Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen?

Char
Char mei 23 '11
Hallo lieve allemaal,
Even een vraagje over het fotolezen.
Moet het een recente foto zijn of is van vorig jaar ook goed?
Alvast bedankt!
Delen:
New Moon
New Moon mei 23 '11
Hoi, volgens mij hebben de meeste hier liefst een recente foto smile

Groet, the moon
Char
Char mei 23 '11
Hier de meest recente foto.
Ik heb een vriendin eraf geknipt.
Heb namelijk geen recente foto's alleen.
Hoop dat het een duidelijke foto is.
Char
Char mei 24 '11
Hallo Nims,
Mijn vraagje was of dit een duidelijke juiste foto is voor het fotolezen?
Alvast bedankt!
Liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '11
Hij is een beetje klein, maar ik denk het wel.
Char
Char mei 24 '11
Oke bedankt Nims voor de snelle reactie,
Ik hoop dat er iemand binnenkort tijd heeft om mijn foto te lezen.
Liefs, Char
Char
Char mei 29 '11
De foto die ik heb bijgevoegd is de meest recente foto, het is een foto die gisteren is gemaakt.
Wie zou mijn foto a.u.b. willen lezen??
Alvast hartstikke bedankt ervoor blush
Liefs, Char
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 29 '11
Ik zie hier een dame die aan de ene kant heel erg van plezier maken houdt ontspanning is voor jou heel erg belangrijk

Aan de andere kant zie ik ook iemand die heel serieus is vooral op het gebied van werk en/of opleidingen krijg ik het gevoel dat je iemand bent die graag presteerd en goed haar best doet.

Toch zie ik ook heel veel emoties door deze foto heen gaan je lijkt bepaalde dingen nog niet helemaal verwerkt te hebben en ik krijg ook een beetje het gevoel dat je iemand kwijt bent die zeer geliefd voor jou was

Ik zie in deze foto iemand die sociale contacten heel erg belangrijk vindt en probeert om zo goed mogelijk mensen te vertrouwen (soms vindt je dat weleens moeilijk)

Je straalt warmte en liefde uit voor mijn gevoel en ook zit er bij jou een bepaalde gevoeligheid in vooral ook in het aanvoelen van anderen

maak je je ook veel zorgen? krijg het gevoel dat je meer los moet laten dan heb je ook minder stress in je hoofd

Dat was het

Moontje
Char
Char mei 29 '11
Super bedankt Moontje!!!!!!
Ik heb u een prive bericht gestuurd.
Liefs, Charlene
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 2 '11
Lieve Char,

Mijn eerste reactie op jou foto is dat ik een branderig gevoel krijg in mijn ogen, omdat ik het gevoel krijg dat ik heel hard wil huilen. Wat houdt je aan verdriet vast? Laat het stromen, want je hoeft dat niet vast te houden.

Een tweede reactie op jou foto is pijn bij mijn harstreek. Dat betekent je hartchakra die staat voor eigenliefde. Mijn tip voor jou is om een tijdje een rozenkwarts steen bij je te dragen, kun je bijvoorbeeld kopen bij De Tuinen en aan een kettinkje hangen. Die werkt positief op je hartchakra;-)

Heb je vaker tegen je wil/zin in dingen gedaan of zijn er dingen gebeurd tegen jou wil in? Ik hoor steeds dat woordje ‘tegen mijn wil in’ en mijn reactie daarbij is dat mijn keel dicht gaat zitten met slijm, is jouw stem jou afgenomen (in een bepaalde situatie)?

Wat ik doorkrijg is dat je ‘de meester’ mag zijn over jouw eigen lot. Je gedachten, je hoofd hebben een beeld van jouw leven gecreëerd wat niet jouw einddoel is. Luister naar je eigen innerlijke stem , zodat je 'bewuster' in het leven gaat staan en de kansen ziet die het leven jou aanrijkt.

Op dit moment heb ik het gevoel dat je je vasthoudt aan het verleden. Waarin precies weet jij. Het wordt tijd dat je je bewust wordt dat dat voorbij is. Je hoeft dat niet te herhalen, want dan blijf je steken in oude patronen waarvan het de uitdaging is dat je die doorbreekt;-) Haal diep adem en besef je dat het leven geeft wat je nodig hebt en ook wat je los mag laten.

Een tip voor medititatie: luister naar je gevoel, je intuitie en zie de kwaliteiten die jij in je hebt. ‘ Mooi zijn’ is belangrijk voor jou hoor ik, maar wat ik ook hoor is dat het jouw uitdaging wordt om dat ook ‘van binnen’ te gaan ontdekken.

Beelden die ik zag die ik niet helemaal kan plaatsen: je ligt op bed met een opgezette buik, ik zie een kindje, maar ik weet niet of ik nu je moeder zie en jouw geboorte of iets anders…miss dat jou het iets zegt.

Dit was mijn lezing voor jou. Ben benieuwd wat je erin herkent.
Liefs,
L’arbe de vie
Char
Char jun 2 '11
Super bedankt voor de fotolezing! L'arbe de vie!!
Voor een duidelijke uitleg heb ik u een prive bericht gestuurd.
Liefs, Char
Char
Char jun 9 '11
Nog meer lieve mensen die willen oefenen met fotolezen??
Ben best benieuwd!!
Liefs,
Char
Tasha
Tasha jun 11 '11
Lieve Char, zoals je weet ben ik een beginner maar ik wil graag een poging voor je wagen.

Het eerste gevoel dat in mij op komt heeft met leeftijd te maken. Je hebt iets meegemaakt of maakt iets mee, wat jou lijkt te stoppen om "jong/puber" te zijn. Je neemt te veel verantwoording en zorg op je, dan je op jou leeftijd zou moeten willen. Heeft dit met een verlies te maken?

Het eerst volgend gevoel dat bij me binnenkomt, geeft jouw karakter beeld. Spontaan, lief, zorgzaam en sterk, maar dit laatste lijkt eerder een masker om de buitenwereld een plezier te doen of voor de gek te houden. Wees niet bang om te breken. Iets wat niet goed zit, kan niet gemaakt worden zonder eerst te breken.

Ook je armbandje trekt steeds mijn aandacht. Of je hebt het vaan een dierbaar iemand gekregen of het staat symbool voor iets wat veel voor je betekend. Een vrouwelijk persoon probeerd me te vertellen wat het is. Een 1ste of 2de graag familielid als ik me niet vergis. Iets zegt me dat het je kracht zal geven, dus blijf hem dragen.

Ik hoor graag van je of ik een beetje in de buurt zit, ander bij voorbaat mijn excuses. Liefs, Tasha
Char
Char jun 11 '11
Tasha, super bedankt voor het lezen ik stuur je een prive bericht terug ja? Is beetje te persoonlijk!!
Liefs,
Char

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki