zich eerst even voorstellen in het voorstel forum, bijvoorbeeld. Dat nodigt al meer uit om ook aan Merudi te gaan bijdragen.

Ik geloof dat Merudi werkt, omdat iedereen bijdraagt en iets voor een ander doet. Dit werkt tot nu toe altijd heel erg goed, maar soms zitten er mensen bij, die helaas er anders mee omgaan.

Twijfel dus niet aan je eigen eerlijkheid en lezingen, want het ligt daar zeker niet aan!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 3 '11
helemaal mee eens!
Merudi is niet alleen om foto's te lezen, of kaarten te laten leggen!
ik moet zeggen dat ik wel een hoop leer, door de mening van een ander, waar ik dan weer een eigen visie op heb...
daarvan, leer ik mezelf goed kennen, stukje bij beetje wink
het is voor mij niet meer dan normaal, dat mensen zich eerst voorstellen, het is niet verplicht, natuurlijk, maar ik vind als je een foto wil laten lezen, dat je eigenlijk wel een beetje moeite zou kunnen doen, en goodwill tonen, dmv je eigen iig voor te stellen...
en daarmee bedoel ik niet, dat je je hele levens verhaal moet gaan vertellen, maar meer een paar regeltjes ter kennismaking blush

groetjes moonflowertje
Merel-Marij
Merel-Marij jul 3 '11
Ik wil hier ook graag even op reageren.

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik inderdaad graag mijn foto wilde laten lezen. Ik ben echter wel blijven hangen, ondanks dat ik zelf geen gave heb (of heb ontwikkeld). Ik probeer zoveel mogelijk informatie op te zuigen. Ik post zelf niet zoveel, omdat ik mijns inziens geen toevoeging ben. Zoals al gezegd heb ik niet de gave om mensen te helpen of van adviezen te voorzien. Ik heb geen ervaringen op spiritueel gebied om te delen.
Maar op dit forum lees en leer ik wel veel.

Ik ben er dan ook bijna dagelijks te vinden, maar om iets te posten.. Zover ben ik nog lang niet ben ik bang smile

Ik leer mezelf stukje bij stukje beter kennen, doordat ik door jullie allemaal over mezelf en mijn leven en het universum ben gaan nadenken en dat vind ik opzich al en hele mooie ervaring.

Dus dank allemaal voor het inzicht in mijn leven.

Liefs Merel
Serenity
Serenity jul 3 '11
Hoi hoi Merel-Marij (twee prachtige mooie namen trouwens!)
Het schijnt dat iedereen paranormale gaven heeft alleen de weg naar de gaven is moeilijk om te vinden wellicht onvindbaar waneer je juist zoekt.
Waneer je zo nu en dan wat leest over de spiritualiteit of paranormaliteit bijvoorbeeld voor het slapen gaan een uurtje en voor de rest van de dag je dagelijkse dingen doe en daarmee lekker aards bezig zijn kan het heus geen kwaad.
Alleen waneer je er continu mee bezig bent, ben je zoekend, soms kan je je het paranormale inbeelden waneer je dat graag wilt zien, a blindspot.
Je ziet dan de werkelijkheid dan niet meer wat er daadwerkelijk gebeurt in je omgeving en dat word dan lastig om dan lekker aards bezig te zijn voor jezelf te gronden.
Een goede gronding is volgens mij wel een pré, waneer jij grip op je gevoelens en emoties hebt door ze te begrijpen van de oorzaken en gevolgen die ze teweeg brengen dan kan je denk ik, een boel meer inzicht kweken.
Omdat je jezelf kan plaatsen in andermans emoties en gevoelens, daarna kan je je eigen mening geven vanuit je gevoel omdat je ondertussen je eigen gevoelens ken en herken dan kan je er ook meewerken.
Maar het leven is mystiek wellicht moet je heel heel ander pad bewandelen om daar te komen, jij bent vrij om te doen en laten wat je zelf wilt mits je anderen geen schade aandoet! ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 3 '11
Origineel bericht van: Merel-Marij
Ik wil hier ook graag even op reageren.

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik inderdaad graag mijn foto wilde laten lezen. Ik ben echter wel blijven hangen, ondanks dat ik zelf geen gave heb (of heb ontwikkeld). Ik probeer zoveel mogelijk informatie op te zuigen. Ik post zelf niet zoveel, omdat ik mijns inziens geen toevoeging ben. Zoals al gezegd heb ik niet de gave om mensen te helpen of van adviezen te voorzien. Ik heb geen ervaringen op spiritueel gebied om te delen.
Maar op dit forum lees en leer ik wel veel.

Ik ben er dan ook bijna dagelijks te vinden, maar om iets te posten.. Zover ben ik nog lang niet ben ik bang smile

Ik leer mezelf stukje bij stukje beter kennen, doordat ik door jullie allemaal over mezelf en mijn leven en het universum ben gaan nadenken en dat vind ik opzich al en hele mooie ervaring.

Dus dank allemaal voor het inzicht in mijn leven.

Liefs Merel


Jij straalt op de een of andere manier een positief gevoel uit!
en dat is voor iedereen positief, ( neem ik aan)
je staat open...
overweegd dingen, en vraagt om advies...
dit is iets anders als, sommige mensen die echt de energie uit mensen zuigen,
en dit zijn er eigenlijk maar weinig gelukkig...
( die vragen of je wil lezen voor hun...)
maar kom niet te dichtbij... shocked
ze zijn dan gewoon nieuwsgierig, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen, als je nog nooit zoiets gedaan
hebt, als bijvoorbeeld, je foto laten lezen wink... sommigen houden zich gewoon stug vast aan een zelf-beeld die ze zouden willen zijn, en wat ze niet willen... als een fotolezer dan iets uit de foto haalt, wat ze niet willen inzien, is dit gewoon zonde van de energie, want een foto laten lezen, vind ik, is iets waar de "foto-lezer(s)" soms echt een heel werk van maken ...
en daarom wordt dit gezegt, van eerst een paar berichten en dan pas foto-lezen... sommige plaatsen zelf een foto, en komen nooit meer terug shockeddat is niet leuk voor iemand die er een heel werk van maakt!
dus om te voorkomen dat iedereen gewoon voor de fun een foto plaatst, en vervolgens geen feedback geeft, of gewoon melige vriendinnen die overal raar over lopen te doen, is dat niet leuk, natuurlijk
je snapt wel dat zo iemand op elke "lezer" commentaar zit te leveren, terwijl
het soms een stukje inzicht is...
Merel-Marij, voel je niet aangesproken wil ik zeggen, want jij bent wel degenlijk een toevoeging wink
juist door de dingen die jij je soms afvraagt, komen andere weer tot een conclusie, waar normaal nooit aan gedacht wordt winkdat is geven en nemen, (onbewust)
tenminste, zo is het bij mij dan, hoor!
de kennis ontdek ik vaak pas, als het gevraagt wordt wink
en dat is (h)erkenning en ook een stukje inzicht!

groetjes Moonflowertje
Merel-Marij
Merel-Marij jul 4 '11
Hoi Moonflowertje,

Ik voel me ook niet aangesproken hoor, maar ik dacht, ik zal de andere kant even belichten smile
Er zijn er vast meer als ik die wel volop interesse hebben, maar niet zeker genoeg zijn om iets te posten ofzo. En dat het daarom lijkt alsof ze afhaken, maar ze er nog wel zijn en alleen lezen en leren?
Ach ik ratel ook maar weer wat;)

In elk geval bedankt voor je lieve woorden.

Groetjes Merel
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 4 '11
inderdaad... dat zou ook kunnen!

wat heel erg fijn is voor degene die de foto leest, is
een bevestiging, eigenlijk...
helaas, gebeurt dit niet altijd...
en dat is dus gewoon heel erg jammer ( vind ik dan)

groetjes Moonflowertje
Merel-Marij
Merel-Marij jul 4 '11
Ja, daar heb je absoluut gelijk in.
Is niet alleen jammer, maar ook niet netjes.

Groetjes Merel
niels
niels jul 4 '11
Als er iemand voor mij een foto leest geef ik altijd feedback (als ik het niet vergeet :D) en waarom?
Dan kan ik het voor mijzelf allemaal een beetje op een rijtje zetten. Dan kan het soms zijn bij dingen waarvan ik in de eerste plaats dacht hier zitten ze compleet naast het toch bleek dat er iets van klopte laugh

Heel veel liefs
Niels

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki