Loading...
nl

Waar is het licht?

MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 31 '11
mijn vraag is eigenlijk;
Hoe kan je een geest, auralifter, of entiteit naar het licht helpen, als je zelf niet weet waar dit licht te vinden is?

ik bedoel; ik wil best helpen... alleen hoe?
ik weet zelf niet eens waar het licht is?

als ik het eerlijk moet zeggen, zou ik het aan mijn gids vragen, als het op mijn pad komt!
heeft zo'n entiteit dan geen gids?

ik weet wel dat in 1 van de pyramides het op de muur staat geschreven, in het egyptisch ( van vroeger)
als je verdwaald bent, kun je daar terecht...
?
groetjes moonflowertje
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 31 '11
wel heb ik deze vraag uiteraard gevraagd aan andere mensen, waarvan 1 iemand antwoorde:
Je moet de geest of hoe je het ervaart of wilt noemen in gedachten in een bol van licht doen, zie voor je dat alles om de geest heen volledig licht is en draag dan de bal op handen en gooi deze heel krachtig omhoog. Dit is een goede simpele manier om geesten naar het licht te sturen.
Brand wel altijd eerst witte salie om de ruimte te reinigen en doe ook eerst wat oefeningen om goed te aarden en bescherm jezelf door ook eerst jezelf in gedachten in een witte bol van licht te plaatsen.

Toch is mijn advies nooit zelfstandig met entiteiten aan de slag te gaan, maar met een paragnost samen.

Bron: http://www.goeievraag.nl/vraag/entiteit-licht-sturen-licht-vinden.192312

mijn binnenste zegt echt keihard: NEE!!
dit klopt niet...

hehe laugh
hmmz... ik ga toch het licht vinden! al is het 't laatste wat ik doe shockedvinden zal ik het!
hoe kan het zo zijn, dat sommige mensen die overlijden, het licht niet kunnen vinden?
en anderen juist wel?
kan het zo zijn dat mensen die het licht niet kunnen vinden, misschien niet gehaald worden?
of dat de rest van het "groepje" allemaal nog op aarde zijn?
misschien is diegene nog niet klaar, en zal eerst nog wat "oude was" moeten wassen, drogen en strijken, pas als ze daarmee klaar zijn, mogen ze door?
en dan niet naar het licht... zoals van de zon, maar eerder licht van verlicht worden, verlost ofzoiets?
als je daarmee naar de "andere" zijde gaat, heb je nog teveel bagage bij je...
dus dan ben je zwaar, pas als je leert loslaten( de aardse dingen) dan is daar de weg...
pfffff amen winken bedankt Gids!

^^ ( soms moet je gewoon ff stilstaan, om weer een stap vooruit te kunnen!)

zo kan je dus een auralifter, entiteit, of geest helpen
tenminste, daarvoor is dan wel een stukje respect naar diegene toe, en van diegene een stukje inzicht vereist!

licht moet gezien worden als "verlicht"
tegenovergestelde van verzwaard...
en niet als in het zonnetje gezet worden shocked

voor mijn gevoel klopt dit, wat mijn gids zegt... alleen ik kan niet zo heel snel typen... ik bedoel, het komt als een rampampam in mijn gedachten binnen, daarbij zie ik ook een beeld, wat je je voor moet stellen als een stukje inzicht...
en mijn intuïtie geeft me een gevoel, van dit is de waarheid...
die overigens, waarschijnlijk door iedereen anders wordt geïnterpreteerd smile

groetjes moonflowertje wink
Serenity
Serenity mei 31 '11
Er zijn wellicht zoveel manieren dat je misschien je je eigen manier creëer wat voor jouw goed werkt immers het gaat toch om de intentie.

Jij maakt de wereld die om je heen is terwijl iedereen de wereld anders ervaart ervaren we we de zelfde gevoelens en emoties maar dan op ieders eigen manier, gradaties, vormen enz.

Wat voelt voor jouw goed?

Oke ik snap trouwens wel dat je een handreiking wil hebben daardoor vergemakkelijkt de situatie wel maar staar jezelf alsjeblieft niet blind daarop immers alles is relatief.

Ik stuur entiteiten naar een piramide met erachter licht, gewoon om een item te hebben om hem ernaartoe te sturen.
Net zoals je symbolen hebt en krachtwoordjes die je doorlinken naar een bepaald gevoel en dat gevoel dat geeft je een uitstraling, tot zover ik weet in ieder geval. ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 31 '11
hihi.. ik heb een stukje inzicht! en jij zegt: staar jezelf niet blind laugh
ik ga het sowieso niet uitproberen, hoor...
daarvoor moet ik eerst wat zekerder worden wink
ik bedoel, voor de dingen die ik soms doorkrijg, heb ik altijd een bevestiging nodig... en meestal blijkt achteraf, dat dit eigenlijk niet nodig is... maarja, das achteraf shocked
maar deze ingeving voelt voor mij als een grote stap vooruit...
tongue
Emuca
Emuca mei 31 '11
Staar jezelf niet blind zegt al genoeg.. Kijken doen we met onze ogen en in het licht. Iemand in het licht zetten kan dus net zo goed het 'openen van de ogen zijn' Ofwel mensen/zielen/entiteiten een inzicht geven.. een duwtje in de goede richting... dat soort dingen. smileWant het licht is overal.. je moet alleen je oogjes openhouden.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 31 '11
jah... dat bedoel ik ook; inzicht
maar wel op een respectvolle manier...
niet de les lezen dus...
ik denk dat er mee bedoelt wordt, dat je iemand (die hulp nodig heeft) kan verlichten... al is het alleen maar door, te luisteren ...

aardsgebonden zijn, daar komt het door...
"nog niet klaar zijn"
groetjes
Serenity
Serenity mei 31 '11
Uhm ik bedoelden met het 'alsjeblief niet blind staren' op de handreikingen zoals de boeken van God of Leringen of andere protocollen en regeltjes want elke situatie is eigenlijk uniek op zichzelf .
Dus blijf je open opstellen voor diverse mogelijkheden van oplossingen voor een situatie en dan is het aan jouw om de meest harmonieuze oplossing met zo min mogelijk schade en/of leed uit te kiezen dus uhm tja ik zeg altijd ('altijd'=relatief ^^) tegen mezelf vanuit een verstandig hart een harmonieuze oplossing creëren .

Tja je kan misschien niet de toekomst voorspellen maar als je alle oorzaken en gevolgen gaat uitstippen dan vat je de linken met elkaar wel maar wil niet zeggen dat dat ook de waarheid is (tja 'waarheid'=relatief) .
Wat je er uiteindelijk meedoet dat heeft zo zijn gevolgen; en deze linken kan je als 'een' eventuele mogelijkheid wel uitstippelen en rekening ermee houden en daarmee stel je jezelf wat meer open, vind ik.

Maar even ontopic te blijven want ik dwaal weer af namelijk ^^.
Inzicht, geruststellen, aanmoediging, hopen en geloven dus vertrouwen dat alles goed komt vanuit je intentie, je liefde.
Groene_heks
Groene_heks mei 31 '11
Yup daarom schreef ik ook dat het licht in jezelf zit smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
mijn vraag is eigenlijk;
Hoe kan je een geest, auralifter, of entiteit naar het licht helpen, als je zelf niet weet waar dit licht te vinden is?

ik bedoel; ik wil best helpen... alleen hoe?
ik weet zelf niet eens waar het licht is?

als ik het eerlijk moet zeggen, zou ik het aan mijn gids vragen, als het op mijn pad komt!
heeft zo'n entiteit dan geen gids?

ik weet wel dat in 1 van de pyramides het op de muur staat geschreven, in het egyptisch ( van vroeger)
als je verdwaald bent, kun je daar terecht...
?
groetjes moonflowertje


Dit is eigenlijk heel makkelijk te beantwoorden en heb ik zelf al vaak toegepast. Ik maak contact met de entiteit, geest en aurlifter. Ik vraag hem dan of hij wel weet dat hij overleden is. Meestal is dat besef er niet. Als dat besef er komt, en dan geef ik de intentie mee, dat het voor de geest tijd is om verder te gaan. Dat hij hier niet meer hoeft te zijn. Als hij dan vraagt hoe hij verder moet, zeg ik hem om omhoog te kijken en naar het licht te gaan. Omdat ik niet twijfel en de intentie geef dat het zo is, is het er ook. De entiteit ziet het licht en kan er dan naartoe.

Als de entiteit het niet kan, vraag dan waarom de twijfel er is, en dat hij beschermd wordt en dat het veilig is. Uiteindelijk is het niets anders dan met iemand in gesprek gaan en uitleggen wat er met de entiteit aan de hand is. Meestal weten ze het niet, en doen ze het niet bewust. Alleen neemt niemand echt de tijd om met ze te communiceren en ze inzicht te geven.

Dit is in ieder geval mijn manier, maar tot nu toe altijd zeer succesvol. Ik heb zelfs een keer na afloop de moeder van de entiteit langs gehad, die me zeer bedankte dat haar zoon eindelijk over was en nu bij haar was. Prachtig om te ervaren!
Serenity
Serenity mei 31 '11
Wauw, da's adembenemend om te lezen Nims.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 1 '11
das inderdaad een hele mooie dankbare bevestiging!
bedankt voor de uitleg laugh
ik heb er zelf geen ervaring mee, en ik ben er liever goed op voorbereid...
want ik weet, ik sta soms zelfs te open voor dit soort situaties, en zit in zo'n versnelling dat ik het amper kan bijhouden...
shocked
ik durf mezelf ook eindelijk paranormaal begaafd te noemen, eerst zocht ik altijd nog een verklaring voor de dingen, hehe
(beetje onzeker)
gelukkig heb ik gevraagd om zo af en toe een bevestiging, tussendoor, aan mijn gids...
en die krijg ik ook heel vaak!
mijn gids is Deze Kleur ongeveer, tenminste... dat denk ik, omdat ik die kleur zo'n beetje mijn hele leven al zie...
groetjes wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki