Lieve Allemaal,
Normaal gesproken vraag ik voor mijzelf niet zoveel maar ik zit nu even in een situatie waarvan ik even niet weet wat ik ermee aanmoet.,
Ik werk sinds een week bij de tuinen (mijn nieuwe baan) En er is een collega op die plek Ilse genaamd als ik met haar werk hebben we aan het eind van de dag super grote kastekorten ik heb het dan over minimaal 20 en maximaal 50 euro tekort.
Ik ben daar natuurlijk nieuw dus ik trek heel snel de schuld op mezelf dat ik het verkeerd doe maar..... ik begin nu toch te twijfelen...
Is er iemand die mij hier inzicht op kan geven of deze Ilse wel eerlijk is? Want ik weet op het moment even niet wat ik hiermee aanmoet
En dan speelt er nog iets ik ben smoorverliefd op een jongen die Sieb heet. (afkorting van Siebel maar ik weet niet of je het goed schrijft) tot een week geleden hadden wij heel goed contact en nu de laatste week zie ik hem niet meer. Misschien dat er iemand is die kan kijken of het tussen ons iets wordt???? geloof me ik ben echt niet uit op een relatie ik doel meer op een vriendschap
Bedankt voor jullie tijd en aandacht.......
Moontje