Loading...
nl

vluchten??

Charlie
Charlie feb 5 '07
Mijn droom van afgelopen nacht:

Ik sta ergens in een hoge toren op een plat dak. Er staat een soort van kar met een hoop christelijke mensen er om heen. In de kar zit een vrouwtje en er was daarvoor (waarschijnlijk) iemand overleden. Ik kijk het vrouwtje heel lief met een glimlach aan op een manier dat ik wilde zeggen dat alles wel goed zou komen. Opeens begint haar gezicht heel oud te worden en te rimpelen. Ze komt met haar gezicht een beetje uit de kar en kijkt langs me heen. Ik hoor ondertussen een heel enge muziek of iets van orgelklanken, maar dan net zoiets als wat je in griezelfilms wel eens hoord. Ze zegt tegen mij: Vlucht, want ze komen je halen. Toen ben ik snel die trap af gerend en ik kwam iets van raampjes met groene gordijnen tegen in de toren. Ik weet dat ik bijna beneden was toen ik wakker werd.

Wie weet wat dit voor mij zou kunnen betekenen?
Ik werd wederom huilend wakker midden in de nacht en was echt in paniek.

B.v.D.

Charlie
Delen:
Charlie
Charlie feb 7 '07
Wie trekt er zijn/haar dromenboek bij voor me??

B.v.D.

Charlie
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Kijk eens op aravinda :)bij Netty (wil je geen andere site aansmeren) want deze site is ook leuk :p maar die doen ook over dromen en uitleg. Of leg daar je droom eens voor. ;)

Liefs
Charlie
Charlie feb 7 '07
Vreest niet, Lichtwerkers. Ze zullen mij als eerste halen, omdat ik het dichtst bij hem sta. Maar ik zal knokken, wie helpt mij om HEM te overwinnen??
Ik zal het niet alleen aankunnen. We hebben elkaar nodig, Lichtwezens!!!!!!!
Ik zal niet vluchten, voordat ik HEM heb verslagen!!!!
Thomas A
Thomas A feb 7 '07
gebruiken lichtwerkers geweld????
Thomas A
Thomas A feb 7 '07
Hoezo sta jij het dichtst bij hem eigenlijk???
Charlie
Charlie feb 7 '07
Nee, Thomas. Geen geweld. Veel licht en liefde en vooral veel positieve energie.
Debiorah
Debiorah feb 7 '07
Wat ik bijzonder vind is hoe jij weet dat deze mensen christelijk waren en welke ideeen heb jij hierbij?
Charlie
Charlie feb 7 '07
Nette mensen, vrouwen met hoedjes en rokken. Mannen in pak. In die droom wist ik dat het christelijke mensen waren, maar nu je het zo leest kunnen ze ook netjes geweest zijn voor die begrafenis.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki