Loading...
nl

Tegenstrijdig. Of toch niet?

Charlie
Charlie mrt 8 '07
Wat ik vannacht toch weer heb gedroomd. Even voor de duidelijkheid: Het zijn 2 aparte dromen die ik me nog herinner van vannacht.

Gisterenavond viel ik bijna in slaap en ik kreeg een soort van nachtmerrie, die ik heel vreemd vind.

Ik ben in het ziekenhuis bij mijn moeder op bezoek ( dat is al heel vreemd, want mijn moeder is allang weer thuis) en ze is nog heel ver weg. Ik zie allemaal geesten van kinderen die in een kringetje boven haar bed rond zweven.

Toen werd ik in een klap weer wakker!!

De tweede was wat later toen ik na die eerste droom al weer lang en breed lag te slapen.
Ik kan me hier niet zoveel van herinneren!!!

Het enige dat ik me nog herinner, is dat ik een zwangerschapstest had gedaan en dat die aangaf dat ik zwanger was. Toen ben ik op mijn partner afgelopen. En ik had het hem laten zien en toen waren we zo blij en gelukkig dat het eindelijk wel wat was!!!

Maar ja, toen werd ik vanochtend wakker met een barstende koppijn alsof ik een kater heb, terwijl ik amper alcohol drink. En gister helemaal niets heb gedronken!!!

Wie kan dit voor mij verklaren???

B.v.D.

Charlie
Delen:
Charlie
Charlie mrt 9 '07
Nou word het nog spannender, want ik heb gisteren met mijn moeder gepraat en die vertelde mij dat zij in het ziekenhuis ook echt geesten had gezien, waaronder ook een paar kinderen. En op de kamer waar ze lag zijn ook een paar volwassen mensen overleden. Maar wat zo vreemd is, is dat toen mijn moeder wel wakker was later, dat ze die geesten ook regelmatig zag.

Wie oh wie kan dit mij uitleggen?

in Licht en Liefde,

Charlie
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '07
Ik denk dat je net je eigen droom verklaard hebt :).
Charlie
Charlie mrt 10 '07
Die begrijp ik nu dan ook wel, maar die tweede is vreemd. Want ik sprak gisteren mijn moeder over dus ook die tweede en zij vertelde mij dat zij die nacht later had gedroomd dat ik hoogzwanger was. Ben ik er dan nog onbewust te veel mee bezig of gaat er echt wat gebeuren??
Wie, oh wie weet hier een antwoord op voor mij?
Het komt namelijk wel vaker voor dat ik droom over zwangerschapstesten e.d.

B.v.D.

in Licht en Liefde,

Charlie
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '07
Ik denk dat het eerder door de wens komt, dan dat het komt doordat het echt gebeurd. Misschien is het wel een teken dat je het wat meer los moet laten?
IkBen
IkBen mrt 11 '07
Ik denk dat je gelijk hebt NiMs, dat de wens in dit geval de vader van de gedachte is.
Charlie
Charlie mrt 12 '07
Daar kan ik dan even niet bij met mijn verstand. Want ik ben er absoluut niet (bewust) mee bezig. Ik heb momenteel wel hele andere dingen die mij ontzettend bezig houden. Als ik me hier ook druk om zou maken, lag ik nu allang plat. Ik ben momenteel wel met een hele hoop dingen tegelijk bezig, maar dat nou even net niet, snap je?
Ik denk ook eerlijk gezegd wel dat ik daar beter nog even mee kan wachten tot alles weer wat rustiger is.
Snap hier dus niks van.

een hele verbaasde Charlie
LPChip
LPChip mrt 12 '07
Je hoeft je er ook niet bewust mee bezig te zijn om er mee bezig te zijn. Veel dingen waar wij ons mee bezig houden doen wij onbewust. Dromen weerspiegelen juist ons onbewustzijn. Dus dat kan heel goed kloppen.
Charlie
Charlie mrt 14 '07
Dus als ik het goed begrijp, laten dromen ons zien waar wij onbewust mee bezig zijn??
Mimi*
Mimi* mrt 14 '07
Ja dat vraag ik me nu ook wel af?
LPChip
LPChip mrt 14 '07
Zover als dat ik weet zijn de meeste dromen een weerspiegeling van ons onderbewustzijn.

Zeker als je een bepaalde droom keer op keer droomt wil dat zeggen dat jouw onderbewustzijn jou iets wilt duidelijk maken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '07
De meeste dromen worden gevoed vanuit het onderbewuste. Volgens Freud zelfs alle.
jo
jo mrt 19 '07
ja ik denk ook dat je er toch nog onbewust mee bezig bent. je denkt er dan niet meer aan omdat je het druk hebt maar je wilt het zo graag. adt je toch een manier moet hebben om het te uiten.
in dit geval dan via een droom. dat denk ik iig

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki