Loading...
nl

Fotolezen

4love
4love mei 21 '11
Ik zou graag willen vragen of jullie mijn foto willen lezen.
Het is jammer genoeg wel een wat oudere foto.
Als het niet kan met deze foto dan hoor ik het graag.

Groetjes Marigna
Delen:
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 21 '11
Volgens mij ben jij een echte gever. daarmee bedoel ik te zeggen dat voor diegene van wie je houdt je alles zal doen. Ontvangen vindt je volgens mij best moeilijk.

Je hebt heel veel liefde in je zitten en dat geef je ook graag aan andere mensen. Het duurt volgens mij wel even voordat je iemand vertrouwd echt vertrouwt je kijk eerst de kat uit de boom voordat je iemand durft te vertrouwen

Volgens mij ben je een aantal keer die gekwetst ik zie een soort van onzekerheid in je ogen. Onzekerheid over jezelf weet dat je goed bent zoals je bent laat niemand je anders vertellen!!

Heb je iets met kinderen? ik krijg dat ook ineens door.

En nog iets: Laat je hoofd niet hangen wat ze ook over je zeggen vetrouw en geloof in jezelf!!

Moontje
4love
4love mei 21 '11
Jeetje pfff krijg tranen in mijn ogen.
Wat je vertelt klopt allemaal.
Ik heb zeker iets met kinderen ik heb er 4.
Dank je wel Moontje voor je lieve woorden!!
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 21 '11
Graag gedaan smile
Marjanne
Marjanne mei 21 '11
Hoi Marigna,

Gelijk kwam er een vraag in me op toen ik naar je foto keek: 'Hoelang loop je nog weg voor jezelf?' Ik weet werkelijk niet waarom die vraag zo sterk in me op komt. Vind je het lastig om verantwoording te nemen voor je eigen geluk? Vind je het geluk van anderen belangrijker dan die van jezelf? Ik hoor ook: 'sterke bomen buigen meer dan dat ze breken'. Waarom alles zelf willen doen en oplossen? Hulp vragen en ontvangen vergroot uiteindelijk jouw sterke drang naar zelfstandigheid. Zie die reikende handen, pak ze aan... Geef mensen die jij ook hebt geholpen de kans om wat terug te doen, zo help je hen om een goed gevoel te krijgen. Ik ben er op zich niet zo voor om adviezen te geven, maar dit dringt zo sterk in me op dat ik ze toch schrijf. Je hebt zo'n mooie liefdesenergie, geef je die energie ook aan jezelf? ...Als laatste hoor ik: 'Zet die ene stap maar, het is veilig; je wordt goed beschermt'.

Lieve groet,
Marjanne
4love
4love mei 22 '11
Dank je wel Marjanne
Liefs Marigna

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki