Loading...
nl

ik had graag mijn foto gelezen willen hebben .

m2j0
m2j0 mei 18 '11
ik ben marjolein, ik had graag gewilt dat mijn foto werdt gelezen .. ik ben zeer benieuwt naar de uitkomst...
in iedergeval bedankt.
Delen:
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 20 '11
Hoi Marjolein,

Als ik naar deze foto kijk zie ik een jonge vrouw die heel veel heeft meegemaakt. vooral bij je onderste foto krijg ik de indruk van ik lach wel maar ik ben zo moe zo vreselijk moe.

veel mensen die je dacht te kunnen vetrouwen bleken anders te zijn.daardoor vindt je het nu moeilijk om iemand te vetrouwen '

'Het voelt ook alsof je nooit echt iemand hebt gehad op wie je kon bouwen die jou de steun gaf die je nodig hebt zegmaar.

Er is misschien ook een periode in je leven geweest dat je niet leefde maar geleefd werdt.

Ik heb wel het gevoel hoewel je het nu nog heel zwaar hebt dat er meer positiviteit en geluk op je pad gaat komen er komt een tijd dat die donkere nare periode overgaat!!

Moontje
m2j0
m2j0 mei 20 '11
beste moon adamanta....

ik ben nog nooit zo op de feiten gedruk door een 'vreemde'...

'Het voelt ook alsof je nooit echt iemand hebt gehad op wie je kon bouwen die jou de steun gaf die je nodig hebt zegmaar.

Er is misschien ook een periode in je leven geweest dat je niet leefde maar geleefd werdt. '

ik ben pas sinds 3 jaar onafhankelijk en op eigen benen... daarvoor werdt elke stap die ik zette bepaald.. zelfs mijn gedachte werden gemaakt en bedacht door een ander...
er was iemand die ik met mijn leven vertrouwde maar helaas is ze 3 jaar terug overleden... dus nu sta ik er weer alleen voor.

echt super bedankt..

dikke knuffel. xx Marjolein (m2j0)
Marjanne
Marjanne mei 21 '11
Hoi mooie meid,
Slik eens niet zoveel in; het is veilig om je te uiten. Je verdriet en boosheid mag er zijn, net als je mooie kwetsbaarheid. Ik voel zo'n grote innerlijke krachtbron bij jou, een bron die nimmer opdroogt en die jou voedt. Ik hoor: ga andere mensen helpen. Door jouw leerschool dat Leven heet kan jij je enorm goed invoelen in andere mensen. Heb jij die wens ook, om hulp te verlenen? Of mensen te coachen?
Schoorvoetend zie ik jou stappen zetten, diep van binnen weet je heel goed wat je wilt en wat niet. Nu nog durven smile
Ga maar, het is veilig. Jij kan jezelf dat veilige gevoel geven, door een omgeving voor jou zelf te creëeren in je huis waar jij je geborgen voelt. Kleuren hebben een goede invloed; ik zie vooral zachte kleuren bij jou. Ik hoor zeggen: 'Je bent niet alleen lieve lijntje; ook al ben ik niet meer fysiek bij jou, in je hart blijf ik leven. Ik waak over jou vanaf hier Boven'. Glimlach vaak tegen jezelf en zeg tegen jezelf: 'ik mag er zijn zoals ik ben!' Het leven heeft heel veel moois voor jou in petto, geloof daarin. En doe dingen die jij leuk vindt, waar jij een goed gevoel bij krijgt. Heb je al een hondje? Of een kat? Iets om voor te zorgen zou fijn zijn voor jou. Je hebt veel te geven, maar durf ook te ontvangen. Er komen mensen op jouw pad die jou willen helpen, als je hun hulp maar durft te aanvaarden. Je bent het dubbel en dwars waard om geholpen te worden. Zoek de mooie dingen, en durf te gaan genieten smile

Lieve groet,
Marjanne
m2j0
m2j0 mei 23 '11
lieve marjanne..

ik heb dit met tranen gelezen over over..

Ik hoor zeggen: 'Je bent niet alleen lieve lijntje; ook al ben ik niet meer fysiek bij jou, in je hart blijf ik leven. Ik waak over jou vanaf hier Boven'. mijn oma noemde me altijd lijntje..

en wat je schrijft is waar en ik weet het en probeer het ook altijd zoveel mogelijk te onthouden, maar soms is het zo moeilijk om alles alleen te doen..
mezelf zijn is soms zelfs al moeilijk omdat ik nooit genoeg was, ik moest altijd meer zijn dan ik was.. sinds kort ben ik tevreden met mezelf en ben ik ook blij met mezelf en mijn leven.
ik heb niet veel maar probeer altijd alles te geven als een ander me nodig heeft zorgen voor anderen is niet mijn doel maar wel mijn grootste hobby.. ik sta altijd klaar en parraat..
hulp ontvangen is een ander verhaal, en ik vindt het nogal moeilijk om te accepteren, voel me vaak schuldig achteraf net of ik gebruik maak van ...

kleuren... slaapkamer- zandkleur woonkamer- zacht groen.. keuken geel.. dus dat zit wil goed denk ik .. smile

heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto...

liefs en knuffels Marjolein
Marjanne
Marjanne mei 24 '11
Heel graag gedaan, Marjolein. Je oma is zo sterk bij jou dat ze dus graag een boodschap via mij aan jou wilde geven. Klopt het dat ze nog niet zo heel oud was toen ze stierf? Was ze nog geen 80 jaar? Ik zie steeds een wat ouderwetse schouw voor me, van hout en tegeltjes tegen de wand; je weet wel, zo'n schouw boven een kachel. Had jouw oma misschien een kachel? Het kan ook iets symbolisch betekenen hoor. Zong je oma soms ook graag voor jou? Een lieve vrolijke dame was ze, erg zorgzaam, jij was haar lieveling. Ik hoor ook iets van 'bomen'.. misschien een aansporing voor jou om je vaker te verbinden met de natuur en dan met name bomen? Een boom 'knuffelen' kan erg troostend werken smile
Je schrijft 'Ik heb niet veel maar probeer alles te geven'... Misschien heb je in materieel opzicht niet veel, maar ben je je bewust wat een luisterend oor of een glimlach doet? Is veel meer waard als geld. Weet je, ook ik vond het altijd moeilijk om hulp te vragen en te accepteren. Totdat ik doorkreeg dat ik mensen juist een groot plezier doe als ze wat voor mij kunnen doen omdat ik bijv. ook wat voor hun heb gedaan. Zo zorg je voor een evenwicht. Probeer het op deze manier te zien. Want je hoeft écht niet alles alleen te doen; zie die reikende hand, want voor mijn gevoel is er iemand in jouw buurt die jou graag wil steunen en supporten in jouw stappen. Gun diegene dat zou ik willen adviseren. Geef die ander dat goede gevoel wat jij ook hebt als je helpt.

Heel veel plezier met het zetten van je stappen en wees trots op jezelf wat je al hebt bereikt.

Liefs en een warme knuffel,

Marjanne
m2j0
m2j0 mei 25 '11
smilemijn oma was net 84 geweest, dus ook nog best jong.(van mij had ze een eeuwigheid mogen leven)
het huis waar ze woonde had een oude kagel met daarachter idd bege tegeltjes en een donker houten schouw. smile(spot on)
daar lagen we altijd voor als ze ons verhaaltjes voorlas en/of zong voor ons..lieve lijntje popedeintje..lalala.ik hoor haar het nog zeggen smileik en mijn oma hebben altijd een speciaale band gehad, op een of andere manier snapte ze mij zoals andere dat niet deden.. ze stond altijd voor me klaar..
ik geniet van de natuur, de kleine dingetjes, het gras dat beweegt op het ritme van de wint de volgeltjes die fluiten naar elkaar.. dat heb ik echt van mijn oma. en dat van de boom ik denk dat ze bedoeld: haar begraaf plaats was ik nog nooit geweest (met reden dat we in spanje zaten 5 jaar lang) en de eerste keer dat ik heen ging vertelde iets(oma) mij om naar de 2 bomen te lopen en dat ik daar kwam stond ik recht voor mijn oma en opa's graf.. misschien is het dat. ik heb daar namelijk ff gezeten en tegen haar gepraat/gehuild..

er is sinds kort een jongen in mijn leven, en hij is zo gull hij wil me alles geven, en overal mee helpen. soms voelt het goed maar soms wordt het te veel.. ik vindt hem echt leuk en wil niet dat het lijkt dat ik gebruik maak van hem.. maja dat zal wel goed komen

heel erg bedankt voor je advies.
knuffel terug!!!
xx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki