Loading...
nl

hallo allemaal

emy
emy mei 19 '11
hallo allemaal ik ben emily,op aanraden van mijn mama zoek ik mensen die in het zelfde schuitje als ik zitten,in december is mijn papa overleden..we hadden niet echt goed contact ik ben een puber en papa wist niet goed hoe hy met mij om moest gaan.maar alletwee bleven we hopen dat het ooit terug goed zou komen..dat werd dus verbroken ik heb het de laatste weken heel erg moeilijk en zoek mensen om mee te praten om mijn hart te luchten.waarom is het toch zo moeilijk?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '11
Hoi Emily. Welkom op Merudi. Gecondoleerd met je verlies. De moeilijkste stap is vaak om te beginnen met praten en iemand te vinden die wil luisteren. Die moeilijkste stap heb je nu genomen! Voel je vrij om hier je hart te luchten.
Cirr
Cirr mei 19 '11
Hallo Emy,

Wens je een hartelijk welkom op Merudi toe smile
AngelClear
AngelClear mei 20 '11

Nou emy , ik voel zo de ellende tussen jouw woorden en vind heel deze situatie erg rot voor jou. Het is wel duidelijk dat je het moeilijk hebt en dat je je in een benauwde, enge en benarde toestand bevindt. Weet wel lief kind, dat je niet de enige bent in zo'n benarde situatie in deze tijd of dagen waarin we leven. Ik voel erg met je mee en zou je hartelijk welkom willen heten hier op Merudi. Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben en vrienden kunt vinden die jou met dit probleem kunnen helpen en ondersteunen. Zeer moedig van jou om deze eerste stap te zetten hoor !
admin
admin mei 20 '11
Lieve Emily, van harte welkom........En het komt GOED! Echt waar!

JustLove Xx
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 20 '11
Hoi Emy...
Allereerst welkom hier! wink

verder denk ik dat ik wel in het zelfde schuitje zat, zo'n 21 jaar geleden, dan...
ook ik was een puber, (13 jaar) toen mijn (stief) vader overleed, met wie ik ook niet echt goed contact had!
het was ook een moeilijke periode voor mij omdat, tja... ik gewoon een puber was, en het gevoel had dat het hek van de dam was! ...

gecondoleerd in ieder geval met het verlies van je vader
en ook sterkte voor je moeder, die jou nu harder nodig heeft dan ooit!

liefs moonflowertje
juniors mom
juniors mom mei 20 '11
hoi emy,
welkom op het forum!
zoals hier boven al vermeld, probeer er over te praten met natuurlijk de juiste mensen,
ik wens je in elk geval veel sterkte toe!
xxx
kelly
New Moon
New Moon mei 20 '11
Hoi Emy,
Van harte welkom op dit forum, naar mijn gevoel zit je helemaal op de juiste plek smilemet heel veel wijze mensen die ook het nodige hebben meegemaakt.
Ik bewonder je moed.... ben zelf ook jong (21), misschien kan ik iets voor je betekenen als het gaat om jong zijn (en alles wat daarbij komt kijken). Ik heb ook een vader die mij absoluut niet begreep toen ik iets jonger was (en nu eigenlijk nog steeds niet helemaal), en ik weet hoe pijnlijk dat kan zijn.

Wat je vertelt maakt me erg verdrietig en wil je graag helpen, ondanks dat ik nooit zo erg geconfronteerd ben met de dood, zeker als er nog zoveel vragen zijn.
Gecondoleerd en succes op je weg.

Themoon
Beschermengel
Beschermengel mei 21 '11


Welkom Emily smile
gast
gast mei 21 '11
Welkom laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki