Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen?

fatima
fatima mei 27 '11
Ik ben erg benieuwd naar de informatie die jullie van mijn foto af kunnen lezen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Roodborstje
Delen:
Marjanne
Marjanne mei 28 '11
Stralend en vol levenslust. Die kleur rood op de muur achter je past goed bij je, je zit vol passie; passie voor mensen, passie in je hobby's en bezigheden.
Je weet heel goed hoe het is je onzeker te voelen, maar jij heb je onzekerheid grotendeels overwonnen is mijn gevoel. Sowieso heb je veel overwonnen en dat heeft jou erg sterk gemaakt. Je staat er. De naam Rosalie komt in me op, kan ook voor rozen staan. Grappig, ik hoor nu het liedje 'I never promised you a rosegarden'. Misschien een speciale herinnering aan?
Ik krijg een prop in mijn keel, ik voel een jong meisje bij je, zie haar nu ook voor me; ze heeft een bosje bloemen in haar handen, bruin krullend haar, een jurkje aan en witte kniekousen. Wat een schatje. Ze kijkt verdrietig, vandaar die prop in mijn keel. Heb je misschien een meisje gekend die is gaan hemelen?
Ik hoor ook 'We are drifting apart together', en 'Born to be wild'.. ?? Zing je zelf misschien veel?
Je vindt het fijn om mensen om je heen te hebben, maar ook dieren. Je bent zoals ik het noem een mensen-mens. Maar je weet je ook prima alleen te vermaken, dat heb je soms ook nodig om weer op te laden. Mensen vragen soms wel erg veel van je omdat je zo'n krachtige uitstraling hebt.
Ik voel ook dat je veel plannen hebt en nog dromen die je werkelijkheid wilt laten worden. Ga ervoor en vraag steun aan de engelen smileGeloof ook in je eigen manifestatiekracht. Je komt ver, je leven zoals jij die wil is pas begonnen smile

Lieve groet,
Marjanne
fatima
fatima mei 29 '11
Hoi Marjanne,

Bedankt voor je foto lezen. Erg treffend. De rozen kunnen voor mijn oma zijn die hield erg van rozen.
Het liedje we are drifting apart together die ga ik nog even invoelen. Ik zing wel graag mee en dan gaat het er wild aan toe, hahaha.
Fijn jou bekrachtende woorden!

Met liefs,

Aglaia
Char
Char mei 29 '11
Hele mooie foto lezing!!
Liefs, Char

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki