Loading...
nl

voorspellen, elecktrische apperaten enverschijning

hannanasje
hannanasje mei 23 '11
hallo,
nu is het al een jaar en half geleden maar zit nog altijd met vragen.

ik heb vanalle ervaringen gehad en ga ze proberen allemaal te herinneren.

* in de lagere school speelde ik een soort spelletje.
als de juf tegenover me zat. ging ik met mijn voeten waar haar voeten waren. dan kon ik een paar cm stoppen en dan voelde ik het tintelen. heel onschuldig

* ik kwam van school terug met mijn brommer.ik moet dan eerst door de living om het knopje van de garage in te drukken en zo terug naar onder te gaan.
ik doe de deur open en hoor heeeel luide muziek uit mijn broer zijn computerkamer. het spelletje wat hij altijd speelt.
ik wil luid roepen dat die het zachter moet zetten maar bedenk mij dat we dan weer ruzie hebben.
ik druk op het knopje en ga naar onder.
wat zie ik.. zijn brommer is er nog niet. er is niemand thuis.
ik durf niet naar boven gaan langs de trap maar ga terug lang de voordeur. het is muisstil en wacht uit schrik voor de deur op hem.

* in die tijd zijn er veel dingen gebeurd.
( mijn ouders en broer die heel sceptisch zijn )
broer en moeder die op andere tijdstippen voetstappen horen wanneer er niemand thuis is.
cd speler die open gaat.
printer waar blanco papier uitkomt zonder ergens op te drukken.
gsm waar om 4 u snachts het alarm afgaat zonder sim kaart in en al jaren niet gebruikt.

* rond mijn 18de heb ik wel bijna elke dag flitsen in mijn hoofd wanneer het vlak erna gebeurd.
bv ikdenk dat het licht niet aangaat. ik druk op het licht en het werkt niet.
ik werk in een winkel en zie een sjaal vallen waarna een vrouw struikelt en dit gebeurd enkele seconden erna.
zo heb ik er wel heel veel gehad maar kan ze me niet herinneren. na een tijd is dit weggegaan.

ik heb van kinds af aan al bang in huis. als ik alleen thuis was viel ik wenend in slaap. ik had altijd het gevoel dat er iets was. ik voelde de spanning door mijn lijf. nog steeds heb ik dit in het ouderlijk huis. niet in mijn appartement.

* rond mijn 20ste ben ik een paar keer acupultuur gaan doen. dat kon ik ook goed voelen wanneer de naald moest geplaats worden of welk flesje ik moest. we hebben het een keer getest. en elk nummertje van flesje was juist wat ik moest hebben. dan begon het te tintelen.

*op mijn 21ste denk ik gebeurde dit waarvan ik zei dat ik dit nooit wou.
ik word snachts wakker en kijk op mijn gsm. joepie een smsje van men vriend. ik doe het licht aan en zet me recht op. ik antwoord terug op het berichtje en ben klaarwakker. ik leg de gsm terug zit nog recht op en doe het licht uit.
ik kijk naar rechts en daar staat hij. ik kijk weg en kijk terug. ik dacht dat het door het licht kwam. maar nee hij staat er nog steeds. hij staat vlak naast me en kijk me boos aan. een man, lichtgevens, niet doorschijnend maar ook niet mens rond de 30 jaar schat ik. korte haren. normale grote. ik kijk hem bang aan en kruip naar het einde van mijn bed. hij blijft me aankijken. ik begin te roepen: ga weg maar hij blijft me aankijken. omdat dit al zo lang duurt en ik me zo gevangen voel ( heb gordijnden voor mijn bed.) schreew ik en loop ik door hem recht naar het licht. ik doe dit aan en hij is weg.
ik heb hem nooit meer gezien en weet niet wa hij van me wou.
dit vraag ik me nog elke dag af.

* 22 jaar. ik ben bij een vriendin op bezoek. ze weet van mijn ervaring af en vraagt of ikeven op haar zoontje zijn kamer wil gaan kijken.
ik ga naar daar en voel me heel raar. wanneer ik in een hoek ga staan. krijg ik echt een heel raar gevoel en roep ik dat ik naar buiten moet gaan. ik begin te huilen. ik ben er erg van geschrokken maar wil terug gaan. dit had ik nog nooit meegemaakt. ik ga terug op die plaats en mijn wang begint onmiddelijk te verdoven. mijn half gezicht is erna verdooft. ik voel eraan en echt hee raar. alsof ik van de tandarts kom. er zit geen gevoel in en tintelt. ik voel verder niks.
het was heel duidelijk in die hoek. als ik ergens andes stond ging het geleidelijk weg tot ik weer in die hoek sta.
de vriendin zegt dat haar zoontje tegen iemand praat op zijn kamer ( haar ander zoontje is veranderd van kamer omdat hij bang had ) ze zegt dat er ooit een granaat is afgegaan op de plaats waar haar huis staat.ik zeg dat ik een gevoel heb dat die man dan misschien is geraakt aan zijn gezicht.


* ik ben nu 23 en maak niet zo veel meer mee. afentoe dingen die vallen maar dat kan te verklaren vallen.
in sommige ruimtes voel ik wel spanning en voel dit ook bij mensen. ik weet onmiddelijk hoe iemand in elkaar zit en ben bij mensen waar ik het niet zo goed in zie heel stil.
bij mensen waar ik me goed voel ben ik onmiddelijk mezelf.
ik neem ook veel over. als iemand verdriet heb kan ik spontaan beginnen wenen of andersom.

wat is jullie mening ?
Delen:
hannanasje
hannanasje mei 23 '11
denk ook aan nog ander dingen.

koude wind in mijn gezicht.

mijn naam in mijn oor gefluisterd. dat ik aan iemand vraag of die mij riep.

soms heb ik dromen waarvan ik niet weet of ik wakker was of niet.
dat ik in mijn bed lig en de kamer zie maar me niet meer kan bewegen. 1 keer kwamen er mensen rond me staan.
naar mijn gevoel droom ik maar het lijkt zo echt.

dit was altijd in mijn ouderijk huis.

zo dat was het zowat denk ik.

weet zelf niet wat ik er van moet denken en wat ik ermee moet.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 24 '11
wauw dit zijn echt voorbeelden van ontwikkelende gaves maar het is heel vaak zo als mensen angstig zijn groeit het zegmaar niet meer door en houdt het op heel vaak is tijdelijk want als het voor jou bestemd is komt het terug wink

dat met die tinteling zou toch magnetiseren kunnen zijn zo is dat bij mij ook begonnen aanvoelen van pijnplekken waar je dus in jou geval dan naalden moet zetten wink

Dat voorspellen heb ik ook een hele tijd gehad dromen van vliegtuigongelukken branden ongelukken etc jij ziet het in de vorm van beelden ik zag het dus in dromen snachts dat is ook bij mij na een tijd opgehouden

Ik denk ook dat jij hoogevoellig bent voor gevoelens van andere mensen en zolang je je daar niet voor kunt afsluiten neem je het dus over en gebeuren dit soort dingen je moet leren o jezelf af te sluiten meis smile

En wat betreft je ervaringen met geesten ik denk dat dat geesten zijn geweest met minder goede energie om het zo maar even te noemen wink

Op het moment dat je teveel openstaat trek je heel vaak deze spirits aan ik heb er ook een tijdje last van gehad tot het punt dat ze me zelfs aanvielen om in mijn lichaam te komen. en dat weet je vaak door het feit dat je bang bent als je bang bent voor een geest is et meestal geen goed teken

en als laatste dat dromen kan je denkt dat je slaapt maar je bent wakker het is vaak de fase tussen het wakker zijn en in slaap vallen soms zweven mensen dan ook buiten hun eigen lichaam enzo

Mijn mening??? je hebt de gaves maar je moet nog leren om je goed af te sluiten dan kan je die gaves met veel meer rust dragen wink

Moon
hannanasje
hannanasje mei 24 '11
Quote:
wauw dit zijn echt voorbeelden van ontwikkelende gaves maar het is heel vaak zo als mensen angstig zijn groeit het zegmaar niet meer door en houdt het op heel vaak is tijdelijk want als het voor jou bestemd is komt het terug


als er iets gebeurd ben ik op dat moment helemaal niet bang. dan ben ik meestal heel relaxt.
als er dan zoiets gebeurd en ik heel angstig ben dan gebeurd er net niks tot ik het weer vergeten ben.
voor dat terug keren heb ik wel bang.
ik wil het eigelijk nooit meer zien..

omdat ik er nu bij bezig ben kom ik bij andere vergeten ervaringen. die ik meer beschrijf als leuk. drm dat ik er misschien niet zo rap aan denk.

ik heb na mijn school even in een fabriek gewerkt.
ik moest dan door gangen lopen met allemaal tl lampen.
het waren er wel 100de.
plots viel alle stroom uit in de fabriek en de lamp boven mij bleef branden. en dat was dan ook nog is juist het gedeelte waar ik altijd spanning voelde en niet graag kwam.
het kan ook een noodverlichting zijn maar vind het toch raar dat het uitgerekend bij mij was en een willekeurige lamp in een rijtje.

ook had ik zo een machientje waar ik op een knopje moest drukken voor het te verlichten. heel raar maar wanneer ik dacht dat het lichtje aan moest ging het aan. ik snapte er niks van maar heb het zo een heel dag uitgeprobeerd. heb het ook laten zien aan men collega.
is trouwens nooit meer gebeurd. jammer laughzou handig zijn haha

dat zijn ze zo ongeveer denk ik.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki