Loading...
nl

3 jaar later,mag ik een nieuwe lezig?

pixie
pixie mei 18 '11
Hoi!

Drie jaar geleden heb ik hier al eens mijn foto laten lezen,was een mooie,aparte ervaring waar ik zeker iets aan had.

Wie heeft er tijd en zin om nu drie jaar later weer een lezing voor me te doen?

Groetjes!
Delen:
Marjanne
Marjanne mei 18 '11
Hoi, misschien helpt het als je ook je foto plaatst grin
pixie
pixie mei 18 '11
Oeps,zijn dus niet mee met t bericht? Ik probeer nog eens bij deze wink

Sorry als ze onduidelijk zijn,...m'n harde schijf heeft t laatst begeven,..dus moest ff iets uit m'n postvak vissen.
Mocht t daar niet mee lukken hoor ik het wel,..dan kan ik eventueel een link naar hyves geven ofzo.



Marjanne
Marjanne mei 21 '11
Hoi Pixie,
het eerste wat in me opkomt bij jou is 'vluchtig'; voor mijn gevoel vlucht jij graag in fantasie. Je vindt het heerlijk om te dagdromen, en met je hoofd in de lucht te zijn :-)
Je noemt jezelf dan ook Pixie; je staat het liefst op je tenen op de grond dan met beide voeten. Volgens mij ervaar je nogal eens onbegrip van mensen uit je omgeving, maar je blijft lekker je eigen ding doen. Ik voel een eigen wijsheid bij je, je kunt erg sociaal en attent zijn, maar mensen moeten niet aan je gaan trekken, dan ben je foetsie. En dat gevoel dat mensen wat van jou willen of verwachten kun je al snel hebben.
Ook al heb ik 3 jaar geleden niet jouw foto gelezen, toch voel ik dat je meer voor je vrouwelijkheid uitkomt, je durft je vrouwelijker te kleden, je op te maken.
Je weet heel goed wat je wilt als je eenmaal alles tegenover elkaar hebt afgewogen. En dan ga je er ook voor, en weet je mensen om je vinger te winden die jou kunnen helpen je doel te bereiken. Een sterke jonge vrouw, zo kom je op mij over.
Vlieg hoog, maar vergeet je gronding niet :-)

Groetjes,
Marjanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki