Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Naddi
Naddi mei 30 '11
Hallo,

Ik ben heel erg benieuwd naar de informatie die jullie van mijn foto kunnen aflezen grin

Alvast bedankt.

Liefs Naddi


Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '11
Hoi Naddi,

Ik lees graag je foto. Is alweer eventjes geleden voor me, maar ik heb het gevoel dat ik het nog wel kan.

Ik zie dat je verschillende kanten in je. Erg ondeugend, dan weer erg onzeker maar ook heel erg lief en zacht. Het is een mix, die in mijn ogen nog wat meer geintegreerd mag worden. Dit klinkt misschien cliché, maar het hoort ook een beetje bij je leeftijd. Eigenlijk ben je goed bezig met het zoeken naar jezelf. Want daar ben je serieus mee bezig. Je wilt weten wie je bent, wat je drijft en waar je passie zit. Want je hebt het gevoel dat je een belangrijke taak hebt op deze aarde en die wil je graag gaan invullen.

Ik zie jou graag mensen helpen, en mensen kunnen ook heel makkelijk dingen aan jou vertellen. Soms hoor je dingen waarvan je je afvraagt waarom mensen jou dat toevertrouwen. Dit komt gewoon omdat dat kan bij jou.

Je hebt een groot hart, maar pas op om niet gekwetst te raken. Hier ben je in het verleden wel een aantal keer tegenaan gelopen, dus heeft je wel iets voorzichtiger gemaakt.

Je houdt van lekker eten, maar wel gezond. Je bent begaan met goede ingrediënten en ben je soms ook vegetarisch?

Spontaan en energiek ben je ook. Natuur is jouw passie en voel je je helemaal in thuis. Genieten en soms mag je jezelf iets minder serieus nemen wink.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben heel benieuwd wat je ervan vind en of het een beetje klopt.

Groetjes Julien.
Naddi
Naddi mei 31 '11
Heel erg bedankt! En het klopt idd!
Ik wil graag vegetarisch zijn, maar dat mag niet van mijn ouders. Moet soms vlees eten...:( Wat ik helemaal niet wil. Haha.
Ik hou echt van mensen/dieren te helpen! Heb ik echt een hart voor laugh!
2 kanten heb ik idd ook. Beetje lastig maar gaat steeds beter!

Ik heb echt respect voor!

Nogmaals heel erg bedankt! En je kan het idd nog steeds heel goed.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '11
Hey dank je voor je reactie! Leuk om te zien dat ik het nog niet verleerd ben wink.
Caius
Caius jun 1 '11
Hoi Naddi,

Na Nims, wil ik ook kijken of ik het niet verleerd ben.
Hier twijfel ik een beetje over. Iets wat Nims vast niet gedaan heeft wink

Ik zie een slimme en lieve jonge vrouw.
Dit weet je zelf ook en het is iets waar je trots op mag zijn! Twijfel hier in de toekomst niet aan.
Verder ben je ook een mooie vrouw, iets waar je vaak aan twijfelt, maar wat echt niet nodig is! Je bent veel met uiterlijk bezig en hoe jij overkomt op andere mensen. Hierdoor gaat er wat spontaniteit verloren. Iets minder nadenken en lekker genieten.
Je bent wat onzeker, wat niet nodig is. Komt deze onzekerheid, doordat je vroeger veel gepest bent?
Spontaan en gezellig ben je. Mensen zijn graag bij jou en voelen zich bij jou op hun gemak.
Je voelt energiën goed aan maar je weet hier nog niet goed mee om te gaan.
Je bent makkelijk beïnvloedbaar en dan vooral op het gebied van relaties. Luister hierin goed naar je intuïtie. Intuïtie, daar kan jij zeker op vertrouwen!
Verder maak je graag verre reizen.
Je danst graag, iets met stijldansen?
Naddi
Naddi jun 1 '11
Hoi Caius,

Ik vind dit echt leuk om te lezen!
Twijfelen doe ik inderdaar heel vaak.
Vroeger ben ik vaak gepest op school maar ook door omstandigheden hier thuis toen mijn half zus nog hier woonde.
Klopt helemaal dat ik dat goed kan voelen, vind het alleen heel lastig om te plaatsen en te zeggen wat ik voel.
Ik zou echt heel graag op reis willen gaan laugh.
Dansen met uitgaan vind ik helemaal geweldig om te doen. Stijldansen heb ik nog nooit gedaan.

Heel erg bedankt dat je mijn foto wou lezen!

Vind het heel bizonder!
En volgens mij ben jij het ook nog niet verleerd laugh!
Caius
Caius jun 1 '11
Hoi Naddi,

Graag gedaan laugh
Kennelijk kan ik het nog steeds.
Ik heb de neiging om als het een keer fout gaat, er mee te stoppen. Vandaar dat ik het een tijdje niet gedaan heb.
Mijn lezing voor die van jou ging niet helemaal goed, maar dat komt volgens mij ook omdat zij er niet voor open stond.
Ik heb nu een beetje op safe gespeeld, maar ik ben erg benieuwd of nog iemand je foto gaat lezen.
Over het reizen... pak die kans, hij komt vanzelf smile
En over het dansen ... stijldansen, ik doe daar aan. Het zal denk ik ook iets voor jou zijn!
Bedankt voor je reactie en welkom hier op Merudi.
Marjanne
Marjanne jun 3 '11
Zonder vorige reacties gelezen te hebben, reageer ik op wat ik voel, zie en/of hoor bij jou foto.
Een jonge vrouw met veel verschillende kanten. Ik voel onzekerheid bij je die diep zit en voor mijn gevoel niet zozeer gaat over uiterlijkheden maar meer over wat je kunt en wat je talenten zijn.
Anderzijds voel ik een hele sterke wil en maak je heel veel plannen van wat je allemaal wilt in je leven. Ik zie jou als klein meisje boos stampvoetend als je je zin niet kreeg smileJe kunt er nog steeds niet zo goed tegen als dingen anders lopen dan dat je had verwacht of gewild, al voel ik wel de kracht bij jou om mee te gaan met (plotselinge) veranderingen en je niet te verzetten. Behálve als jij vanuit je hart een beslissing neemt of een doel hebt, dan ga je ervoor, en laat je je door niets of niemand weerhouden.
Alleen voel ik nog een wens bij jou dat je nog meer je daadkracht kan ontwikkelen.
Wat heb jij met vliegtuigen? Ik voel twijfel of ik dat letterlijk moet nemen, dat je verlangen hebt om ver weg te reizen, of dat je wel eens 'wegvliegt' van de realiteit; in de vorm van dagdromen bijvoorbeeld. Of heb je de wens om stewardess te worden? Je zou hier goed in zijn is mijn gevoel, je bent nml. communicatief vaardig, behalve als het gaat om je eigen gevoelens en emoties. Dan klap je dicht. Ook ben je hulpvaardig naar mensen toe, maar ik zie jou niet in de verzorging of verpleging. Meer zakelijke dienstverlening voel ik bij je. Grappig, ik hoor een kinderliedje 'Op de step op de step' .. Ik kan er niet achterkomen wat dat betekent, misschien zegt jou het iets. Je houdt in ieder geval wel van vaart smileSnel snel, ik zie je voorbijvliegen. Aan treuzelen heb je een hekel, 'Schiet nou eens op!' hoor ik je zeggen.
In hoog tempo wil je leren, en veel ontdekken... Maar weet je dat stilstand of het wat langzamer aandoen soms ook erg goed is om eens goed te voelen wat je ziet, voelt en opmerkt? smile

Lieve groetjes,
Marjanne
landa
landa jun 3 '11
Hoi,


ik ga dit voor de eerste keer proberen....mocht je je jezelf niet herkennen in wat ik zeg....neem vergeef het me dan aub....maar ik doe dit omdat ik erg getrokken wordt door een je foro en mn gevoel zegt dat ik t moet proberen zonder de reacties te lezen zodat t me niet kan beinvloeden in wat ik lees in deze foto!Ik zie een bijzonder mooi mens vanbinnen uit,maar toch onderdaning bij t onbekende bv op straat in een huis met onbekende mensen bv op een feestje en terug getrokkenheid,ik voel heel sterk een liefde op liefdesgebied Ben je ooit heel erg verliefd geweest of nog op een jongen die dichtbij of obereikbaar voor je is ?maar toch zie ik verlangen in je ogen en een onzekerheid over jezelf..Ik denk dat ik wanneer ik naar je foto zie aan de buitenkant een sterke zelfverzekerde meid die weet wat ze wil en bereid is haar doelen te bereiken al kost dat soms enige moeite ik zie een belangrijke vraag in je ogen die je heel graag via deze foto beantwoord wilt krijgen,ik voel een onzekere ja .
Ik zou je graag willen vragen of je aub wil laten weten als je hier iets van in herkent....ikschrijf alleen wat ik voel en lees in je foto voor de allereerste keer dus vandaar dat ik t voorzichtig opschrijf omdat i niet weet of ik er klaar voor ben om dit zuiver en vanuit de allerhoogste positie van liefde licht en kracht wat wij god noemen al mag ontvangen.

heel veel liefs lanneke
Naddi
Naddi jun 4 '11
*Hoi Marjanne,

Ik vind dit zo mooi. Elke lezing is anders maar toch klopt alles steeds weer.
Het klopt inderdaad dat alles altijd moet gaan zoals ik wil en dat ik het moeilijk vind als het anders gaat. Er wordt wel eens tegen mij gezegt dat ik nooit tevreden ben. Ik doe dit alleen niet opzettelijk.
Vliegen klopt op beide manieren wat je zei. Ik wil graag verre reizen maken, en veel van de wereld zien. Ik ben alleen bang voor vliegen!
En wat je zei over wegvliegen uit de realiteit klopt ook. Ik kan vaak moeilijk gronden en mijn ziel vind het 'daarboven'leuker en ik wil dus nog wel eens 'wegvliegen' uit mijn lichaam.

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto!


*Hoi Lanneke,

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto!
Ook bij jou is het weer raak! Ik ben inderdaad erg verlegen bij nieuwe mensen of op feestjes. Bij mensen die ik goed ken valt dat reuze mee maar dat vind ik zelf altijd prettiger. Ik weet namelijk nooit zo hoe ik me moet gedragen omdat ik bang ben dat ik niet geaccepteerd wordt.
Een grote liefde heb je helemaal gelijk in. Ik ben nu iets langer dan anderhalf jaar samen met mijn vriend en ben echt heel erg gek op hem! Mijn grote verlangen is dan ook voor altijd bij hem te blijven! Gelukkig is hij voor mij niet onbereikbaar voor mij laugh

Dankjewel en groetjes Naddi!
landa
landa jun 5 '11
Heel erg bedankt voor je lieve reactie....ben hier erg blij mee ....omdatik niet zo goed durfde ....maar bleef op je foto terug komen en ik voeldde heel sterk dat ik t t er neer moest zetten....ben ook heel blij dat je liefde niet onbereikbaar is en ik hoop dat je echt heel erg gelukkig samen mag zijn en blijven je bent een hele lieve zachtzinnige meid behalve als iemand je ECHT boos maakt maar dan zijn ze ook oprecht te ver gegaan.
veel liefs en dank je wel Lanneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki