Zonder vorige reacties gelezen te hebben, reageer ik op wat ik voel, zie en/of hoor bij jou foto.
Een jonge vrouw met veel verschillende kanten. Ik voel onzekerheid bij je die diep zit en voor mijn gevoel niet zozeer gaat over uiterlijkheden maar meer over wat je kunt en wat je talenten zijn.
Anderzijds voel ik een hele sterke wil en maak je heel veel plannen van wat je allemaal wilt in je leven. Ik zie jou als klein meisje boos stampvoetend als je je zin niet kreeg
Je kunt er nog steeds niet zo goed tegen als dingen anders lopen dan dat je had verwacht of gewild, al voel ik wel de kracht bij jou om mee te gaan met (plotselinge) veranderingen en je niet te verzetten. Behálve als jij vanuit je hart een beslissing neemt of een doel hebt, dan ga je ervoor, en laat je je door niets of niemand weerhouden.
Alleen voel ik nog een wens bij jou dat je nog meer je daadkracht kan ontwikkelen.
Wat heb jij met vliegtuigen? Ik voel twijfel of ik dat letterlijk moet nemen, dat je verlangen hebt om ver weg te reizen, of dat je wel eens 'wegvliegt' van de realiteit; in de vorm van dagdromen bijvoorbeeld. Of heb je de wens om stewardess te worden? Je zou hier goed in zijn is mijn gevoel, je bent nml. communicatief vaardig, behalve als het gaat om je eigen gevoelens en emoties. Dan klap je dicht. Ook ben je hulpvaardig naar mensen toe, maar ik zie jou niet in de verzorging of verpleging. Meer zakelijke dienstverlening voel ik bij je. Grappig, ik hoor een kinderliedje 'Op de step op de step' .. Ik kan er niet achterkomen wat dat betekent, misschien zegt jou het iets. Je houdt in ieder geval wel van vaart
Snel snel, ik zie je voorbijvliegen. Aan treuzelen heb je een hekel, 'Schiet nou eens op!' hoor ik je zeggen.
In hoog tempo wil je leren, en veel ontdekken... Maar weet je dat stilstand of het wat langzamer aandoen soms ook erg goed is om eens goed te voelen wat je ziet, voelt en opmerkt?
Lieve groetjes,
Marjanne