Loading...
nl

mijn leven

juniors mom
juniors mom mei 19 '11
waar moet ik beginnen,
toen ik in mijn puberteit zat heb ik veel mensen pijn gedaan, vooral naar mijn ouders en familie toe.
heb daarna zelf ook veel pijn gekend door de verkeerde vriendjes enz...

ik realizeer me nu dank zij een lezing van mijn foto, daar er nog veel in me zit, dat ik dit nog altijd niet verwerkd heb.

ik zou hier dan ook heel graag iets aan willen doen, maar ik zou niet weten hoe!
hebben jullie hier misschien raad voor, ik sta voor alles open!

xxx
kelly
Delen:
Esther
Esther mei 19 '11
Ik vind t al heel goed dat je weet dat je de mensen pijn hebt gedaan..... (en geloof me.. je zal echt niet de enige puber zijn geweest hoor!!!)..... misschien kan je t goed maken met je ouders en familie.... zeg dat je van ze houdt en dat je er spijt van hebt.... dat is al een hele grote last die je van je af kan gooien..... (en als je t moeilijk vind om zo met ze te praten.... stuur ze een brief of een mooie kaart... en vertel je t daar in...)..... Zo zou ik het doen....

Grtz Esther
juniors mom
juniors mom mei 19 '11
hoi esther,

dit heb ik allemaal al gedaan. toen ik zwanger was van men zoontje voelde ik zo een schuldgevoel, dat er met mijn ouders en de rest van de familie over gepraat heb, en dit hebben ze me allemaal vergeven.
maar toch vind heb ik het er nog steeds moeilijk mee!

alvast bedankt voor je goede raad!

xxx kelly
Esther
Esther mei 19 '11
Mooi toch.... toch proberen los te laten dan..... erin blijven hangen is alleen maar slecht voor jezelf....als je constant met een schuldgevoel loopt en boos op jezelf bent.. hoe wil je dan echt gelukkig worden?

Sterkte!!!
juniors mom
juniors mom mei 19 '11
mja ik weet het!
maar zo makkelijk is het niet om dat los te laten ik zou zelfs niet weten hoe hier aan te beginnen!

xxx
kelly
gast
gast mei 19 '11
Wat is het waar je nog bang voor bent?
diebrabander
diebrabander mei 19 '11
Heel knap van je dat je dat al gedaan hebt, want er zijn sowieso niet veel mensen die echt in de spiegel durven kijken, en dan ook nog er met andere mensen over praten,! laugh

Ik kan hierop maar 2 dingen bedenken, 1 goede dingen doen voor mensen. Dit geeft je dan een beter gevoel maar je schuldgevoel zal nooit helemaal weggaan (misschien wel met de jaren) En de 2e is mediteren en het jezelf proberen te vergeven. Iedereen maakt fouten!
Lena
Lena mei 19 '11
Origineel bericht van: juniors mom
mja ik weet het!
maar zo makkelijk is het niet om dat los te laten ik zou zelfs niet weten hoe hier aan te beginnen!

xxx
kelly


je schreef eerder dat iedereen je vergeven heeft...
nu alleen jezelf nog vergeven,want dan kun je loslaten...
juniors mom
juniors mom mei 20 '11
ga het mediteren zeker een keer proberen!
gast: ik zou niet weten waar ik bang voor ben, misschien om de realiteit te zien hoe ik vroeger was? :-s

lena: ik denk dat dat het moeilijkste is mezelf vergeven :-s
en waarschijnlijk ook waarom ik er mee blijf zitten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki