Loading...
nl

mijn foto van mijn overleden moeder

kelly_vdh
kelly_vdh mei 21 '11
http://i305.photobucket.com/albums/nn212/kellytjuh82/IMAG_0396.jpg

ik krijg de foto zelf er niet op ... maar op de foto achter aan staat mijn mama zij is overleden 26 jaar geleden ...
kan iemand mij hier over iets vertellen aub ? dank u bijvoorbaat
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 21 '11
Hallo Kelly de foto is erg onduidelijk, is je moeder die recht in de lens kijkt ... ?

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 21 '11
Als ik naar deze foto kijk krijg ik het beeld dat je mamma een zeer turbulent leven heeft gehad met heel veel ups and downs

Ze heeft het over geldproblemen??? ze heeft het financieel niet makkelijk gehad volgens mij

...... Was ze verslaafd aan iets?? ik krijg een beeld van een verslaving.

Ze kon niet voor je zorgen dat hoor ik ook steeds in me hoofd ik kon niet voor haar zorgen en dat blijft ze herhalen '

Het is nu nog maar een klein beetje wat ik krijg maar ik wil graag even weten of je hier iets mee kan

Moon
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '11
Als ik naar de foto kijk, zie ik iemand die depressief was. Ze was hierdoor erg afwezig en erg aan het vluchten. Ze heeft geen fijn leven gehad en het heel erg moeilijk gehad. Ik heb het gevoel alsof ze op het einde heeft besloten om uit het leven te stappen. Klopt dit?
kelly_vdh
kelly_vdh mei 21 '11
pffff amai zit me een krop in me keel ...
@ moon
ze heeft idd een verslaving gehad jah geld problemen had ze ook jah frownze kon idd niet meer voor me zorgen en heeft me bij der zus laten zetten
@ nims ze heeft idd zo als ik al gehoord heb geen makkelijk leventje gehad neen frown
hoe ze gestorven is heb ik het raden er naar ... ze hebben mij verteld dat ze zelfmoord heeft gedaan en ze zeggen dat iemand haar vermoord heeft dusjah daarop kan ik niet antwoorden confusedmaar toch al vrindelijk dank om dit te willen doen DANKU!!!
groetjes
kelly_vdh
kelly_vdh mei 21 '11
Origineel bericht van: Beschermengel
Hallo Kelly de foto is erg onduidelijk, is je moeder die recht in de lens kijkt ... ?


ja sorry ik zoek nog een betere foto hoor maar jah dat is mijn mama
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 21 '11
Origineel bericht van: kelly_vdh
pffff amai zit me een krop in me keel ...
@ moon
ze heeft idd een verslaving gehad jah geld problemen had ze ook jah frownze kon idd niet meer voor me zorgen en heeft me bij der zus laten zetten
@ nims ze heeft idd zo als ik al gehoord heb geen makkelijk leventje gehad neen frown
hoe ze gestorven is heb ik het raden er naar ... ze hebben mij verteld dat ze zelfmoord heeft gedaan en ze zeggen dat iemand haar vermoord heeft dusjah daarop kan ik niet antwoorden confusedmaar toch al vrindelijk dank om dit te willen doen DANKU!!!
groetjes


@kelly Als ik naar de foto van je mamma kijk denk ik eerder dat het zelfmoord is dan moord het eerste wat in me opkwam was dat ze een overdosis van het een of ander heeft genomen. frownmaar dat is puur mijn gevoel

Moontje
kelly_vdh
kelly_vdh mei 22 '11
ok dankjewel laughik zal morgen zoeken achter de andere foto's hoor die duidelijker zijn smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '11
Ja ik denk ook zelfmoord. Wel heb ik het idee dat iemand haar wel ermee geholpen heeft, of er in ieder geval van wist. Dus dat ze daarom denken dat ze vermoord is. Maar mijn gevoel is, dat ze hier zelf voor gekozen is en ze er zelf is uitgestapt.

Ik hoor waan-ideen en depresifiteit, waar ze aan leed.
kelly_vdh
kelly_vdh mei 23 '11
heb hopelijk een duidelijkere foto
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 24 '11
op deze foto straalt ze echt uit van ik ben ergens aan begonnen maar ik sta er helemaal alleen voor het lijkt een beetje op een gemaakte lach een lach omdat het moet.....

Is er ooit goed contact geweest met je vader? want dat gevoel krijg ik zelf namelijk niet ik krijg meer het gevoel dat je mamma het allemaal zelf maar moest uitzoeken

Ze zat echt in een dal niet voor jou kunnen zorgen geldproblemen verslaving ze kon het niet meer aan naar mij gevoel

Zat ze ook in de schulden? daar krijg ik ook wat mee

Liefs moon
kelly_vdh
kelly_vdh mei 24 '11
nee een papa heb ik niet .... ale hij is gaan lopen ...
ze had een drankprobleem jah en had niet voldoende geld nee das waar frownof ze in schulden zat weet ik niet .. was 3 jaar toens ze dood ging ... dus zelf weet ik er niet zo veel van het is allemaal van horen zeggen de ene zegt het zo de andere zegt het zus dus ik het jaren raden geweest frown
groetjes xx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki