Loading...
nl

mijn vriendin

aquarel
aquarel mei 20 '11
ik droomde dat ik sex had met een onbekend meisje, het ging er ruw aan toe en ik verkrachte ze (maar ze liet het toe).. plots besefte ik dat ik telepathisch contact met haar maakte, en deed ik alles zachtjes aan, ik zei in het contact dat ik haar niet wou kwijt geraken daarom dat ik zachtjes ongedwongen vreëeen met haar, het deed me echt deugd die aanrakingen met haar.
en ik wou zo lang ik kon ervan genieten van die vrijpartij.
ik zei dat ze bruin haar had, wat kloptte zei zij, en ik antwoorde wat voor kleur haar heb ik, en zei zij blond :-)
wat ook klopte, kort daarna droomde ik echt, in mijn droom gaf ik dat meisje mijn oud telefoonnummer (dat niet meer in gebruik is) en zij belde mij op.
het bleek een buur van me te zijn en ze had een vriend die dodelijk jaloers was op ons, hij was op de hoogte, en ik ging haar snachts bezoeken. er gebeurde nog tal van andere zaken maar dat is niet zo belangrijk.
in mijn droom zei ik plots, moest ik jennifer (mijn huidige vriendin) kunnen omruilen voor zo'n meisje ik zou geen seconde twijfelen, toen maakte ik contact met een hogere dimensie, de zei me in een aparte boodschap, dat vroeg of laat alles terug in orde komt, de letterlijke boodschap ging als volgt : twijfel niet, jij wordt terug gelukkig met haar.
toen daarna droomde ik dat ik samen met haar een ritje maakte op de moto, het ging om vertrouwen dat zij achterop zat, en ik reed voorzichtig want we hadden allebei geen helm op, op het einde van de rit toen we terug naar huis wilden konden we niet door omdat er politie stond dus moesten we rechtsomkeer maken omdat weg een helm op hadden, toen we verschillende wegen naar huis zochten kwamen we altijd ploitie tegen dus moesten we omkeren, tot we plots op de eerste weg het leger tegenkwamen, ik zei tegen haar die doen niets we kunnen er langs, maar toch draaide ik zachtjes om en stopte ik, waar het leger stond, met 3 vrachtwagens. toen werd ik wakker.

zo wat vinden jullie van deze droom ?
Delen:
Cialara
Cialara mei 20 '11
Hey Aquarel,

Was het een echte droom of een lucide droom?
Ik denk dat je de boodschap wel serieus mag nemen smiledus heb vertrouwen. Al zullen er nog veel obstakels moeten worden overwonnen wel zo te zien en mogelijk dat niet iedereen het er mee eens zal zijn (die politie enzo) Maar je zoekt naar je eigen weg en je vrijheid mag je behouden, samen met haar wink

Dat is een beetje mijn interpretatie

Groetjes Jorine
aquarel
aquarel mei 21 '11
bedankt jorine.

mijn vriendin had ook die avond een droom over mij, maar ze weet niet meer waarover het ging.
toeval of niet ?
aquarel
aquarel mei 21 '11
het was grotendeels een lucide droom
Cialara
Cialara mei 22 '11
Origineel bericht van: aquarel
bedankt jorine.

mijn vriendin had ook die avond een droom over mij, maar ze weet niet meer waarover het ging.
toeval of niet ?


Toeval bestaat niet smileDus was het geen droom maar waarschijnlijk een uittreding wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki